Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten olette juhlistaneet kansainvälistä croissant-päivää?

Vierailija
30.01.2021 |

Minä olen syönyt tänään 2 croissua, tavallisen ja hopeatoffee-croissun. Hyvää oli!

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
30.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen katsellut Sanna Marinin muotokuvaa seinälläni ja jumaloinut häntä, sekä miettinyt sitä, miten uskomattoman upea maa Suomi voi olla, että olemme saaneet noin upean pääministerin.

Vierailija
2/11 |
30.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai tänään ollut sellainen päivä? Sattuipa sopivasti. Aamulla paistoin kuusi croissanttia uunissa ja tuli herkuteltua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
30.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sepä sattui sopivasti. Eilen illalla jo tehtiin valmiiksi aamupalatilaus tälle aamulle ja siinä sattui olemaan myös täytetyt croissantit. Hyvää oli.

Vierailija
4/11 |
30.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä tiennyt tuollaisesta päivästä. Söin kauppareissulta palatessa croissantin pahimpaan nälkään

Vierailija
5/11 |
30.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin kerrostajottimen, paistoin neljä crossua ja keitin pannun teetä. En edes tiennyt että on croisantti päivä.

Vierailija
6/11 |
30.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulla paistettiin croisantit, laitettiin voita ja päärynämarmeladia väliin ja keitettiin cappucinot.

Vierailija
7/11 |
30.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä te paistatte kun kerrotte paistaneenne croissantteja? Niitä tölkkijuttujako?

Vierailija
8/11 |
30.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kävin aamulla ostamassa croissut lähileipomosta :) Jos paistan, paistan pakastetuotteita, niistä tulee superhyviä, se tölkkikama on aika surkeaa.

Vierailija
9/11 |
30.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo kertoi päivästä aamulla ja kävimme lähikahvilassa heidän mainostettuaan tuotteitaan.

Vierailija
10/11 |
30.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo kertoi päivästä aamulla ja kävimme lähikahvilassa heidän mainostettuaan tuotteitaan.

Vierailija
11/11 |
30.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paistoin sen kunniaksi lenkkiä ja kananmunaa. Supi suomalaista HK:n sinistä ja Pirkan kananmunia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kolme