Auttakaa joku! Olen aika yksinäinen.
Nainen Hesasta, täytin just 29v. Avopuoliso löytyy mut kahdestaan ollaan aina ja aika eristäytyneitä. Aloin kovasti masentumaan sen jäljeen kun tajusin muutama vuotta sitten ettei ketään oikeasti kiinnosta olla yhteyksissä.
Whatsapp pysyy kuolleena kuukaudesta toiseen. Olen aina minä joka yritän olla yhteyksissä mutta mitään ei tapahdu.
Nyt koronan aikana entistä enemmän on ihmiset välinpitämättömiä. Haloo! Korona ei tartu whatsappista!
Olen Instagramista yrittänyt saada yhteyttä vanhoihin tuttuihin. 5 viestiä olen laittanut eri ihmisille. YKSIKÄÄN EI VASTANNUT!
Minulla on olo että olen täysin yhdentekevää ihminen, mietin täällä ettei mistään tuu mitään jos kukaan ei koskaan ikinä tuu vastaan. Enhän mä voi yksin täällä itekseni puhua?!
Minulla on niin kova väsymys tähän elämään kun ei ole koskaan, ikinä mitään odotettavissa. En pysty tähän enää :(
Kommentit (20)
Kerro kaikille tutuille, että voitit miljoonan. Saat heti kavereita. Whatsappia ei kannata käyttää. Signal on parempi.
Vierailija kirjoitti:
❤️halaus sulle.
Miksi joku alapeukutti tätä??
Nää on taas näitä ”olen yksinäinen” ja heti toisessa lauseessa ”mulla on mies”. Next! T. Oikeasti vuosia elämäänsä yksin viettänyt ikisinkku
Niin, se on vain yritettävä tehdä itsestään korvaamaton. Mieti mikä olisi se ensimmäinen askel.
Vierailija kirjoitti:
Nää on taas näitä ”olen yksinäinen” ja heti toisessa lauseessa ”mulla on mies”. Next! T. Oikeasti vuosia elämäänsä yksin viettänyt ikisinkku
Niin että yksinäisyyttä ei saa kokea, jos elämässä on yksikin puoliso, sisarus, lapsi, vanhempi tai työkaveri?
Kaikki eivät näe IG-viestejä. En itsekään edes tiedä mistä se inbox löytyy.
Sinulle siis riittäisi viestittely Whatsappissa tai Instagramissa? Jos vanhat tutut eivät vastaa, sitten on kai hankittava uusia. Voisitko liittyä vaikka johonkin harrastusryhmään ja jutella siellä ihmisille? Kuulemma on olemassa jopa ryhmiä yksinäisille.
Olen ap ja tässä on myös syy yksinäisyyteen. Kukaan ei yritä edes ymmärtää minua. Ei se puoliso mitään pelasta. 10 vuotta nähnyt samaa naama.
Olisi välillä nähdä ja jutella muidenkin kanssa. Tää on niin rankkaa kun Suomessa on mentaliteetti sellainen et heti kun löytyy puoliso, niin automaattisesti pitää sitten heti syrjäytyä.
Älkää kiusatko! Oli jo rankkaa tästä avautua, pyydän älkää heittäkö lisää loskaa päälle! Yritän jo niin pitää jotain toivoa tähän ihmiskuntaan. Mulla on niin pahaa olla.
Vierailija kirjoitti:
Jospa menisit tekemään oman ketjusi etkä tule tänne väheksymään toisten kokemuksia.
-ohis
Nyt koronan aikana ei ole mitään!! Kaikki on vai etänä! Ei voi ystävystyä!
Vierailija kirjoitti:
Olen ap ja tässä on myös syy yksinäisyyteen. Kukaan ei yritä edes ymmärtää minua. Ei se puoliso mitään pelasta. 10 vuotta nähnyt samaa naama.
Olisi välillä nähdä ja jutella muidenkin kanssa. Tää on niin rankkaa kun Suomessa on mentaliteetti sellainen et heti kun löytyy puoliso, niin automaattisesti pitää sitten heti syrjäytyä.
Älkää kiusatko! Oli jo rankkaa tästä avautua, pyydän älkää heittäkö lisää loskaa päälle! Yritän jo niin pitää jotain toivoa tähän ihmiskuntaan. Mulla on niin pahaa olla.
Eikö puoliso yritä ymmärtää? Mikä teitä pitää yhdessä?
Vierailija kirjoitti:
Nyt koronan aikana ei ole mitään!! Kaikki on vai etänä! Ei voi ystävystyä!
Puhelimessa voi puhua, skypessä voi jutella kasvotustenkin, sähköposteja voi lähetellä. Kyllä siinä pystyy ystävystymään.
Täällä yksinäistä erakkoelämää alkaen toukokuu 2010.
Ketipinor-lääkitys teki minusta yksinäisen erakon.
No missä ryhmässä pitää mennä? Ei nyt äkkiseltään tuu mitään etäryhmiä mieleen missä vois ihmisiä tavata.
Vierailija kirjoitti:
Sulla on mies ja ehkä kotieläimiäkin? Työkavereita? Tuo ei ole yksinolosta kumpuavaa raastavaa autenttista yksinäisyyttä. Mulla ei ole ketään, ei miestä, ei juurikaan kavereita ja koiran ottaisin mutta kun allergia. Jouluna olin täysin yksin eikä ketään kiinnosta mun seura muinakaan aikoina. Revippä siitä.
Olisiko kyse yleisemmästäkin elämän pysähtyneisyydestä ja tavoitteettomuudesta samalla? Ehkä voisit keksiä ihan itse jonkin uuden suunnan, jonne lähdet kulkemaan - ja päättää löytää ystäviä samalla. ;)
Miten on tätäkin ketjua saatu kilpailujsi kuka eniten tuntee kärsimystä?!
Suomalaiset ovat uskomattomia ihmisiä! Kokoajsn vain mitätöidään toista.
hei
Facebookissa ainakin yksinäiset yhteen ryhmä..?
Laihduta, kyllä ihmisen näköisille kavereita siunaantuu
❤️halaus sulle.