Paketti koskenlaskijaa - mihin sen saa kulumaan?
Kommentit (42)
Minä laitan makaronilaatikkoon. Pilkon sen pieniksi paloiksi ja sekoitan jauhelihan sekaan, niin se leviää tasaisesti. Kalakeittoon laitan myös.
Olen kans kuullut että kaittoon, mutta en osaa tehdä keittoa. Syön sellaisenaan leivän päällä.
Tomaattikeittoon.
Pari purkkia Mutti paseerattuja tomaatteja. Kasvisliemikuutio. Yksi purkillinen vettä. Lusikallinen sokeria. Keitä nämä yhteen. Joukkoon koskenlaskija paloina, sulata. Pöräytä sauvasekottimella kuohkeaksi. Mausta tuoreella basilikalla. Nauti.
Lohikeittoon, kesäkeittoon, kanakeittoon, jotkut laittaa makaronilaatikkoon
Tee vaikka juustoinen tomaattikeitto
Vierailija kirjoitti:
Tomaattikeittoon.
Pari purkkia Mutti paseerattuja tomaatteja. Kasvisliemikuutio. Yksi purkillinen vettä. Lusikallinen sokeria. Keitä nämä yhteen. Joukkoon koskenlaskija paloina, sulata. Pöräytä sauvasekottimella kuohkeaksi. Mausta tuoreella basilikalla. Nauti.
Oi nam.Kuulostaa todella hyvältä,tätä teen.T:ei ap
Heittele klöntteinä kohti kattoa ja katso osuuko.
Vierailija kirjoitti:
Minä laitan makaronilaatikkoon. Pilkon sen pieniksi paloiksi ja sekoitan jauhelihan sekaan, niin se leviää tasaisesti. Kalakeittoon laitan myös.
Mä teen makaronilaatikon niin, että sekoitan kuivat makaronit jauhelihan ja sipulin kanssa ja laitan vuokaan. Sitten sekoitan koskenlaskijan lihaliemeen ja kaadan jauhelihamakaroniseoksen päälle ja uuniin.
Mä laitan lihamakaronilaatikkoon, kasvissosekeittoon, kalakeittoon. Menis varmaan myös spagettikastikkeeseen, lasagneen...
Tunkekaa nyt jo ne makaroonilaatikot periinne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä teen makaronilaatikon niin, että sekoitan kuivat makaronit jauhelihan ja sipulin kanssa ja laitan vuokaan. Sitten sekoitan koskenlaskijan lihaliemeen ja kaadan jauhelihamakaroniseoksen päälle ja uuniin.
Hyvää suoraan uunista otettuna, mutta hyhmelöityy inhottavaksi jäähtyessään. Uudelleen lämmitettynä rakenne ei palaudu edes siedettävällekään tasolle.
Kukkakaalipyre. Höyrytä kukkakaalia ja soseuta koskenlaskijan kanssa. Käytä muusin tapaan.
Mä ujuttaisin johonkin ruokaan mihin käytän ruokakermaa esim. kanakeittoon, -kastikkeeseen tai lohikiusaukseen.
Keittoon, kastikkeeseen, lasagneen/johonkin muuhun uuniruokaan, mihin käytetään juustoa, lämpöisiin voileipiin...