Gallup: Mitkä 4 täytettä valitsette yleensä/valitsisitte pannupizzaan?
Olemme miesystävän kanssa löytäneet tosi herkullisen kombinaation....mietimme, onko muita samanlaisen tilaajia.
Eli mitkä 4 täytettä ovat yhdessä herkulliset?
Kommentit (49)
Naudanliha, paprika, jalapenot, juusto
Käsikarvoja, pitsanpaistajan otsa- ja pallihikeä ja juuston tilalla siemennestettä.
Hiiva, vehnäjauho, vesi ja suola.
Tomaattikastike, juusto, oregano ja valkosipuli.
Neljä täytettä on liikaa, mutta jos on pakko ottaa niin monta, niin tonnikala, katkarapu, sipuli ja kapris.
Sissijuusto tuplana, rusinoita, sukkamehua ja kokkareista haisevaa valkovuotoa.
Tonnikala, katkarapu, valkosipuli. Neljättä ei tarvita. Ikävä Kotipizzan vuokapannupitsoja, täytteen määrä ja reunojen muhevuus, ei ole vastaavia enää missään tullut vastaan.
Sinihomejuusto, kanttarelli, tonnikala, katkarapu
Vierailija kirjoitti:
Tonnikala, katkarapu, valkosipuli. Neljättä ei tarvita. Ikävä Kotipizzan vuokapannupitsoja, täytteen määrä ja reunojen muhevuus, ei ole vastaavia enää missään tullut vastaan.
Plus valkosipuli puristettu tuoreena päälle vasta paistamisen jälkeen, oli erilailla ytyä jota runsas juusto pehmensi.
Vetajuusto, seddarjuusto, monnikala ja siliä.
Vierailija kirjoitti:
Neljä täytettä on liikaa, mutta jos on pakko ottaa niin monta, niin tonnikala, katkarapu, sipuli ja kapris.
Pskat on, pelkkää tärkeilyä
Noidanliha, peppurami, spermankinkku ja jauhenliha.
Kinkku, sipuli, fetajuusto ja aurajuusto.
Valitsen vain kaksi täytettä, pannun ja pitsan.
Voi noita epäasiallisia vastauksia. Huomaa, että on lauantai ja aloitettu aikaisin :-(
Salamirouhe, kinkku, paprika ja aurajuusto.
Mielellään vielä valkosipuli, jota lisään ( samoin kun juustoraastetta ) kotona kun seuraavana päivänä puolet lämmitän. Pizzeriassa valkosipulia ei lisätä koskaan tarpeeksi, parhaita pizzapaikkoja ne, joissa saa valkosipulikupin pöytään.
Mä oon tylsä ja meen lähes aina tällä: tonnikala, katkarapu, feta ja ananas.
Tosin mä en tilaa ikinä pannupitsaa.
Ekan vastaajan lähes samanlainen yhdistelmä vois myös toimia. Fetan tilalle myös tomaatti ok.
Tuollainen pitsa ei maistu niin suolaiselta.
Koiran kirsua, kissantassuja, rapeita oravan korvia ja etanan kiveksiä. Onko teillä tää sama?