Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko teillä ollut sellaista tilannetta, että kaipaisitte kyllä kumppania, mutta kukaan ei vaan kiinnosta?

Vierailija
31.01.2021 |

Ja kyse ei ole tarkoituksellisesti nirsoilusta tai että olisi jotain hulluja kriteereitä, joita kukaan ei täytä.

Mutta kun ei vaan oikein kiinnostu. Nuorempana olin melkein aina ihastunut johonkin.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
31.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

❤️ ?

Vierailija
2/17 |
31.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko ajan. Olen yli viiskymppinen, ja ollut rakastunut kaksi kertaa elämäni aikana. En vain tapaa ketään johon ihastuisin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
31.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu hetkestä. Pitäs tuntee tapaus aika hyvin. Tuli peetä tuulettimeen hyvin kauan sitten ja näen jo mihin juttu johtaa jos ei tunnu sopivalta.

En tahdo jotakuta häiriköimään työllä ja tuskalla rakennettuun ok elämääni.

Katson vaan en koske.

Vierailija
4/17 |
31.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tietenkään. Heti kun kaipaa, niin eukot lakoaa ja muuttaa mun luo asumaan.

Vierailija
5/17 |
31.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Itse ihastun todella harvoin joten päädynkin tapailemaan miehiä jotka sitten aidosti eivät kiinnosta. En mä aina tästä sinkkuudesta nauti mutta minkäs teet. Alkaa mennä jo usko miehen löytymiseen.

Vierailija
6/17 |
31.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kokemusta! Nyt seurustelen sen ainoan tinderissä tavatun miehen kanssa jonka halusin tavata uudelleen. Syytettiin minua nirsoilusta vuosien varrella, vaikka kovin tarkkoja kriteerejä en kumppanille asettanut. Kukaan ei vaan ollut tarpeeksi kiinnostava että haluaisi lähteä tavoittelemaan. En millään ymmärtänyt enkä ymmärrä vieläkään ihmisiä jotka ovat jatkuvasti ihastuneita ja löytävät uuden suhteen nopeasti eron jälkeen. Miten voi olla niin monista ihmisistä kiinnostunut?

Vierailija
7/17 |
31.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä parhaillaan.

Vierailija
8/17 |
31.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaveri on tuommoinen. Laukkaa treffeillä, mutta kaikissa on hänen mielestään joku vika.

Ärsyttää kuunnella sitä jatkuvaa valitusta.

Vierailija
9/17 |
31.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öö tota, voisit ehkä ottaa tapailun vähän kevyemmällä mielellä. Eli et etsisi jotain maailmankaikkeuden suurinta rakkaustarinaa, kumppania koko loppuelämäksi, sielunkumppani joka sytyttää sinut räjähtäviin lemmenliekkeihin. Vaan ihan vain tapailisit jotain ihmistä, ihan vain olisit hänen kanssaan, jonkin aikaa.

Ihan vain.

Ymmärrän tuon mitä kirjoitat että et aseta hulluja kriteereitä. Niin, et aseta liikaa kriteereitä sille kumppanille, minkälainen hänen tulisi olla. Mutta älä myöskään aseta liikaa kriteereitä sille minkälainen suhteen tulisi olla, mitä sinun tulisi sen toisen ihmisen seurassa tuntea. Ei suhteessa tarvitse olla suuria syviä tunteita.

Ota kevyesti. Tunne kevyitä tunteita.

Vierailija
10/17 |
31.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Olen kyllä käynyt treffeillä ja muutenkin tavannut miehiä, mutta lähestulkoon aina minulle on aivan sama, tapaanko sitä ihmistä enää koskaan uudelleen, tai suorastaan toivon etten tapaa. Tuolta pohjalta en todellakaan mitään suhdetta lähde rakentamaan, en vaikka kumppania kaipaisinkin. Vaikka olen sen harvoin kokenut, tiedän miltä syvä kiinnostus ja vetovoima miestä kohtaan tuntuu, ja sitä vähempään en voi tyytyä.

Vierailija
11/17 |
31.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vaan toisinpäin: Kukaan ei kiinnostu.

Vierailija
12/17 |
31.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, harvan kanssa on oikeasti hyvä olla.

Vierailija
13/17 |
31.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko ajan. Ihastumisen tunne on minulle hirveän tärkeää. Ihastun myös "vääriin" ihmisiin, koska nautin siitä tunteesta, mutta en ikinä kohtaa vapaana olevaa ja sopivaa henkilöä johon ihastuisin.

Vierailija
14/17 |
31.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Öö tota, voisit ehkä ottaa tapailun vähän kevyemmällä mielellä. Eli et etsisi jotain maailmankaikkeuden suurinta rakkaustarinaa, kumppania koko loppuelämäksi, sielunkumppani joka sytyttää sinut räjähtäviin lemmenliekkeihin. Vaan ihan vain tapailisit jotain ihmistä, ihan vain olisit hänen kanssaan, jonkin aikaa.

Ihan vain.

Ymmärrän tuon mitä kirjoitat että et aseta hulluja kriteereitä. Niin, et aseta liikaa kriteereitä sille kumppanille, minkälainen hänen tulisi olla. Mutta älä myöskään aseta liikaa kriteereitä sille minkälainen suhteen tulisi olla, mitä sinun tulisi sen toisen ihmisen seurassa tuntea. Ei suhteessa tarvitse olla suuria syviä tunteita.

Ota kevyesti. Tunne kevyitä tunteita.

Minä olen tehnyt noin, ja lopputuloksena suhde hiipui minun osaltani jo alle vuodessa, jonka jälkeen notkuttiin jonkin aikaa niin, että toinen oli tosi rakastunut ja itse koin hänet lähinnä kaverina.

Aloittajan kysymykseen: Kyllä. Minulla on sellaista. Melkein kukaan ei oikeasti sytytä, ja sitten päädyn vähäksi aikaa seurustelemaan jonkun kanssa. Melkein kukaan ei koskaan ole oikeasti kiinnostava, ja sitten kun joku on ollut, ei jutusta syystä tai toisesta ole tullut mitään, vaikka kiinnostus olisi ollut molemminpuolistakin.

Vierailija
15/17 |
31.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen järkyttynyt siitä, että oltuani vuosia jonkun miehen kanssa hän väittää yhtäkkiä minun ajattelevan jotain ihan luonteeni vastaista, eli on pitkään ollut kanssani edes tuntematta minua. En olisi myöskään saanut koskaan pieraista. Ei enää tuollaisia miehiä, kiitos.

Vierailija
16/17 |
31.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paremminkin niin että joku kiinnostaa mutta en tee asialle mitään koska loppujenlopuksi ihmiset on helvetillisiä riesoja enkä jaksa pilata nyt elämääni.

Vierailija
17/17 |
31.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai muuta kuin aina?