Arvatkaa miten toimin, kun sain tietää miehen olevan varattu?
Mies salasi minulta olevansa suhteessa. No, sain sen itse onneksi selville. Teeskentelin sitten kun en tajuaisi mitään, jatkoin suhdetta ja keräsin samalla todistusaineistoa, mm. meseviestit ja pari käytettyä kondomia, ja sitten käräytin miehen sille naiselle. Valitettavasti nainen oli jo siinä vaiheessa raskaana (miehen mukaan ei ollut suunniteltua, kun eivät asuneetkaan yhdessä vielä). No, yhdessä he pysyivät, saivat pian toisenkin lapsen ja menivät naimisiin. Ja mies, kuinka yllättävää, jatkoi pettämistä vielä myöhemminkin.
Kommentit (21)
Tekikö ap oikein vai väärin? Oikein: peukku ylös. Väärin: peukku alas.
Ap teki oikein. Sille ei voi mitään jos mies pitää tyhmistä naisista ja nainen on selkärangaton typerys.
Olisiko ap:n syytä jo unohtaa se mies ja elää omaa elämäänsä?
Pyörikö sulla pidemmähkönkin aikaa himassa jotain käytettyjä kortsuja täynnä kuivunutta spermaa, kun keräilit todisteita?
Alapeukkua siksi, että vieläkin roikut asiassa. Cut your losses and move on. - saman kokenut
Olisitko itse tuossa tilanteessa lähtenyt? Joku sekopäämuija lähettää käytettyjä kortsuja ja ite oot raskaana.
Tiedät että mies jatkoi pettämistä, koska.... rumpujen pärinää... hän jatkoi sitä sinun kanssasi?
Vierailija kirjoitti:
Olisitko itse tuossa tilanteessa lähtenyt? Joku sekopäämuija lähettää käytettyjä kortsuja ja ite oot raskaana.
Enhän minä sentään niitä sille naiselle lähettänyt... huh.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Lähetin viestit, en kortsuja... Ja lisäksi puhuin kerran puhelimessa sen naisen kanssa.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Enhän minä sentään niitä sille naiselle lähettänyt... huh.
Ap
No, siltä tuo kuulosti.
Annoit miehelle esimerkin, että ei haittaa vaikka kärähtää sivusuhteelle varattu-statuksesta: pimppijä saa tältä salailun paljastuttuakin.
Petetyn naisen viha. Plääh, kuinka väsynyttä. Koeta keksiä parempi provo.
Vierailija kirjoitti:
Annoit miehelle esimerkin, että ei haittaa vaikka kärähtää sivusuhteelle varattu-statuksesta: pimppijä saa tältä salailun paljastuttuakin.
Niin kummalta? Vaimolta ainakin koska ovat saaneet toisen lapsenkin :D
Todella moni petetty aviovaimo tekee noin, varsinkin jos kuulee totuuden siltä toiselta naiselta. Sitä ei voi sulattaa, pettämisenkin midluummin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin kummalta? Vaimolta ainakin koska ovat saaneet toisen lapsenkin :D
Tältä = sivusuhteelta.
Vierailija kirjoitti:
Tekikö ap oikein vai väärin? Oikein: peukku ylös. Väärin: peukku alas.
Ap teki oikein käräyttäessän miehen. Mutta väärin siinä, ettei käräyttänyt heti. Oikea  puoliso ei ehkä olisi ehtinyt raskautua ja koko tarinankulku olisi muuttunut.
Ap teki väärin myös ollessaan tietoisesti yhdynnässä varatun miehen kanssa.
Eli näit hirveästi vaivaa — ja ihan turhaan. Maailma ei muuttunut, sinä et merkinnyt mitään.
Ap. Oli niin lääpällään siihen jätkään, ettei haitannut vaikka äijä oli varattu. Ainoa mikä haittasi oli se, ettei tyyppi jättänyt omaa mukaansa vaan hänet. Siinä vaiheessa alkoi mustasukkasuuksissaan sekoilemaan ja soittelemaan pariskunnan perään!
up