Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä teidän teinit tekee perjantai-iltana

Vierailija
29.01.2021 |

Meillä on taas kerran kotona. Ei kiinnosta kavereiden seura eikä missään käyminen. Kun ei ole treenejä, on kotona tai käy yksin ulkona. 9.lk poika. Olen huolestunut epäsosiaalisuudesta. Jos vielä harrastus menee uudelleen tauolle ja koulu etäksi.

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
30.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa että on kotona viihtyviä teinejä, miksi pitäisi olla menossa kavereiden kanssa? Välillä jopa tuntuu että teineiltä odotetaan jotain pahistouhuja ikäänkuin ne kuuluisivat asiaan. Alkoholi- ja tupakkakokeiluja, kaupungilla ja bileissä hillumista. Kavereiden kanssa voi viettää aikaa kotona tai harrastuksissa. Tai jos ne kaverit löytyy sieltä pelimaailmasta niin olkoon sitten niin.

Monilla aikuisilla tuntuu itsellään olevan sellaista laumasieluista ajattelua että elämän pitää mennä tietyllä tavalla ja "niinkuin muillakin". Siitä ajatuksesta kun vapauttaa itsensä niin löytää uskalluksen elää omannäköistä elämää. Ja antaa niiden teinienkin olla omanlaisiaan.

Vierailija
22/32 |
30.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

^Tämä. Pyörin nuorena teininä niissä "pahis"porukoissa ja oikeasti se oli aika ankeaa talvella perjantai-iltana notkua jossain cittarin parkkipaikalla, pyydellä ikäukkoja hakemaan viinaa ja sitten kylmissään norkoa siellä koulun pihalla sormet jäässä vetämässä röökiä ja viinaa ja pitämässä muka hauskaa.

Ennen kuin täytin 18, musta oli tullut jo samanlainen niinkun fiksut nykyteinit on. Hengailin kotona ja joskus jonkun kaverin luona, silloinkin oltiin vaan tietokoneella ja kuunneltiin musiikkia jne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
30.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä. Tarvitsen silmiä avaavia kommentteja enemmän ja kohtalotovereita.

Itse olen hirmu sosiaalinen niin sitten huolestun kun teini aika introvertti.

Ap

Vierailija
24/32 |
30.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupungille lähti poikaystävän kanssa syömään ja katsomaan jotain ulkoilmashowta.

Vierailija
25/32 |
30.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiva kuulla että kotona viihtyjiäkin on.

Ettekö ole huolissaan? Itse koen että teininä kuuluisi mennä enemmän kavereiden kanssa.

Ei tarvitse, ei varsinkaan nyt kun ovat olleet koronan takia etäkoulussa viikkoja ja meillä ei yksikään halua tulla kipeäksi, kaikkein vähiten teinit.

Itse olin teininä kavereiden kanssa viikonloput ja alkoholi maistui liian hyvin. Oli vain ihme, että meille kenellekään ei tapahtunut mitään ikävää, sillä hengasimme Helsingissä ja olimme paljon myös muiden kotona, jossa ihan kaikki olivat ympäripäissään.

Vierailija
26/32 |
30.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makaa lukemassa kirjaa olohuoneen sohvalla. Kehen lie tullut kun niin rakastaa lukemista. Ei ainakaan äitiinsä, hävettää kyllä myöntää.

Vierailija
27/32 |
30.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänäänkin kaikki ovat kotona. Kaksi rouskuttaa sipsejä omassa huoneessaan kännykkä kädessään ja nuorin syö iltapalaa . Päivä oli oikein mukava ja olimme koko perheenä ulkoilemassa pari tuntia.

Vierailija
28/32 |
30.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ettekö ole huolissaan? Itse koen että teininä kuuluisi mennä enemmän kavereiden kanssa.

Ei tarvitse, ei varsinkaan nyt kun ovat olleet koronan takia etäkoulussa viikkoja ja meillä ei yksikään halua tulla kipeäksi, kaikkein vähiten teinit.

Itse olin teininä kavereiden kanssa viikonloput ja alkoholi maistui liian hyvin. Oli vain ihme, että meille kenellekään ei tapahtunut mitään ikävää, sillä hengasimme Helsingissä ja olimme paljon myös muiden kotona, jossa ihan kaikki olivat ympäripäissään.

Olitteko kunnon jänskistyttöjä? Kyllähän moni ihailee nykyäänkin tuollaista teinielämää

Vierailija
29/32 |
30.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olitteko kunnon jänskistyttöjä? Kyllähän moni ihailee nykyäänkin tuollaista teinielämää

Ei oltu. Oltiin kilttejä, mutta typeriä. En ole jutellut yhdenkään nuoren kanssa, joka ihailisi känniörveltämistä.

Vierailija
30/32 |
30.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolla nuo pelailee jotain online-peliä kavereiden kanssa - ei hajuakaan mikä peli, jotain räiskintää vissiin. Melkoinen kikatus ja kiljunta, mutta ei haittaa kun me aikuiset kuitenkin katellaan kohta jotain Netflixistä eikä seinänaapureita ole. Kiva kun saavat olla kavereiden kanssa edes netin yli, ja tuossa pysyy kielitaitokin, kun pelissä on mukana porukkaa ulkomaita myöten.

Vierailija
31/32 |
31.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä nuori on jatkuvasti menossa.

Vierailija
32/32 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pojalla 15 v. kuluu talouspaperia paljon.