Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voiko joku hallituspuolueita äänestänyt sanoa että on tyytyväinen nykymenoon?

Vierailija
31.01.2021 |

Kerjäläisiä edelleen kaduilla.
Narkit lisääntyy ja myyjät.
Tyytyväinen vielä?

Kommentit (45)

Vierailija
21/45 |
31.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä ja ei. En tietenkään ole tyytyväinen nykymenoon ja paljon on korjattavaa, mutta ei se liity nykyiseen hallitukseen oikein mitenkään. Korona ei (vieläkään!) ole hallituksen syy eikä kaikki edellisten hallitusten tekemät toilailut. 

Vierailija
22/45 |
31.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perskutarallaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/45 |
31.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen erittäin tyytyväinen. Seuraavaksi valtaan joutuvat populistiset höpöttäjät, joiden äänestäjät saavat sit karvaan pettymyksen kun kaikki lupaukset petetään ja mitään parannuksia ei tule. Sitten on taas järkipuolueiden vuoro. Vallassa on vastuu ja ihan kaikkea ei kannata lupailla, varsinkaan mitään perustuslain tai ihmisoikeussopimusten vastaista, vaikka sillä vaaleissa ääniä idi ooteilta saisikin.

Ai, että demarit piti mitä ennen vaaleja lupasivat?

Kyllä pitivät. "Vappusatasesta" on jo yli puolet annettu, kun pienimpiä eläkkeitä korotettiin tammikuussa 2020 eli vuosi sitten, ja hallitusohjelman mukaan loput tulee tämän hallituskauden aikana kun taloustilanne sen sallii. Eli lupaus menee juuri kuten kirjattu. Ne jotka tästä huudatte, ettei kyllä kuulu näihin pienimpää eläkettä saaviin joten ette tietenkään korotusta saa.

Vierailija
24/45 |
31.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

HAHAH

Vai on tuhonnut. =D

Kuinka paljon velkaa on hallitus tehnyt?

Ihan noin aluksi. =D

Ja mites se rokotusnopeus? =D

AIniin pitää puhua lempeästi.....=D

Velanotolle koronan takia ei ole mitään vaihtoehtoa, ja velka on lähes miinusmerkkistä. Persuilta, kristillisiltä ja Kokoomukselta kysyttiin vaihtoehtobudjetit, ja joka puolueella oli aivan sama velkamäärä ehdotuksessaan kuin nykyhallitus ottaa, mutta ovat olleet tästä ihnan hiljaa kun samalla syyttävät nykyhallitusta samasta mitä itse tekisivät. Törkeää populismia. Ja rokotteita ei voi antaa jos lääketehtaat ei niitä toimita, ei riipu hallituksesta. Sama ongelma jokaisessa EU-maassa.

Vierailija
25/45 |
31.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin. En olisi edes uskonut, että hallitukseen voi olla tyytyväinen, mutta nyt näyttää tilanne yllättävän hyvältä. Koronan suhteen olisin ehkä kaivannut enemmän rajoituksia nopeammin odottelun sijaan, mutta toisaalta Suomessa on niin vähän asukkaita, että koronatilannekin on edelleen aika mitätön.

Vierailija
26/45 |
31.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, hyvin on sujunut kansainvälisestikin tarkasteltuna. Korona-aikana on velkaannuttu, mutta tautitilanne on pysynyt maltillisena, eikä talous ole kärsinyt niin pahasti kuin monessa muussa maassa. Onnekasta, että tähän saakka kaikki on sujunut niin vähillä vaurioilla. Vaikka moniin pandemia tietysti on vaikuttanut.

Vierailija
27/45 |
31.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen tyytyväinen, hallitus on hoitanut koronakriisin hyvin.

Luulen että olet nainen. Kukaan mies ei hoitaisi asioita noin höpelösti.

Riittää kun puhuu lempeällä äänellä, tulos on toissijainen asia.

Ettei vaan kukaan nyt mieltään pahoittaisi.

Boris Johnsonista tai Donald Trumpistako olisi pitänyt ottaa mallia?

Vierailija
28/45 |
31.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tyytyväinen ja mitä olen omaa lähipiiriäni kuunnellut, niin tyytyväisiä on oleet nekin jotka ei äänestäneet hallituspuolueita. Poikkeustila joka on hoidettu varsin mallikkaasti. Kukaan ei oleta että mikään kokoonpano olisi tällaista saanut vietyä läpi täysin virheettömästi. 

Vierailija
29/45 |
31.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Boris Johnsonista tai Donald Trumpistako olisi pitänyt ottaa mallia?

Varmaan. Jenkeillähän on edelleenkin se koronan maailmanennätys, sopii sitä kadehtia.

Vierailija
30/45 |
31.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen tyytyväinen ja mitä olen omaa lähipiiriäni kuunnellut, niin tyytyväisiä on oleet nekin jotka ei äänestäneet hallituspuolueita. Poikkeustila joka on hoidettu varsin mallikkaasti. Kukaan ei oleta että mikään kokoonpano olisi tällaista saanut vietyä läpi täysin virheettömästi. 

Täysin eri mieltä ja töissä miehet repii hiuksiaan kun ei tapahdu mitään. Ollaan lomilla , ollaan jouua viettämässä.

Mutta sehän naisille sopii.

Kadunkulmat täynnä seisojia ja ette näe mitään parantamista?

EN voi ymmärtää miksi Helsinki on ajettu alas.

Ja Tampere

Ja Turku

Odotan vain että muutos tulee ja se on raju.

Vierailija
31/45 |
31.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vertailen Suomen tartuntalukuja ja kuolleisuutta covid-19~sairauteen verrokkimaiden vastaaviin ja olen erittäin tyytyväinen.

Vierailija
32/45 |
31.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin se vain on! Pois, pois turhat maskit, rajoitukset ja rokotukset! Nyt on jo aika keskittyä hyvään oloon, inhimilliseen lämpöön ja sen levittämiseen lähellesi iloisin mielin, avoimin hymyin ja halauksin! Spread the Love!

Vierailija
33/45 |
31.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi.

Vierailija
34/45 |
31.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En äänestänyt hallituspuolueita koska en ole niin tyhmä että minua kusetettaisiin puheilla jostain vappusatasista.

Vierailija
35/45 |
31.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lasket kai leikkiä?

Rokotukset eivät ole päässeet vauhtiin.

Ja kohta tulee talvilomat, ei silloin voi kun täytyy levätä.

Vai hyvin.

HAH

Ja sit täytyy alkaa valmistautumaan kesälomiin. Ja tuleviin vaaleihin. Ei kannata ottaa mitään riskejä.

Vierailija
36/45 |
31.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täysin eri mieltä ja töissä miehet repii hiuksiaan kun ei tapahdu mitään. Ollaan lomilla , ollaan jouua viettämässä.

Ja Tampere

Ja Turku

Ratikka pelastaa. Ratikka Tampereelle, Turusta taidettiin just purkaa niin rakennetaan uudelleen (työllistävä vaikutus 👌🏻) ja Helsinkiin uusi rahareikä heti länsimetron jälkeen Kruunusillat 👌🏻 Ja vihervassarit kiittää äänestäjiä 👏🏻

Vierailija
37/45 |
31.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja Tampere

Ja Turku

Jos olisit seurannut politiikkaa pitemmän ajan, niin ymmärtäisit hallituksen ja eduskunnan lomat ja työajat.

Ja ne on päätetty eduskunnassa, jo silloin, kun naisia ei juuri ollut hallituksessa ja jo 1930-luvulla. Eikä niissä ole ollut tarvetta muuttaa.

Ja jos miehet repii hiuksiaan päästä, miksi he eivät tee aloitetta eduskunnalle lain muuttamiselle? Vai pitääkö senkin tehdä naiset.

Vierailija
38/45 |
31.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja Tampere

Ja Turku

Et taida olla ihan viisas? Sekoitat täysin eduskunnan ja hallituksen kansanedustajat ovat olleet 7vkoa joululomalla, ministerit eivät päivääkään. Heidän ehdotukset mm rajatestaukseen ja uuteen tartuntatautilakiin menevät eduskuntaan päätettäväksi vasta ensi viikolla kun EDUSKUNNAN joulutauko päättyy!

Vierailija
39/45 |
31.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aina verrataan Ruotsiin ja nyt voitettiin säästyneinä ihmishenkinä ja sairastuneina 6 - 0.

Vierailija
40/45 |
31.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En äänestänyt hallituspuolueita koska en ole niin tyhmä että minua kusetettaisiin puheilla jostain vappusatasista.

Luuletko olevasi älykäs kun kommentoit lukematta lainkaan edellisiä viestejä? Kts viesti n:o 23 jonka mukaan vappusatasesta on maksettu jo vuosi sitten sen verran kun korona-aikana on mahdollista.

"Pientä eläkettä saavien verorahoitteisiin eläkkeisiin tehtiin taso- ja indeksikorotukset tammikuusta 2020 alkaen.

Kansaneläke nousi noin 34 eurolla kuukaudessa ja takuueläkkeen täysi määrä 50 eurolla kuukaudessa."