Nykynaisen elämänvaiheet - missä vaiheessa olet tällä hetkellä?
Nykynaisen elämänvaiheet:
1. Seurustelut ja seksikokemukset sytyttävien (komeiden ja itsevarmojen, naisia kierrättävien) miesten kanssa
2. Ei enää ikinä miestä! Sinkkuus on paras, forever alone, miehet ovat sikoja!!!1
3. Olin jo luovuttanut mutta sitten löysin hyvän (tasaisemman ja luotettavamman) miehen ja perustin perheen
4. Ei enää ikinä miestä! Keskityn harrastuksiiin, ikuisesti yksin, miehet ovat tylsiä!!!
Kommentit (31)
Vierailija kirjoitti:
121212 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mukava nähdä sinua taas palstalla, 121212! Miten sen mainisemasi K&K-blogin perustaminen edistyy?
Kiitos!
On pitänyt vähän kiirettä. Mutta K&K-blogi on ajatuksissa, minulla on paljon ideoita.
Mitä tarkoittaa K&K?
Kilttiä & Kunnollista.
121212:n blogi siis varmaankin käsittelisi parisuhdeasioita K&K-miehen (hänen itsensä) näkökulmasta.
Menikö oikein?
Mikään ei sovi. Olen aina seurustellut vain naisten kanssa, vaikka olenkin kiinnostunut molemmista sukupuolista. Mitään irtosuhteita en ole harrastanut koskaan, enkä vannottanut sinkkuaikoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
121212 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mukava nähdä sinua taas palstalla, 121212! Miten sen mainisemasi K&K-blogin perustaminen edistyy?
Kiitos!
On pitänyt vähän kiirettä. Mutta K&K-blogi on ajatuksissa, minulla on paljon ideoita.
Mitä tarkoittaa K&K?
Kilttiä & Kunnollista.
121212:n blogi siis varmaankin käsittelisi parisuhdeasioita K&K-miehen (hänen itsensä) näkökulmasta.
Menikö oikein?
Oikein meni :)
Tietenkään en keskittyisi vain itseeni kuten naisten rakastamat narsistimiehet tyyliin Brother Christmas ja Havaintoja Parisuhteesta-kirjoittaja. Avaisin blogissa markkina-arvoteoriaa, naisten pariutumiskäyttäytymistä ja keinoja joilla K&K-mies voisi parantaa mahdollisuuksiaan kehittämällä naisten todellisuudessa suosimia ominaisuuksia. Voisin myös antaa vinkkejä naisille, niitä on usein kyselty palstalla!
Mä skippasin vaiheen 2. En mä koskaan ajatellut että ne mun nuoruuden seurustelusuhteiden miehet olisi jotain alfoja olleet mutta sovitaan niin. Vaiheet 3 ja 4 tunnistan, tosin olen siitä jo mennyt eteenpäin. Olisko sitten vaihe 5 uusi kierros alfoja ja vaihe 6 vakiintunut parisuhde tasaisen ja luotettavan kanssa. Jos tää päättyy niin sitten varmaan palaan takaisin lähtöruutuun.
Tai ainakin tää on mun elämän elämänvaiheiden teoria.
Ei mikään noista. Löydettiin miehen kanssa toisemme 24- ja 26-vuotiaina, ja vuoden päästä olimme naimisissa. Kohta 27v hääpäivä.
Uulliimies yrittää jälleen.
Katkeruus näkyy olevan pohjaton.
Miten joku voikin olla noin pakkomielteisen
kiinnostunut naisista, ja samalla täysin pihalla todellisuudesta?
Missä on vaihtoehto seurustelu ihan tavallisen, kunnollisen ja ihanan pullukkamiehen kanssa? Vastaan sen.
Ei sopivaa vastausta, olen nainen!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo ei ole teoria vaan ihan korkeintaan hypoteesi. :)
Minulla:
1. En kiinnostu kenestäkään.
2. Otan sen joku osuu käteen, ettei tarvitse perustella kenellekään sinkkuutta.
3. Elämme 10 vuotta yhdessä yksin. Seksiä ei ole.
4. Eroamme.
5. Asun kahdettatoista vuotta yksin onnellisena, eikä kiinnosta enää koskaan seurustella kenenkään kanssa.Toisin sanottuna sama kaava ilman irtosuhteita...
Oikeastiko lukutaito on näin heikkoa? En ole koskaan ollut kiinnostunut kenestäkään. Luuletko että jonkun perheenkin sen eksäni kanssa perustin, kun meillä ei sitä seksiäkään ollut?
luin ja tulkitsin kyllä ihan oikein - sama kaava kuin niilä irtoseksiä harrastavilla, ilman irtoseksiä. Siis nykynainen ei pysty aidosti rahastumaan, vaan mies on vain hyödyke, kuten sinunkin tapauksessasi.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen naimisissa sen komean, sytyttävän ja itsevarman miehen kanssa. Ei se kyllä naisia kierrätä.
Samoin! Miksi tyytyä vähempään?
Ensin hankin mukavan ja rauhallisen miehen. Hankittiin lapset. Sitten erottiin ja minulla oli yksi muutaman vuoden avioliitto. Sitten satunnaista säätöä ja päätin lopettaa miesten tapailun.