Onko Robin Pakkaleen kaikkien palstamammojen kielletty päiväuni?
Kommentit (43)
Vierailija kirjoitti:
Miksi olisi kielletty tässä kohtaa enää ainakaan? Mutta eiköhän monen mamman kiinnostus ole hiipunut, kun Robin ei ole enää kuumimmalla A-listalla menestyksen suhteen eikä oma lapsi enää fanita niin ei enää mammakaan kehtaa.
Se on kielletty, kun ei sitä nyt miehelle kehtaa myöntää haaveilevansa puolta nuoremmasta.
En tykkää pikkupojista. Tosin Robinkin taitaa olla jo mies, mutta en silti tykkää itseäni monta vuotta nuoremmista.
Se on juurikin sellainen haavekuva, vaikkei nyt erityisen kielletty: söpö, hyväkäytöksinen ja ihan laulutaitoinen nuori mies. Mutta ei, en vaihtaisi neljääkymppiä lähestyvää miestäni parikymppiseen aivan erilaisesta elämäntyyliä elävään ja eri elämänvaiheessa olevaan ex-teinitähteen.
No en nyt päiväuneksinnan kohteekseni sanoisi, vaikka ihan miellyttävä onkin. Mutta miksi se olisi kielletty vieläkin?
Vierailija kirjoitti:
Minua vaivaa hänen ulkonäössään että otsa on matala, hiusraja alhaalla.
neanderilainen habitus
Vierailija kirjoitti:
Minua vaivaa hänen ulkonäössään että otsa on matala, hiusraja alhaalla.
Vaivaako sua useinkin kanssaihmisten hieman keskimääräisestä poikkeavat piirteet?
Vierailija kirjoitti:
On aika sivistymätöntä yleistää. Tiedoksi ap:lle nimi on Robin packalen.
Tiedoksi myös sinulle, että sukunimi kirjoitetaan isolla alkukirjaimella - Packalen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedoksi myös sinulle, että sukunimi kirjoitetaan isolla alkukirjaimella - Packalen.
Väärin. Oikea kirjoitusmuoto on Packalén.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Väärin. Oikea kirjoitusmuoto on Packalén.
Tätä ei tunnu edes Wikipedia tietävän, mutta näin se kuitenkin on.
Ei, en ole kiinnostunut nuoremmistani. Olisi outoa kuolata noin nuoren perään. Itse kuolaan enemmän itseäni reilusti vanhempia miehiä (enkä muuten puhu tästä julkisesti). Esimerkkinä Robert Down Junior, Kari Ketonen..
Olen 33v nainen
Hän herättää vain äidillisiä tunteita. Liian nuori minulle.
Vierailija kirjoitti:
Ei, en ole kiinnostunut nuoremmistani. Olisi outoa kuolata noin nuoren perään. Itse kuolaan enemmän itseäni reilusti vanhempia miehiä (enkä muuten puhu tästä julkisesti). Esimerkkinä Robert Down Junior, Kari Ketonen..
Olen 33v nainen
Tässä on kai paljon vaihtelua. Itse pidän jo 10 vuotta vanhempia miehiä pääosin erittäin epäkiinnostavina seksuaalisesti. Joku melkein 10 vuotta nuorempi mies taas voi olla ulkoisesti oikein viehättävä, mutta epäilen ettei henkisellä puolella välttämättä synkkais. Olenkin pysyllyt aika lailla omanikäisissäni sitten.
- 30 v nainen
En ole ikinä ymmärtänyt tämän juipin hehkutusta.
Tavallisen näköinen tyyppi, eikä nyt mikään erityinen lahjakkuuskaan.
Ei kai sitä nyt aikuiset ihmiset fanita, ehkä jotkut pikkutytöt on joskus aiemmin ihailleet.
Kohtelias poika. Hyväkäytöksinen. Esikuva nuorille. Varakaskun taitaa olla.
Mun salainen päiväuni on mun mieheni🤗
Vierailija kirjoitti:
Oman lapsen ikäiset pojat ei kiinnosta siinä mielessä.
Onko palstalaisten keski-ikä tosiaan noin 50?
Kas kun ei Ropin.