Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Koirissa on Suomen tulevaisuus

Vierailija
30.01.2021 |

Jos jokainen ottaisi kaksi koiraa, niin meillä olisi yli 10 miljoonaa koiraa, jolla voitaisiin paikata helposti Suomen kestävyysvaje. Koirissa on Suomen tulevaisuus, eikä lapsissa.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
30.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se olisi ihanaa. Koiria on Suomessa aivan liian vähän. Esimerkiksi yhdellä naapurillani ei ole

Vierailija
2/12 |
30.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin näin kadun varressa paikan, missä ei ollut keltaista lunta, tuota elämän nektariinia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
30.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pettynyt miehiin. Itselle koira on kuin kumppani. ❤️

Vierailija
4/12 |
30.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen pettynyt miehiin. Itselle koira on kuin kumppani. ❤️

Koiran kieli 🔥

Vierailija
5/12 |
30.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten voit verrata koiraa ja ihmismiestä. Älkää ottako kumppaniksi peruskoulun vitosilla selvittänyttä kitaran rämpyttäjää.  Ei sitä koskaan tule kunnon isäntää. Muutaman vuoden kuluttua muuttaa takaisin äidin luokse, siellä ei tarvitse siivota, tehdä ruokaa ,heätä aamulla, eikä maksaa vuokraa.

Vierailija
6/12 |
30.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Koirankakkojen väistely keväisin lisää vanhusväestön notkeutta ja kehittää tasapainoa. Mitä enemmän kasoja, sitä tehokkaampi jumppavaikutus.

Vierailija
7/12 |
30.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten voit verrata koiraa ja ihmismiestä. Älkää ottako kumppaniksi peruskoulun vitosilla selvittänyttä kitaran rämpyttäjää.  Ei sitä koskaan tule kunnon isäntää. Muutaman vuoden kuluttua muuttaa takaisin äidin luokse, siellä ei tarvitse siivota, tehdä ruokaa ,heätä aamulla, eikä maksaa vuokraa.

Minä en kaipaa mitään ISÄNTÄÄ itselleni :O haluaisin hyvän kumppanin, mutta sitä ei löydy. Mieluummin koira.

Vierailija
8/12 |
30.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja lisää lasten vastustuskykyä. Mikään ei paranna vastustuskykyä yhtä paljon kuin keltainen lumi ryyditettynä jäätyneellä suklaapatukalla.

Vierailija
9/12 |
30.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en kaipaa mitään ISÄNTÄÄ itselleni :O haluaisin hyvän kumppanin, mutta sitä ei löydy. Mieluummin koira.

Sama täällä. Koira ei kuitenkaan ole niin ronkeli, minkälainen naama tai ruumiinrakenne omistajallaan on.

Vierailija
10/12 |
30.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten kun oppivat vegaaneiksi ja käymään asiolla vessassa niin kaikki on täydellistä.

Vierailija
11/12 |
30.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi valitatte canis lupusten luonnontuotoksista kun homo sapiens jo hukutti maapallon omaan paskaansa.

Mikromuovit, ympäristömyrkyt, tosiweeteet, narsistit...

Vierailija
12/12 |
30.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi valitatte canis lupusten luonnontuotoksista kun homo sapiens jo hukutti maapallon omaan paskaansa.

Mikromuovit, ympäristömyrkyt, tosiweeteet, narsistit...

Ketä muka pissi ja kakki oman postilaatikon juurella voi haitata? En ymmärrä.

Kaiken lisäksi olen aika varma, että noi kadunvarret on miehet kussu ja paskonu täyteen, ei koirat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän neljä