Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen alkanut kettuilemaan esimiehelle takaisin, ihan sama, vaikka saisin kenkää sen takia.

Vierailija
29.01.2021 |

Esimieheni on täys mulkvisti työntekijöilleen ja mulla on tilanne, että mulle riittää se kuittailu ja v-mäinen käytös. Olen alkanut antamaan takaisin samalla mitalla. Mua ei henk.kohtasesti edes kiinnosta irtisanotaanko mut tämän takia vai ei, senkun sitten, eipä tule ikävä. En ole hankala ihminen, mutten pelkää sanoa takaisin edes esimiehelle. Jos mua ei kunnioita niin ei tarvitse multakaan sitä odottaa. Se tuleeko mun kanssa toimeen riippuu siitä miten mulle puhutaan. En kuuntele paskanjauhamista. Työntekijät ei ole mitään saakelin koiria.

En edes tiedä mitä tällä avauksella hain. Päästelin varmaan vaan höyryjä, kun ottaa niin paljon päähän. Jatkakaa.

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok

Vierailija
2/29 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen tapellut esimieheni kanssa kuin vanha aviopari kohta jo 15 vuotta eikä ole potkuja tullut🤣

Vierailija
4/29 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te naisethan ette niitä omia virheitänne näe, ettekä ainakaan osaa katsoa sinne peiliin. 

Vierailija
5/29 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä sä! Tekisin kans samoin mut mä en halua ottaa riskiä tulla irtisanotuksi.

Vierailija
6/29 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedätkö ap että jokaista sinua kohtaan on yhtä monta esimiestä joilla on ihan pyllyjä alaisia joiden kanssa pitää pärjätä ja joita ei ihan helpolla saa työsuhteesta pois... jokaisella omansa ap. Hanki esimiespesti niin saat vähän kulmaa.

Vierailija
7/29 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et anna rakentavaa palautetta mikä hänen viestinnässä on pielessä j anna mieluummin kehitysehdotuksia? Korosta, että viestin sisältö ei ole välttämättä pointti vaan sävy ja tapa, miten viestii.

Vierailija
8/29 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi puhut esiMIEHESTÄ? 

Tarkoituksellista miesvihanlietsontaa 

Vierailija
9/29 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi puhut esiMIEHESTÄ? 

Olen nainen enkä hakisi paikkaa jos olisi esihenkilö tai esinainen. Selvä merkki vasuriretardeista.

eri

Vierailija
10/29 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi puhut esiMIEHESTÄ? 

Tai sitten ihan vaan sen vuoksi että ei ole lanseerattu titteliä esiNAINEN arkikieleen :D

Vierailija
11/29 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedätkö ap että jokaista sinua kohtaan on yhtä monta esimiestä joilla on ihan pyllyjä alaisia joiden kanssa pitää pärjätä ja joita ei ihan helpolla saa työsuhteesta pois... jokaisella omansa ap. Hanki esimiespesti niin saat vähän kulmaa.

Varmaan joo, mutta johtajana pitäisi miettiä tarkemmin mitä suustansa päästää ja miten. Harva organisaatio katsoo tuollaista.

Vierailija
12/29 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi puhut esiMIEHESTÄ? 

Tai sitten ihan vaan sen vuoksi että ei ole lanseerattu titteliä esiNAINEN arkikieleen :D

erittäin harvan ihmisen titteli on tuo esiMIES

Vierailija
13/29 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa ennemmin vaihtaa työpaikkaa. Tuolla linjalla teet vain itsellesi hallaa ja jos tulet irtisanotuksi niin huonolla asenteella on taipumus kulkea edelläsi eli se voi vaikeuttaa merkittävästi työllistymistäsi.

Vierailija
14/29 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Te naisethan ette niitä omia virheitänne näe, ettekä ainakaan osaa katsoa sinne peiliin. 

Ja te miehet ehkä näette virheenne, mutta aina pitää löytyä joku muu, joka ottaa syyt niskoilleen. Ja ai niin, jos joku muu tekee hyvin jotain, niin kyllä siitä kunnia kuuluu teille tietenkin.

Vierailija
15/29 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Satunnainen esimies kirjoitti:

Kannattaa ennemmin vaihtaa työpaikkaa. Tuolla linjalla teet vain itsellesi hallaa ja jos tulet irtisanotuksi niin huonolla asenteella on taipumus kulkea edelläsi eli se voi vaikeuttaa merkittävästi työllistymistäsi.

jos porukassa on ns. munaa (sorry nyt naiset ja naisten puolesta mielensäpahoittavat) niin mulkun esimiehen voi aika helposti istua ulos.

yks esimies on helpompi korvata kuin tuottava tiimi.

Vierailija
16/29 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos täällä joku vaihtaa työpaikkaa niin se olet SINÄ

Vierailija
17/29 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi puhut esiMIEHESTÄ? 

Olen nainen enkä hakisi paikkaa jos olisi esihenkilö tai esinainen. Selvä merkki vasuriretardeista.

eri

Todella outo ajatus. Eli _haluat_ alistua miehelle? Itse olisin mieluiten ilman esihenkilöä tai vain vähän tekemisissä.

Vierailija
18/29 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pomo on asiaton, niin anna palaa. Henkilökohtaisuudet ja haukkumasanat tai työntekijöiden julkinen nolaaminen ei kuulu pomon sallittuun repertuaariin. Yhteydenotot HR-ihmisiin tuollaisesta pomottamisesta eivät välttämättä johda mihinkään joten vastaansanominen ja vänkyröinti voi olla alaiselle viimeinen  oljenkorsi.

Jos pomo taas antaa asiallista  - vaikka sitten negatiivista - palautetta niin vastaan kettuilu on asiatonta. 

Vierailija
19/29 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmaan joo, mutta johtajana pitäisi miettiä tarkemmin mitä suustansa päästää ja miten. Harva organisaatio katsoo tuollaista.

Aika riskiä tämä sinun kommentti kun aloituksesta ei selviä ollenkaan mitä esimies teki, mitä aloittaja teki, ja niin edelleen. Faktat vähissä mutta tahtotila toki katossa ja urpot sopulit täällä kannattaa sitä.

Faktoja olisi kiva saada että voitaisiin oikeasti keskustella tästä asiasta.

Vierailija
20/29 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joop kirjoitti:

jos porukassa on ns. munaa (sorry nyt naiset ja naisten puolesta mielensäpahoittavat) niin mulkun esimiehen voi aika helposti istua ulos.

yks esimies on helpompi korvata kuin tuottava tiimi.

Kyllä. Jos koko tiimi kokee niin, mutta silloinkin istumisen sijasta on viisaampi viedä asia suoraan esimiehen esimiehelle. Fakta on kuitenkin se, että jos kyse on yksittäisen työntekijän ja esimiehen riitatilanteesta niin työntekijän asema on heikompi.

Ilman ryhmän tukea ei kannata ruveta riitelemään, sillä et tee muuta kuin vahingoita uraasi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kaksi