Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Säästän rahaa sillä, että pesen vaatteeeni nyrkkipyykillä mäntysaippuaa käyttäen

Vierailija
29.01.2021 |

Muutenkin pesen mäntysaippualla kaiken kotonani. se on todella halpaa ja pesee hyvin ja jättää raikkaan tuoksun. Ne sitruunan hajuiset yökötykset jättää kodin kauhean hajuiseksi ja pyykinpesuaineet on kamalan kalliita ja allergisoivia

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hyi yök varmaan sun vaatteet vähän haisee kun et käytä pesukonetta, yök

Vierailija
2/23 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

🤮🤮🤮

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuleeko puhdasta ja raikasta?

Vierailija
4/23 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Raikkaan" tuoksun. Kyllä muut ihmiset varmaan susta huomaa, ettet pese vaatteitasi kunnolla vaikka olisit siihen itse jo turtunut.

Vierailija
5/23 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milläs peset sitten, jos huushollissa on hartsiallergikko?

Vierailija
6/23 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta eikö käsin pestessä mee rutosti vettä?

Vierailija
7/23 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse pesin  myös osan, kun asuin puolet viikoista työni vuoksi kerrostalossa.

Kun olin kotona loput.

Kerrostalossa sain vesimaksua takaisin.

Vierailija
8/23 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuleeko puhdasta ja raikasta?

Tulee kyllä raikkaampaa kuin taloyhtiön tunkkaisen hajuisessa ikivanhassa pesukoneessa missä kymmenet asukkaat pesee paskaisia kalsareitaan. 

Vierailija
9/23 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos meinaa puhdasta pyykkiä saada käsin joutuu kyllä käyttämään ihan rutosti vettä. Maksaa se vesikin... Ainakin omakotitalossa.. Ja aika märäksi ne käsipyykit jää.. Kestää kauan että kuivuu ja kämppä homehtuu...

Vierailija
10/23 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauran vähän Suomalaisille kermaperseille jotka ei edes tiennyt että tiskejä voi pestä käsin, ja kyllä myös vaatteita voi pestä käsin!  Väittäisin että pesukoneet on vain pienen etuoikeutetun ihmisprosentin luksus, mutta muualla maailmassa ihan eletään vaikka käsin pitäisi asioita tehdäkin.

Vierailija
11/23 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pesin ulkomailla asuessani myös pyykit käsin koska kämpän pesukone oli niin pahasti homehtunut että sillä pestessä vaatteet meni pilalle ja oli pakko heittää roskiin. Ei se pesukone ole automaattisesti mikään ylivertainen puhdistaja.

Vierailija
12/23 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asut varmaan kerrostalossa, jossa vesimaksu kuuluu vuokraan eikä tarvitse huolehtia kämpän liiasta kosteudesta, kun ei ole oma.

Vierailija
13/23 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva haista mattopyykille :D Itse käytän aina hajusteettomia pesuaineita. En halua haista sen enempää sitruunalle kuin männyllekään. 

Vierailija
14/23 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiva haista mattopyykille :D Itse käytän aina hajusteettomia pesuaineita. En halua haista sen enempää sitruunalle kuin männyllekään. 

Mattopyykki tuoksuu hyvälle.

Vierailija
15/23 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No hyi yök varmaan sun vaatteet vähän haisee kun et käytä pesukonetta, yök

Lapsi pieni. Ilman pesukonettakin saa oikein puhdasta ja hajutonta pyykkiä. Ei se pesukone hajua poista, vaan pesuaine. Itse pesen rintaliivini aina käsin. Myös jotkut herkät tekstiilit. Eivätkä haise miltään. 

Vierailija
16/23 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mattopyykki tuoksuu hyvälle.

Tuoksuu toki, mutta ei päivittäiskäytössä vaatteissa. 

Vierailija
17/23 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäntysaippua tuhoaa hyvin tehokkaasti bakteereita, viruksia ja irrottaa lian ja rasvan. Väittäisin että teidän Lidlistä ostetut pesuaineet ja taloyhtiön paskainen pesukone jättää pyykit paljon likaisemmaksi, mutta ette sitä tajua niiden keinotekoisten kukkaistuoksujen peittäessä paskaisuuden.

Vierailija
18/23 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi käytät ostettua mäntysuopaa, jos säästää haluat?

Kerää ihmeessä hevoskastanjoita ja kasvata suoparohtoyrttiä. 

Vierailija
19/23 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mäntysaippua tuhoaa hyvin tehokkaasti bakteereita, viruksia ja irrottaa lian ja rasvan. Väittäisin että teidän Lidlistä ostetut pesuaineet ja taloyhtiön paskainen pesukone jättää pyykit paljon likaisemmaksi, mutta ette sitä tajua niiden keinotekoisten kukkaistuoksujen peittäessä paskaisuuden.

Pesen pyykit ihan omassa pesukoneessani ja käytän vain hajusteetonta pesuainetta. Enkä ikinä käy Lidlissä. 

Vierailija
20/23 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marseille saippua on sopiva käsinpesuaine. Mäntysuopa ei ole niin terveellistä kuin on uskottu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi viisi