Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Osallistutko tai voisitko osallistua mielenosoituksiin?

Vierailija
30.01.2021 |

Miksi/miksi et? Ikäsi suurin piirtein?

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
30.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisi mielenosoitus lemmikkieläinten oikeuksista ja kohtelusta ilman poliittista agendaa ja se koskisi vain Suomessa tapahtuvia asioita niin kyllä osallistuisin.

Vierailija
2/19 |
30.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maskivastaiseen miekkariin menisin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
30.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikean asian puolesta olen kyllä valmis mielenosoitukseen.

Vierailija
4/19 |
30.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osallistuisitko mielenosoituksiin, jos abortti kiellettäisiin lailla niin kuin Puolassa?

Vierailija
5/19 |
30.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen haluton lähtemään mihinkään rähinäkokoontumiseen, mutta asialliseen ja hyväntuuliseen mielenosoitukseen voin kyllä lähteä.

Vierailija
6/19 |
30.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voisi. Isäni opetti minulle nuorempana olematta kiinostunut politiikkaan tällä tavoin ylen palttisesti että mennään apinana "vastustamaan" politiikkaa kadulle.

Vierailija
7/19 |
30.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen haluton lähtemään mihinkään rähinäkokoontumiseen, mutta asialliseen ja hyväntuuliseen mielenosoitukseen voin kyllä lähteä.

Minä en voisi edes sellaiseen mennä. Kadun sitä että olen joskus eksynyt hamppumarssiin imujen toivossa kuin minua simputettiin joskus kannabiksella, en usko itsestäni että olisin muuten mennyt sinne.

...6/6 vastaaja

Vierailija
8/19 |
30.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

oikea kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en voisi edes sellaiseen mennä. Kadun sitä että olen joskus eksynyt hamppumarssiin imujen toivossa kuin minua simputettiin joskus kannabiksella, en usko itsestäni että olisin muuten mennyt sinne.

...6/6 vastaaja

En paljasta ikääni, toivottavasti olen esimerkki 15-20vuotiaille.

Vierailija
9/19 |
30.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osallistuisitko mielenosoituksiin, jos abortti kiellettäisiin lailla niin kuin Puolassa?

Tämä nyt olisi enemmän sodan kuin mielenosoituksen paikka.

Vierailija
10/19 |
30.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vasemmiston mielenosoitukset ovat osa kansalaisyhteiskuntaa. Päiväkotilapsetkin lähtevät mukaan, kun Sipilää vastaan osoitetaan mieltä, ja ihan itse tekemin banderollein.

Vierailija
11/19 |
30.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä nyt olisi enemmän sodan kuin mielenosoituksen paikka.

Koko aloitus on sotaa. Ihmisten kalloon ei tahdo mennä se että siitä mistä me puhutaan niin sitä me luodaan maapalloon.

Vierailija
12/19 |
30.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä hetkellä Suomessa ei ole mitään sellaista asiaa, minkä vuoksi olisin valmis lähtemään mielenosoitukseen. Mutta eihän sitä tiedä, mitä tulevaisuus tuo tullessaan. Ulkomaisten tapahtumien tukimielenosoituksiin en lähde, koska en tiedä niistä riittävästi.

N51

Vierailija
13/19 |
30.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen tiedän että jos ihmiskunnan äänestystä ei tehdä niin x vuoden päästä jalohopeanC-í-p-p-e-ŕ metallin varkaiden kasvatukseen tulee pysähdys ja pieleen menneem kasvatuksen seurauksesta normaalit kansalaiset valaistuvat ja rynnivät kaduille ja toisten koteihin ihmiskunnan maailmankaikkeuden ja galaksin avaimen puutteesta ja samalla se avain sijoitetaan vittumaiseen paikkaan mihin aurinko paistaa magneettikenttien läpi niin voimakkaasti että koko universumimme räjähtää.

Vierailija
14/19 |
30.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vasemmiston mielenosoitukset ovat osa kansalaisyhteiskuntaa. Päiväkotilapsetkin lähtevät mukaan, kun Sipilää vastaan osoitetaan mieltä, ja ihan itse tekemin banderollein.

Hyvä havainto demokratiasta.

Vierailija
15/19 |
30.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sen tiedän että jos ihmiskunnan äänestystä ei tehdä niin x vuoden päästä jalohopeanC-í-p-p-e-ŕ metallin varkaiden kasvatukseen tulee pysähdys ja pieleen menneem kasvatuksen seurauksesta normaalit kansalaiset valaistuvat ja rynnivät kaduille ja toisten koteihin ihmiskunnan maailmankaikkeuden ja galaksin avaimen puutteesta ja samalla se avain sijoitetaan vittumaiseen paikkaan mihin aurinko paistaa magneettikenttien läpi niin voimakkaasti että koko universumimme räjähtää.

Niille tulee karma.

Vierailija
16/19 |
30.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
17/19 |
30.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

oikea kirjoitti:

En voisi. Isäni opetti minulle nuorempana olematta kiinostunut politiikkaan tällä tavoin ylen palttisesti että mennään apinana "vastustamaan" politiikkaa kadulle.

Tämän kommentin alanuolitukset tulevat maailman idiòòttisemmasta mentaliteetistä.

Vierailija
18/19 |
30.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perustuslaillinen mielenosoitusoikeus on ilmeisesti AVI:n yksipuolisella määräyksellä kumottu. Luulisi oikeuskanselinvirastoa kiinnostavan.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/a093619d-abfe-4b03-91b2-15c98f0e4d77

19/19 |
30.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En eikä kiinnosta osallistua. Olen nelikymppinen.

Mitä olen nähnyt videoita ja suoria lähetyksiä mielenosoituksista, niin ilmapiiri on monesti ihan kauhea: aggressiivista käytöstä ja huutoa, turhaa jankkausta, jopa fyysistä väkivaltaa jne. Eivät kaikki osallistujat tietenkään käyttäydy niin, ei varmaan edes suurin osa, mutta en tykkää yhtään siitä, että on vähänkään tuollaista ja että metrin päässä saattaa yhtäkkiä tapahtua väkivaltainen konflikti. 

Kannatan kuitenkin vapautta kokoontua osoittamaan mieltä. Itse pyrin vaikuttamaan tärkeisiin asioihin muulla tavoin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi viisi