Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mulle laitettiin kierukka, ei sattunut yhtään

Vierailija
31.01.2021 |

Pelkäsin etukäteen, että kierukan laittaminen tekee kipeää. Se ei sattunut ollenkaan. Tunsin alavatsassa vain vähäistä kipristelyn tunnetta kun lääkäri mittasi kohtua ennen asennusta. Itse kierukan laittaminen ei tuntunut missään. Lopuksi lääkäri katkaisi langat sopivan pituisiksi eikä sekään tuntunut kuin vähäisesti.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
31.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla ensimmäinen kierukan laitto sattui jonkin verran, ei ollut todellakaan mukavaa mutta ei hirveästi normaaleja menkkakipuja pahempaa. Toisella kertaa kohdunkaula kramppasi, kun lääkäri otti siitä instrumentilla kiinni ja voin kertoa että se sattui kyllä. Kramppi ei sitten hellittänyt ja nyt odotan kauhulla uuttaa yritystä, toivotaan että kohdunkaula olisi kuukautisten takia jo valmiiksi vähän vähemmän tiukasti kiinni...

Niin kierukan laittaminenhan tehdään aina kuukautisten aikana. En tiedä miksi näin on. Onko syy se, että halutaan varmistaa se ettei ole raskaana.

No ei ole syynä. Menkat voi tulla, vaikka olisi raskaana.

Vierailija
22/24 |
31.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älkää laitattako kierukkaa, se on epäeettinen ehkäisymenetelmä,

Ei siinä mitään epäeettistä ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
31.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla toinen kierukka menossa. Laittamiset ei ole sattuneet, mutta pois ottaminen sattui

Vierailija
24/24 |
31.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla ensimmäinen kierukan laitto sattui jonkin verran, ei ollut todellakaan mukavaa mutta ei hirveästi normaaleja menkkakipuja pahempaa. Toisella kertaa kohdunkaula kramppasi, kun lääkäri otti siitä instrumentilla kiinni ja voin kertoa että se sattui kyllä. Kramppi ei sitten hellittänyt ja nyt odotan kauhulla uuttaa yritystä, toivotaan että kohdunkaula olisi kuukautisten takia jo valmiiksi vähän vähemmän tiukasti kiinni...

Niin kierukan laittaminenhan tehdään aina kuukautisten aikana. En tiedä miksi näin on. Onko syy se, että halutaan varmistaa se ettei ole raskaana.

No eivät ne tuolla terveyskeskuksessa mitään kuukautisten ajankohtaa kyselleet, kun katsoivat vapaata aikaa kolmen kuukauden päähän... Kysyivät kyllä sen, mitä ehkäisyä on edeltävästi käytetty ja laitettaessa, että milloin on ollut viime kuukautiset.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän yhdeksän