Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rankka jumppa

Vierailija
29.01.2021 |

Kävin juuri vatsa-peppu jumpassa, (lihaskuntotunti) ja jumppa tuntui liian raskaalta. Yhdesti aiemmin olen samassa käynyt ja silloin tunti oli ihan erilainen ja kevyempi. Sanokaapa kokeneemmat kuinka raskaalta tuollaisen pitäisi tuntua periaatteessa ensikertalaiselle? Jäi jotenkin vähän huono maku suuhun.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä siellä maisteltiin kun huono oli maku??

Vierailija
2/8 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olitko syönyt huonosti, juonut liian vähän tai nukkunut huonosti? Tai edellisenä päivänä vetänyt liikuntaa ja et vielä ehtinyt palautua? Mm. nuo vaikuttaa siihen, miltä liikunta tuntuu. Eri kerroilla voi siis tuntua erilaiselta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää löysätä itse jos tuntuu liian raskaalta, hyvä rasitustaso on silloin kun sarjan viimeiset jaksaa vielä pinnistellen. 

Vierailija
4/8 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitääkö aina olla mukavuusalueella. Kuntoilu ei ole aina sitä.

Vierailija
5/8 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet ensimmäistä kertaa jumpassa ja tuntui raskaalta? Ehkä parempi sitten jäädä sohvalle niin ei pääse mikään paikka kolottamaan etkä rasitu liikaa.

Vierailija
6/8 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos hyvistä vastauksista, huonot voidaan jättää omaan arvoonsa. Olisiko sitten vaikutusta ollut liian vähäisellä syömisellä (oli niin kiireinen päivä) ja kuukautisilla. Söin banaanin äkkiä ennen jumppaa ja toivoin, että riittää. Liikun kyllä säännöllisesti monta kertaa viikossa, mutta tuossa jumpassa kävin nyt toista kertaa (oli siis ohjelmaltaan ihan eri kuin ensimmäisellä kerralla).

Ap

Vierailija
7/8 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja minulla on anemia viel kaupanpäälle.

Ap

Vierailija
8/8 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä lannistu. Keho oppii ja lihasmuisti tallentaa ja tekee työtä puolestasi.

Jo seuraava kerta tuntuu paremmalta. Syö tarpeeksi ajoissa jotain, jotta energiat ehtivät imeytyä ja massussa ei ole raskas olo. Itse nautin kupin kahvia ennen jumppaa jotta saan kofeiinista buustia.

T. Jumppahullu

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kuusi