Herttuatar C uupuu.
Just joo. Toki kuka tahansa voi uupua mutta taitaa olla kuitenkin 100 kertaa helpompi elämä kuin jollain taviksella. Rahasta ei tarvitse murehtia. On lastenhoitajat, siivoojat ja ruoka tulee varmasti nenän alle sormia napsauttamalla niin halutessa. Mikään pakko ei ole mennä aamu 07 töihin ja voi valita mitä töitä tekee ja edustaako vai ei. Lomallekin pääsee varmasti jos vaan kehtaa mennä näin korona-aikana.
Kommentit (52)
Niinpä. Vois rouva koettaa elää vaikka viikon 3 lapsensa kanssa jossain Lontoon slummikerrostalossa yksinhuoltajana ja tehdä vaikka siivoojan töitä 10h päivässä minipalkalla.
Omg ihan joutunut lastensa hiuksia leikkaamaan! Voimia hänelle.
Jokainen äiti on nyt kovilla. Briteissä koronatilanne on kamala
Mistä keksit, että voiko valita, edustaako vai ei?
Mieti itse, jos olisit klo 6 - 24 töissä joka päivä, kun menet ulos, on paikalla aina valokuvaaja jne.
Vierailija kirjoitti:
Missä lukee, että uupuu?
Eikö sen vois korvata vaikka vahanukella edustustehtävissä? Eihän se kuitenkaan puhu mitään kun hymyilee vaan suu auki. William vois lykkiä sitä nukkea pyörillä eteenpäin ja heiluttaa välillä sen kättä, oikea Kate vois huilata kotona.
Joo no ei pidä mennä naimisiin tulevan kuninkaan kanssa jos ei kestä että joka paikassa seurataan ja kuvataan. Edustamisella tarkoitin sitä että itse hän valitsee mihin kissan ristiäisiin osallistuu vai eikö osallistu.
Vierailija kirjoitti:
Eikö sen vois korvata vaikka vahanukella edustustehtävissä? Eihän se kuitenkaan puhu mitään kun hymyilee vaan suu auki. William vois lykkiä sitä nukkea pyörillä eteenpäin ja heiluttaa välillä sen kättä, oikea Kate vois huilata kotona.
😂
Tästä ketjusta kuuluu läpi kateus.
Vierailija kirjoitti:
Totta helvetissä olen kateellinen maailman rikkaimman perheen miniälle jonka ”työnä” on edustaa nättinä kokkareissa kalliissa vaatteissa ja jalokivissä.
Ei kateus vaan ärtymys etuoikeutetun ihmisen marinaa kohtaan. Ei pelkoa että itse luulisin olevani "prinsessa" tai että haluaisin sellainen olla. Mutta sen verran hyvä ja helppo elämä on minullakin etten missään nimessä kehtaa valitella uupumusta tai vastaavaa. Oli korona tai ei. Jos kurkistaa sen oman kuplan ulkopuolelle niin näkee mikä oikea uupumus on.
Hän on kuitenkin vain samanlainen ihminen kuin me palstailijat. Minä ainakin uuvun välillä omassa elämässäni, vaikka se on helppoa ja hyvin etuoikeutettua jonkin kehitysmaan köyhän äidin elämään verrattuna. Voimia Catherinelle ja meille kaikille.
Niin siis hän kävi keskustelun vertaistuki-idealla. Myötäeli vanhempien tilannetta ja kertoi mitä kaikkea korona on hänelle aiheuttanut.
Ei urputtanut omaa uupumustaan.
Eihän tuossa niin lue että hän olisi uupunut vaan hän vastasi kysymykseen, millaista vanhemmuus korona-aika on, että se on uuvuttavaa. Kaksi eri asiaa. Lisäksi se hiustenleikkelyjuttu oli vitsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totta helvetissä olen kateellinen maailman rikkaimman perheen miniälle jonka ”työnä” on edustaa nättinä kokkareissa kalliissa vaatteissa ja jalokivissä.
Miksi?
Käsittääkseni tekee täyttä työpäivää joka kuuluu hänen asemaansa. Meghanhan ei jaksanut tehdä mitään hommia kun ei tajunnut että se kuninkaallinen elämä on jatkuvaa työntekoa. olis pitänyt saada kuninkaalliset etuoikeudet ja LISÄKSI vielä rahaa. No nyt kokeilevat miten homma toimii. Suomen lehdet hehkuttaa kovasti että kovia sopimuksia tehty. saa nähdä toteutuvatko ne. Noissa sopimuksissa kun on se juttu että rahat saa sitä mukaa kun on hommia ja tuloksia saatu aikaiseksi. tähän mennessä näyttäis ettei oikein yhteistyö ihmisten kanssa pelaa.
Vierailija kirjoitti:
Käsittääkseni tekee täyttä työpäivää joka kuuluu hänen asemaansa. Meghanhan ei jaksanut tehdä mitään hommia kun ei tajunnut että se kuninkaallinen elämä on jatkuvaa työntekoa. olis pitänyt saada kuninkaalliset etuoikeudet ja LISÄKSI vielä rahaa. No nyt kokeilevat miten homma toimii. Suomen lehdet hehkuttaa kovasti että kovia sopimuksia tehty. saa nähdä toteutuvatko ne. Noissa sopimuksissa kun on se juttu että rahat saa sitä mukaa kun on hommia ja tuloksia saatu aikaiseksi. tähän mennessä näyttäis ettei oikein yhteistyö ihmisten kanssa pelaa.
Tämä on täyttä pötyä. Meghan teki alusta lähtien töitä, hän on noista harvoja jotka ylipäätään on töitä oppinut tekemään. Catherine vietti ekan vuoden hovissa hiljaiseloa Walesissa eikä todellakaan tee täyttä päivää ikinä. Edustushommatkin hoituu Zoomissa kotoa käsin nykyään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi?
Miksi ei? On se helpompi elämä kuin tämä omani.
Voi sentään. On se rankkaa olla yksi maailman etuoikeutetuin ihminen😢