Tänään on pillunnuolemisperjantai!
Ajattelin ehdottaa vaimolle illalla, että tästä lähtien keskitytään perjantaisin pelkästään suuseksiin ja vaimoon. Ei yhdyntää eikä myöskään suihinottoa perjantaisin vaan keskitytään pelkästään vaimoon ja nuolemiseen. Mennään vaimon mieltymysten ja fiilisten mukaan ja minä ainoastaan yritän parhaani mukaan miellyttää vaimoa.
Saa nähdä miten ehdotukseni otetaan vastaan... Vähän jännittää vaimon reaktio että pitääkö se minua ihan pöpinä :D
Kommentit (132)
Se olis taas perjantai ja tiedättehän te mitä se meinaa :P
Odotan jo niin paljon, että tekee tiukkaa olla helpottamatta itse omaa oloa. Mutta täytyy nyt jaksaa iltaan asti.
Ihanaa PYLLYperjanta! Vaimo panee mun peppua strapilla!
Tänään ei nuolla, kuivana kakkoseen. Laitetaan vaimo oikein kunnolla nauttimaan.
Hän on ansainnut kunnon perjantai persorgasmit pitkän työviikon päätteeksi.
Mulla on myös alke 15cm kieli, että turha sillä on nuoleskella.
Tulis nyt siivottuun kotiin, niin saisin kaadettua alle.
Parit varvit jo vedetty pohjille, että jaksan höylätä kireätä reikää kunnes rakkaani laukeaa.
Tarjoan sitten romanttisen illallisen kun hän on käynyt kylvyssä peseytymässä.
Kylpyvesi odottaa häntä jo valmiina, sekin on pikku yllätys.
Ihanaa oli. Aloiteltiin saunassa ja lisää vielä sängyn puolella. Aijettä 😍
Hyi hele! Oksettavaa! Epähygieenistä.
Nuolla jonkun alapäätä? Oksettavaa. Yrjöt lentää.
Taas pitää tehdä näitä pervo aloituksia. Ilmiannan.
Niin, vielä, sen takia tätä monologia jatkan, ku itseltä puuttuu se nuoltava ja nousee kateus pintaan. Onneks pakastelokerossa on vaniljajäätelöä.
Vierailija kirjoitti:
Niin, vielä, sen takia tätä monologia jatkan, ku itseltä puuttuu se nuoltava ja nousee kateus pintaan. Onneks pakastelokerossa on vaniljajäätelöä.
Taidat olla yhtä vaniljaa koko ihminen :)
Vierailija kirjoitti:
Tänään ei nuolla, kuivana kakkoseen. Laitetaan vaimo oikein kunnolla nauttimaan.
Parit varvit jo vedetty pohjille, että jaksan höylätä kireätä reikää kunnes rakkaani laukeaa.
Kylpyvesi odottaa häntä jo valmiina, sekin on pikku yllätys.
Kaunis tarina, toivottavasti meni käsikirjoituksen mukaan ja toivottavasti vaimosi osaa arvostaa romanttisia eleitäsi. Illallinen ja lämmin kylpy, niin söpöä.
Olisipa kaltaisia herkkiä romantikkoja enemmän.
Jatka samaan malliin...
Just, mistä näitä romantikkoi löytyy. Ei ainakaan täält kymest.
Töllöttävät vain telkkarii tai pelaavat pelejä. Käverit tärkeempii kuin niiden neidot.
Ja ina sitä kepukkaa pitää juoda.
Mie ainakin tekisin min ukolle mitä vaan jos illalliset ja kylpyvedet olis valmiina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kylpyvesi odottaa häntä jo valmiina, sekin on pikku yllätys.Kaunis tarina, toivottavasti meni käsikirjoituksen mukaan ja toivottavasti vaimosi osaa arvostaa romanttisia eleitäsi. Illallinen ja lämmin kylpy, niin söpöä.
Olisipa kaltaisia herkkiä romantikkoja enemmän.
Jatka samaan malliin...
Kiitos kysymästä melkein meni. Vaimo kuitenkin vaati kaksi anaaliorkkua ja lastin sisään, joten kylpyvesi kerkesi vähän jäähtyä. Ei ollut kuitenkaan pahoillaan.
Illallisen jälkeen sain minä sitten kunnon huuli hölkkää ja loppuhuipennuksena kurkkuun laukeamisen.
On niin hyvä nainen, että nuolun hänet orgasmilla uneen.
Täydellinen lopetus illalle.
Missä asut? TÄÄLLÄ olisi jonoksi asti naisia, jotka toivovat yhtä romanttista kohtelua.
Valitettavasti en uskalla kertoa asuinpaikkaani. Liian pieni paikkakunta, saattaisivat tunnistaa.
Toiseksi, olen niitä nössöjä, jotka ovat uskollisia.
Alle viisitoistasenttisellä ja paksulla ei kannata alkaa nuolemaan. Se on vain säälittävää räpellystä. Min +20cm kieli, muu ei kelpaa.