Rivarinaapuri vaatii: Lasten trampoliini pois ! ! !
Tein alotuksen jo aikasemmin mutta se on uudistuksen myötä kadonnut.
Eli onko asiaa jo käsitelty täällä?
Rivarinaapuri (ei meidän) vaatii että lapsista kuuluvan melun vuoksi lasten trampoliini pitää ottaa pois.
molemmat asunnot on omistusasuntoja.
Valittava naapuri sanoo että lapset hyppii 2-5 tunia päivässä. SO???
Jos ihan oikeesti lapset on päiväsaikaan tai niin ettei hiljasuusaika rikkoonnu niin mitä sitten?
Missä niitten lasten pitäs olla? Nenä telkassa kiinni? Tietsikalla? hengailla kaupugilla mäkkärissä? Potkiskella naapureita kaduilla?
Siis lapset ei sais kuulua eikä näkyä.
Multa ei löydy noin pikkusieluselle ihmiselle sympatiaa.
Kommentit (176)
Meillä naapurusto kulkee jo ulkona ja hoitaa pihaa kuulokkeet päässään. Onko siinäkään enää mitään järkeä, että omalla pihallaan täytyy suojata kuulonsa, koska purjopetteri ei osaa trampalla kiljua hiljempaa
Miksi yksi perhe saa terrorisoida muita
Tässä tulee taas tämä että lapsille ei opeteta käytöstapoja ja toisten huomioimista. Vanhemmilla itsellään on "vapaata" kun tenavat ulkona.
Joku kellonaika sentään pitäisi olla. Viekää välillä vaikka uimaan.
Jos naapurin kakarat kirkuu ja huutaa pihalla, laittakaa omiin sterkkoihinne soimaan kotimaista ryyppymusiikkia, Aarne Tenkasta (Edestä ja takaa :-) ja ennenkaikkea Martti Innasen tuotantoa, esim.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taloyhtiössä, tietysti omakotitalossa myös ellei ihan korvessa asu, on vähän pakko ottaa myös ne naapurit huomioon jos haluaa naapurisovun säilyvän.
Miksi korvessa ei tarvitse välittää naapureista?
Korvessa ei ole naapureita lähellä.
Vierailija kirjoitti:
Jos naapurin kakarat kirkuu ja huutaa pihalla, laittakaa omiin sterkkoihinne soimaan kotimaista ryyppymusiikkia, Aarne Tenkasta (Edestä ja takaa :-) ja ennenkaikkea Martti Innasen tuotantoa, esim.
Laitoin stereot takapihalle ja soittelin viikon ajan taukoamatta em. musiikkia, jonka ansiosta naapuri siirsi lasten leikkipaikan ja trampoliinin omalle etupihalleen pois meidän raja-aidan vierestä.
Musiikilla on valtava voima.
Trampoliinit pitäisi kieltää taajama-alueilta. Ääni mikä siellä syntyy on liikaa naapureille ja omistajat eivät välitä/ymmärrä/ osaa/halua rajoittaa lasten kirkumista millään tavoin. Kiljunnan lisämausteena tietysti myös laitteen narina ja tauoton tömps-tömps-tömps!!!!
Pienille pihoille ei missään nimessä trampoliineja!
Kirkuminen trampoliinilla on järkyttävää kuunneltavaa! Se kuuluu kauas, jopa sisälle. Trampoliinit pitäisi kieltää taloyhtiöissä. Pieneen rivitaloasunnon pihaan ei missään nimessä trampoliinia! Myös omakotiasujat voisivat paremmin huomioida lähellä asujat.
Miksi muiden pitäisi kuunnella sitä älytöntä kirkumista trampoliinilla? Voisit ajatella edes hieman muitakin.
Minä, minä, minä, minulla on oikeus. Minä saan omalla pihallani tehdä mitä haluan. Huutakaa vaan lapset, teillä on siihen oikeus. Kirkumaan trampoliinilla äippä kannustaa. Tämmöinen kuspiä naapuri meillä....
Muistakaa se, ettei kaikki käy töissä toimistoaikaan. Yötyöläinen tarvitsee päivällä unta. Jos naapurin pikkutaneli kirkuu trampoliinilla, ei siinä pysty kukaan nukkumaan.
Meillä jäi rivari ostamatta naapureiden takia. Ovat pihalla koko ajan harrastuksen takia.
Nainen puhuu kovaäänisesti.
Heillä useita autoja piha täynnä. Ovat ulkomaalaisia
Päädyttiin ettei riskiä oteta.
Sukulaisen rivareissa tramppa kiellettiin. Meidän naapurin trampassa pelaavat jalkapalloa. Riski suuri että pallo osuu jonkun autoon.
Miksi ihmeessä trampoliini laitetaan aina mahdollisimman kauas omasta talosta ja mahdollisimman lähelle toisten taloa/asuntoa?
Työssäkäyvien*^