Onko Robin Pakkaleen kaikkien palstamammojen kielletty päiväuni?
Kommentit (43)
Oman lapsen ikäiset pojat ei kiinnosta siinä mielessä.
Mikä siitä kielletyn tekisi, aikuinen mieshän se on.
Mutta ei ole. Ei kielletty eikä sallittu. Ei sovi Robinin ulkonäkö minun makuuni.
Validi kysymys. Sitä Harry Potter -näyttelijääkin revittiin silloin viisitoistavuotiaana fanitapahtumissa nelikymppisten naisten toimesta siihen malliin että hirvitti. On muuten outoa, että se oli ihan OK. Miettikää mitä tapahtuisi jos nelikymppiset äijät kävisi repimässä jotain 15v-teinitähteä jossain fanitapahtumassa :D
Ei, liian nuori. Ja tuskin olis muutenkaan.
Käyttäjä370599 kirjoitti:
Validi kysymys. Sitä Harry Potter -näyttelijääkin revittiin silloin viisitoistavuotiaana fanitapahtumissa nelikymppisten naisten toimesta siihen malliin että hirvitti. On muuten outoa, että se oli ihan OK. Miettikää mitä tapahtuisi jos nelikymppiset äijät kävisi repimässä jotain 15v-teinitähteä jossain fanitapahtumassa :D
Repiä millä lailla? Ei ne naiset halua muuta kuin kaukorakkautta ja perhosia vatsanpohjaan. Muuten ne olis netissä vaanimassa kakaroita niin kun miehet tekee.
Vierailija kirjoitti:
Poistu=poitsu
Ei ole. Poistu=Poistu ja Poitsu=Poitsu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Poistu=poitsu
Ei ole. Poistu=Poistu ja Poitsu=Poitsu
Hehheh. Sinäpä olet varsinainen koomikko. En tosin sinuna päivätyötä vielä lopettaisi. Ei tietenkään muuten mutta kun on tämä korona-aika ja suosituillakaan koomikoilla ei välttämättä keikkaa ole.
Menin katsomaan Hannibal-sarjan ja nyt kärsin jäätävästä teini-ihastumisesta molempiin pääosan esittäjiin. Nolottaa miten voi keski-ikäinen nainen tälleen, onkohan minulla joku hormonihäiriö.
Käyttäjä370599 kirjoitti:
Validi kysymys olisi ollut ja olikin silloin kun Robin oli sen 15. Siitä nyt vaan on jo jokunen vuosi vierähtänyt. Hetki vaan enää ja Robinkin on jo 30-vuotias.
Vierailija kirjoitti:
Okei, nyt palstalla suhtaudutaan sitten kuin olisi pitänyt silloin 5-9 vuotta sitten.
En usko että on enää. Taitaisi olla uudelle teini-idolille tarvetta.
On aika sivistymätöntä yleistää. Tiedoksi ap:lle nimi on Robin packalen.
Söpö oli lapsena, nyt ei enää. Ei mikään päiväuni ollut koskaan. Sairasta jos lasta miettii himoiten.
Minua vaivaa hänen ulkonäössään että otsa on matala, hiusraja alhaalla.
Vierailija kirjoitti:
30 vuotta ja kasikymppiset Anne-Marit viiskymppisestä Robinista: Minä en tuollaista pojankloppia sillä silmällä katso!
Miksi olisi kielletty tässä kohtaa enää ainakaan? Mutta eiköhän monen mamman kiinnostus ole hiipunut, kun Robin ei ole enää kuumimmalla A-listalla menestyksen suhteen eikä oma lapsi enää fanita niin ei enää mammakaan kehtaa.
Kuka Kakkaleen?