Jos miestä kiinnostaa naisen kakkonen
Taitaa suuntautuminen olla jotain muuta kuin hetero.
Kommentit (99)
MItä jos tykkää siitä piukkuudesta ja naisen nautinnon ääntelystä?
Mitä muuta kuin heteroa on naisen kehonosista pitäminen?
Täydellinen turn off jos eteen sattuu tällainen ruskean reiän ritari. Se juttu loppuu siihen.
Vierailija kirjoitti:
Mitä muuta kuin heteroa on naisen kehonosista pitäminen?
Kai sitten miehenkin peräsuoli kiinnostaa?
Kakkonen on ykkönen. Ja ei miesten peput kiinnosta vaan naisten. Ei siinä mitään homoa ole vaikka tykkääki sujauttaa sinne kakkoseen. Onneksi vaimoni tykkää ottaa anaaliin.
T. Heteromies
Nykymiehistä iso osa on valitettavasti pôrnon pilaamia.
Vierailija kirjoitti:
Kakkonen on ykkönen. Ja ei miesten peput kiinnosta vaan naisten. Ei siinä mitään homoa ole vaikka tykkääki sujauttaa sinne kakkoseen. Onneksi vaimoni tykkää ottaa anaaliin.
T. Heteromies
Tykkäät kai itsekin ottaa anaaliin? vai onko se vaan vaimo joka joutuu taipumaan sinun mielenkiintojesi edessä...
Vierailija kirjoitti:
Sullahan on ko. reikä itselläsikin, ja voisitkin kokeillla sitä nautintoa keskenäsikin. Tai jonkun kivan kundin kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Äänteletkö itse nautinnosta kun sinua rassataan kakkoseen?
Jos p*l l u ei riitä miehelle, niin hän ei ole minua varten. Niin yksinkertaista! :)
Samoin vähän hompahtavaan suuntaan on kallellaan jos tykkää toisen suuhun kalun laittaa. Ei ole heteroseksiä sellainen.
Naiset kiinnostaa ja myös naisen pylly. Miehen pylly ei kiinnosta ja oikeammin aiheuttaa vastenmielistä inhoa.
Vierailija kirjoitti:
T. Heteromies
Laitoit väärän nimimerkin eli T. Piilohom.o
Vierailija kirjoitti:
Samoin vähän hompahtavaan suuntaan on kallellaan jos tykkää toisen suuhun kalun laittaa. Ei ole heteroseksiä sellainen.
Heteronaisena mikään ei laske kiinnostusta enempää kuin se että mies paljastuu h o m o ksi, peräreiän rassaajaksi.
Vierailija kirjoitti:
Täydellinen turn off jos eteen sattuu tällainen ruskean reiän ritari. Se juttu loppuu siihen.
Juuri noin. Ei vois vähempää kiinnostaa.
Jaha "an44lisaarnaaja" on taas päässyt hoidosta.
Vierailija kirjoitti:
Naiset kiinnostaa ja myös naisen pylly. Miehen pylly ei kiinnosta ja oikeammin aiheuttaa vastenmielistä inhoa.
Ja kuitenikin haluat sitä jotta pääset kuvittelemaan rassaavasi poikap.llua.
Itse en voi näin naisista pitävänä naisena ymmärtää, mikä siinä persereiässä miehiä kiinnostaa. Itse kun olen naisen kanssa niin kyllä se pillu on joka minua innostaa. Ei tulisi mieleenkään alkaa vongata mitään persläpeä.
Vierailija kirjoitti:
Itse en voi näin naisista pitävänä naisena ymmärtää, mikä siinä persereiässä miehiä kiinnostaa. Itse kun olen naisen kanssa niin kyllä se pillu on joka minua innostaa. Ei tulisi mieleenkään alkaa vongata mitään persläpeä.
No ei tietenkään kiimosta kun se kiinnostaa vain h o m omiehiä.
Juu, selkee homo. Loppuu juttu siihen sillä sekunnilla.