Mieheni kommentti vartalostani:
Mieheni on ns. Peppumiehiä ja minulla aina ollut aika pieni. Sanonutkin aina välillä että laihduttaa ei saa ettei peppu pienene. No eilen aamulla ennen seksiä sanoi että peppusi on kukta pinenentynyt ..jäi asia vaivaamaan. Mitä ihmettä voi toinen tuolla haluta sanoa? Ettei halua minua enää? Vai mitä ihmettä? Mielipiteitä muilta miehiltä. Ja yhdessä siis oltu yli 10 vuotta joten takapuoleni ei ole mikään uusi juttu hänelle .
Kommentit (31)
En usko että kukaan järkevä sanoo kumppanilleen mitään noin tyhmää!
Otin asian puheeksi ja kysyin mitä hän oikein tarkoitti sillä kommentillaan? Oli vain hiljaa. Kysyin onko siis takapuoleni nyt jotenkin huono hönen mielestään. Ei kuulemma ole ja hiljaisuus. Niitä näitä alkoi rupatella ja myöhemmin sanoi että hyvä peppu sulla on. juupa juu.
Ap
Ongelmansa kullakin.
Moni peppumies nauttii hoikan tai edes ns. normaalin naisen pepusta, itse mukaalukien.
Ja vielä useampi mies olisi tyytyväinen kumppaninsa joka ei suumiinrakenteeltaan ole siro, hoikka tai ns. normaali pepun pienenemisestä.
Ihme juttu, että kysyt "huono nainenko"...mikä ihme noin panee ajattelemaan? Pitäskö lihottaa joku hehtaariperse jonkun mieliksi? No ei todellakaan. Hullua. Mies se huono on, ei nainen.
Vierailija kirjoitti:
Eikö muka oikeasti muiden miehet koskaan kommentoinoman naisen vartaloa noin?
Ei, jos sanoisi yhdenkin poikkipuoliset sanan sais lähteä lätkimään! Kelpaan tällaisena tai sitten en.
Vierailija kirjoitti:
Ongelmansa kullakin.
Moni peppumies nauttii hoikan tai edes ns. normaalin naisen pepusta, itse mukaalukien.
Ja vielä useampi mies olisi tyytyväinen kumppaninsa joka ei suumiinrakenteeltaan ole siro, hoikka tai ns. normaali pepun pienenemisestä.
No tämä se ongelma kait onkin. Mieheni haluaisi sellaisen naisellisen isopeppuisen naisen ja nyt on joutunut tyytymään minun vartalooni ja selvästi ei ole tyytyväinen varsinkaan kun vielä entisestään pienentynyt. Geeneille en voi mitään mutta harmittaa etten selvästi ole tarpeeksi hyvä ja sekin pitää minun tietooni tuoda.
Vierailija kirjoitti:
Ihme juttu, että kysyt "huono nainenko"...mikä ihme noin panee ajattelemaan? Pitäskö lihottaa joku hehtaariperse jonkun mieliksi? No ei todellakaan. Hullua. Mies se huono on, ei nainen.
No huonona pidän sitä puolta itsessäni etten ole kovin naisellinen ja muodokas tuolta ns. Alhaalta. Ennen ajattelin että olen ihan ok näin, mutta jotenkin mies sai minut näkemään että oikeasti kauniilla naisilla on muidokkaat vartalot ja kauniit isot naiselliset peput. Ja siihen en pysty vaikuttamaan itse paljoakaan.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No huonona pidän sitä puolta itsessäni etten ole kovin naisellinen ja muodokas tuolta ns. Alhaalta. Ennen ajattelin että olen ihan ok näin, mutta jotenkin mies sai minut näkemään että oikeasti kauniilla naisilla on muidokkaat vartalot ja kauniit isot naiselliset peput. Ja siihen en pysty vaikuttamaan itse paljoakaan.
Ap
Mulla oli sama juttu rintojen kanssa ex-miehen kanssa, kun ne eivät olleet tarpeeksi pystyt (olivat suht isot verrattuna muuhun vartalooni). Jotenkin tuntuu siltä, että jos ne olisivat olleet juuri oikeanlaiset, narina olisi alkanut vaikkapa sääristä. Sitten välilllä kehui ja välillä moitti rintoja, johan siinä pää meni hieman sekaisin. Aina piti vaikka keksiä jotain, jotta mulle tuli paha mieli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kiitos. Oli ilmeisesti huono paikka tulla kysymään asiallisia mielipiteitä miehiltä.
ApÄlä viitsi. Kukaan ei tosissaan mieti tuollaisia. Jos tuo on totta niin itkemisen ja yövalvomisen sijaan otat kohteeksi miehen jonkin ruumiinosan josta alat heittää samanlaista kommenttia. Anna takaisin samalla mitalla jos kerran todellakin haluat elää tuollaisen juntin kanssa. Voin kertoa että se on ainoa mikä tepsii.
No en kyllä näe järkeä enkä mieltä toista haukkua ja mollata ja aiheuttaa pahaamieltä.
Ap
No järki on tietenkin siinä, että sinä voit tehdä jotain asialle. Netti on nykyään pullollaan ohjeita ja vinkkejä, kunhan pysyt poissa cosmon tms neuvoista, löytyy kyllä tapoja.
No tuota ajattelemattomuutta heitossa epäilen, mutta se mitä hän sillä ajatuksellan tarkoitti mietityttää. Asia olisi vastaava toisinpäin jos olisin kertonut miehelle että miehissä eniten minua kiihottaa kiinteät pussit. Mitä kiinteämpi sen kiihottavampaa. Ja sinulla jo hieman roikkuvat joten ei saisi kyllä mielellään enempää roikkua. Ja sitten jonakin aamuna heittäisin ajattelemattomasti: sulla on alkanut roikkumaan enemmän nuo pussit .
Ap