Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ystäväni haukkuu lastani syyttä, etsii vikoja ja lataa päin naamaa solvauksia lapsestani

Vierailija
31.01.2021 |

Lapseni käyttäytyy fiksusti, osaa käytöstavat, eikä ole koskaan käyttäytynyt huonosti ystäväni nähden. Välimatkan takia ystäväni näkee lastani korkeintaan kerran vuodessa. Joka kerta soittaa tapaamisen jälkeen ja kertoo mitä virheitä lapseni hänen mielestään tehnyt.

Nyt korona-aikana emme ole nähneet, joten edellisestä tapaamisesta on puolitoista vuotta ja olen miettinyt haluanko enää tavata ystävääni.

Aiemmin hän on haukkunut lapseni siitä, että pienenä heille mentäessä lapseni meni hänen lapsensa huoneeseen leikkimään hänen lapsensa kanssa kysymättä ensin lupaa. Hänen lapsensa leluihin kun ei olisi saanut koskea ilman lupaa, vaikka lasten oli tarkoitus leikkiä yhdessä, olivat 4 ja 5v silloin..minun lapseni vuoden vanhempi.

Lisäksi on soittanut perään, ettei lapseni olisi saanut kiivetä heidän pihansa vieressä olevalle kukkulalle. Ei sanonut syytä miksei, eikä kieltänyt meidän siellä ollessa.

Lapseni oli hänen mukaansa liioitellut puhuessaan ja valehdellut kouluarvosanansa, kun ystäväni niitä kysyi. Ystäväni niitä uteli ja lapseni vastasi, olin itse vieressä, eikä lapsi valehdellut.

Syytti lapseni varastaneen heiltä tavaran, joka myöhemmin löytyi heiltä toisesta laatikosta. Kertoi vasta kysyttäessä, että tavara löytynyt. Silloinkin vielä väitti lapseni vaihtaneen tavaran paikkaa tahallaan. Lapseni ei ollut edes nähnyt ko. tavaraa ja en voi uskoa hänen tehneen niin.

Hullu ihminen, olen todennut nyt.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
31.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja olet henkilön ystävä koska?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla