Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jodel kanava on sairas paikka

Vierailija
30.01.2021 |

Banneja ja miinuksia satelee ilman syytä ihan asiallisista asioist, mitkä eivät ketään ihmisiä ja ihmisryhmiä loukkaa ja muutenkin tosi ilkeää porukkaa muutenkin vastailee ihan tosissaan eikä ole edes trolli. Täytyy olla ihan kakaroita noi ketkä sitä käyttää...

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
30.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ikinä käyttänyt Jodelia, mutta voin kuvitella että se on täynnä kunnianloukkauksia ja maalittamista.

Vierailija
2/7 |
30.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnekdiy on olemassa tämä vauva palsta missä on aina niin sovinnollista ja sivistynyttä keskustelua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
30.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole ikinä käyttänyt Jodelia, mutta voin kuvitella että se on täynnä kunnianloukkauksia ja maalittamista.

Joo onhan sielä kaikkea paskaa julkisuudenhenkilöistä. Mutta nyt puhun ihan asiallisita asioista mistä ihmiset vetävät heti herneen nenään ja moderaattorina on pelkkiä kieroutuneita femakkoja.

Vierailija
4/7 |
30.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vauvapalstalla saa levitellä yksityishenkilön tietoja.

Vierailija
5/7 |
30.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa keksiä jotain kehittävämpää tekemistä. Itse kun opiskeluaikana käytin Jodelia, aikaa tuhlautui niin paljon, että opiskelut alkoi kärsimään.

Vierailija
6/7 |
30.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa keksiä jotain kehittävämpää tekemistä. Itse kun opiskeluaikana käytin Jodelia, aikaa tuhlautui niin paljon, että opiskelut alkoi kärsimään.

Joo ihan samaa mieltä olen!

Ap

Vierailija
7/7 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, ihan kamala paikka. 

Siellä oli joskus selfie-kanava, johon jossain aivopieruissani 16-vuotiaana erehdyin laittamaan naamakuvan.

No eipä paljon ne "näytät nistiltä" -kommentit valmiiksi masentuneen, huonoitsetuntoisen teinin mieltä parantanut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kaksi