Miksi julkkisten pitää aina itkeä julkisesti? Kamalaa julkisuushakua!!!
Iltapäivälehdessä juttua entisen jääkiekkoilijan exästä, joka oli laittanut itkukuvansa instaansa. Miksi ihmeessä?!!!!! Syynä muka se, että halutaan tsempata muita äitejä, kun huomaavat, että tämäkin julkkisäiti itkee välillä...toki piilossa niin, etteivät lapset näe. Oikea syy kuitenkin on, että halutaan vaan kerätä sympatioita muilta. Ompa säälittävää!!! Todella!!! Alkaa tämä porilainen leidi ihan muistuttaa "julkisuuteen millä syyllä tahansa"-esimerkillä kesävauvaa odottavaa valtakunnan ykkösblondia. Yhtä turhia molemmat.
Kommentit (41)
Muistetaanpa, että näemme toiset, ja toisten motiivit usein sellaisina kuin itse olemme. Eli kommentoimalla toisen tekemisiä kerromme itsestämme, omasta maailmankuvastamme.
Toinen juttu on, että tämä hlö kommentoi omassa IG:aan, jota iltapäivälehdet lainaavat. Hlö ei siis tyrkyttäydy lehtien sivuille.
En minä ainakaan väittänytkään, että olisi itse lehdille tyrkyttänyt. Ei varmasti olekaan, mutta ihan riittää se, että laittaa julkiseen instaan kuvansa. Luulisi silti hänellä käyneen mielessä, että joku lehti saattaa napata siitä jutun...
Onko tämä se sama muija kun tilasi niitä klapeja?
Noi itkukuvat ja videot on joku muotijuttu nykyään, niitä tulee somessa jatkuvasti vastaan. Joten en ihan usko siihen että puhtaasti vaan muita tsemppaamaan laitetaan itkuisia kuvia, kyllä sitä ainakin osittain tehdään siksi kun muutkin tekee, ihan kuin some-sopulit muutenkin.
Jos otken niin ei kyllä tule ekana mieleen 'et otanpa tästä nyt kuvan ja jaan' haloo ,oikeesti?
Keskittyisi pimppihoitajan hommiinsa ja lapsiinsa eikä kerjäisi huomiota säälittävillä pillityskuvillaan. Eiköhän se uusi mieskin löydy, kun tarpeeksi monta kertaa yrittää. Näköjään aika monta äijää ollut jo kokeilussa eron jälkeen.
Ap:llä meni pahasti tunteisiin toisen itku.
Ja vähän taitaa käydä kateeksikin se, jos joku saisi vähän huomiota ja sympatiaa?
Juu, kateuttahan tämä, mitäs muuta 🤣. Mun mielestä ihmiset, joiden epäaitous ja itsekkyys paistaa niiden esityksen läpi, ovat vastenmielisiä. Suurin osa ihmisistä on vaan niin sokeita ja hyväuskoisia, etteivät näitä asioita millään usko ja näe (vrt. Torppa-juttu). Oon nätti, elämääni tyytyväinen ja saan tarvitsemani huomion läheisiltäni, joten ei mun tarvitse hakea sitä somen kautta ventovierailta ihmisiltä. Rauhaa ja rakkautta vaan kaikille.
Nolottaa ton puolesta se itkuntuhruinen pärstäkuva. Voi kun on rankkaa nyyh nyyh. Sitten muka itkeä tirautetaaan ja laitetaan naama vakavalle ilmeelle ja näpsästään kuva nettiin.
Niimpä. Mikä siinä äitiydessä noin rankkaa hänellä on? Joka toinen viikko äitinä ja kun on lapset hänellä, niin pitää käydä vessassa salaa itkemässä. En tajuu
Hautajaisitkijänaiset ammattina entisaikaan ja eri maissa hautajaisseremoniassa kukkien keskellä alkaa tuntua helpommalta ajatukselta, verrattuna teatraaliseen julkkisitkuun eri ohjelmissa. Toki hyvä että tunteita voi ilmaista vapaasti, ei ole pakko olla kivikasvo.
Miksi ei voi laittaa esim vaikka kaunista luontokuvaa esille ja kirjoittaa kuvatekstiin, että nyt itkettää ja harmittaa, kun on niin rankka tää äitiys? Miksi siitä omasta itkunaamasta pitää ottaa kuva?!!!! Eipä tulis mieleenkään siinä tilanteessa.
Vierailija kirjoitti:
Miten niin AINA?
Minä olen ns. julkisuuden henkilö, minut tunnistetaan kadulla ja ihmiset tulevat juttelemaan. Mutta enkä ole koskaan kertonut yksityiselämästäni enkä esittänyt tunnereaktioitani.
Oletko Tuksu vai Tauski?
Vierailija kirjoitti:
Juu, kateuttahan tämä, mitäs muuta 🤣. Mun mielestä ihmiset, joiden epäaitous ja itsekkyys paistaa niiden esityksen läpi, ovat vastenmielisiä. Suurin osa ihmisistä on vaan niin sokeita ja hyväuskoisia, etteivät näitä asioita millään usko ja näe (vrt. Torppa-juttu). Oon nätti, elämääni tyytyväinen ja saan tarvitsemani huomion läheisiltäni, joten ei mun tarvitse hakea sitä somen kautta ventovierailta ihmisiltä. Rauhaa ja rakkautta vaan kaikille.
Jos olet itse elämääsi tyytyväinen, miksi käytät energiaasi jonkun toisen, tunteitaan ilmaisevan, panetteluun ja ilkkumiseen?
Miksi oletat ensimmäisenä, että ihmiset valehtelevat tai teeskentelevät? Jotkut, aika monetkin itse asiassa, ovat aitoja ja avoimia oikeasti. Miksi ei saisi olla sellainen?
Elämäänsä tyytyväinen ja empaattinen ihminen ei roiku tällaisilla palstoilla haukkumassa muita ihmisiä, olivatpa he julkkiksia tai tuntemattomia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten niin AINA?
Minä olen ns. julkisuuden henkilö, minut tunnistetaan kadulla ja ihmiset tulevat juttelemaan. Mutta enkä ole koskaan kertonut yksityiselämästäni enkä esittänyt tunnereaktioitani.
Oletko Tuksu vai Tauski?
Näin reagoi ihminen, joka ei lue muita lehtiå kuin Seiskaa.
T. Ohis
Haetaan suosiota ja hyväksyntää. Poliitikot, etenkin naiset sortuvat myös tuohon.
Vierailija kirjoitti:
Haetaan suosiota ja hyväksyntää. Poliitikot, etenkin naiset sortuvat myös tuohon.
Mitä pahaa olisi sellaisessa, jos joku teoriassa hakisi suosiota ja hyväksyntää? Minusta se on ihan ok. Jos joku teoriassa tarvitsisi vähän huomiota, niin mieluusti sellaiselle sitä antaisin ja se menisi sitten tarpeeseen. Mitä pahaa sellaisessa on? Voi olla ihminen ihmiselle, lähimmäinen lähimmäiselle. Välittää ja rakastaa.
Enemmän itseäni ärsyttävät kivikasvoiset ja ilkeät teeskentelijät, jotka leikkivät jotain kovista, kiusaavat ja panettelevat muita. Kiusaaminen is so last season, oikeasti.
Huhhhuh. Onpas paljon katkeria ihmisraunioita taas koolla. Minusta se oli ihana että näytetään sitä toistakin puolta elämässä, että normalisoidaan sitä itkemistäkin. Ei se ole mitään häveliäisyyttä, vaan ihan normaalia elämää. Teille ei sitten mikään kelpaa, ei se että näyttää kivan kodin kuvissa ja hymyilee, vaan se on “feikkiä” ja itkuinen kuva on sitten huomioh*mista. Huoh. Kuitenkin klikkaatte kuvia ja artikkeleita auki.
Itse tykkään Piritasta, hän on aina julkisuudessa puhunut muista ihmisistä kauniisti, ei ole haukkunut ketään tai mitään ihmisryhmiä, on tukenut muita naisia ja äitejä. Minusta hän on toki kaunis ja antaa itsestään ihanan positiivisen ja aidon kuvan. Kaikilla ei kuitenkaan ole sama maku ja se on ihan ok. Muiden haukkuminen ja vielä oikein huutomerkin väärinkäytöllä kertoo siitä että omassa elämässä ei ole kaikki kunnossa. Toivon ap:lle ja muille katkerille parempaa huomispäivää.
Hyvä jos sinä julkkis olet pitänyt kiinni yksityisyydestäsi. Arvostan sitä. Mutta en noita, joiden täytyy hakemalla hakea huomiota, tavalla millä hyvänsä. Se on säälittävää.