Miten olette juhlistaneet kansainvälistä croissant-päivää?
Minä olen syönyt tänään 2 croissua, tavallisen ja hopeatoffee-croissun. Hyvää oli!
Kommentit (11)
Ai tänään ollut sellainen päivä? Sattuipa sopivasti. Aamulla paistoin kuusi croissanttia uunissa ja tuli herkuteltua.
No sepä sattui sopivasti. Eilen illalla jo tehtiin valmiiksi aamupalatilaus tälle aamulle ja siinä sattui olemaan myös täytetyt croissantit. Hyvää oli.
Enpä tiennyt tuollaisesta päivästä. Söin kauppareissulta palatessa croissantin pahimpaan nälkään
Ostin kerrostajottimen, paistoin neljä crossua ja keitin pannun teetä. En edes tiennyt että on croisantti päivä.
Aamulla paistettiin croisantit, laitettiin voita ja päärynämarmeladia väliin ja keitettiin cappucinot.
Mitä te paistatte kun kerrotte paistaneenne croissantteja? Niitä tölkkijuttujako?
Minä kävin aamulla ostamassa croissut lähileipomosta :) Jos paistan, paistan pakastetuotteita, niistä tulee superhyviä, se tölkkikama on aika surkeaa.
Vaimo kertoi päivästä aamulla ja kävimme lähikahvilassa heidän mainostettuaan tuotteitaan.
Vaimo kertoi päivästä aamulla ja kävimme lähikahvilassa heidän mainostettuaan tuotteitaan.
Paistoin sen kunniaksi lenkkiä ja kananmunaa. Supi suomalaista HK:n sinistä ja Pirkan kananmunia.
Olen katsellut Sanna Marinin muotokuvaa seinälläni ja jumaloinut häntä, sekä miettinyt sitä, miten uskomattoman upea maa Suomi voi olla, että olemme saaneet noin upean pääministerin.