Tänään on pillunnuolemisperjantai!
Ajattelin ehdottaa vaimolle illalla, että tästä lähtien keskitytään perjantaisin pelkästään suuseksiin ja vaimoon. Ei yhdyntää eikä myöskään suihinottoa perjantaisin vaan keskitytään pelkästään vaimoon ja nuolemiseen. Mennään vaimon mieltymysten ja fiilisten mukaan ja minä ainoastaan yritän parhaani mukaan miellyttää vaimoa.
Saa nähdä miten ehdotukseni otetaan vastaan... Vähän jännittää vaimon reaktio että pitääkö se minua ihan pöpinä :D
Kommentit (132)
Vierailija kirjoitti:
Ällöttävää touhua. En todellakaan alennu siihen, että annan jonkun nuolla minua. Ja nää kuvaukset, huh huh...
Älä huoli, sinua tuskin kukaan haluaisikaan nuolla.
Vierailija kirjoitti:
Ällöttävää touhua. En todellakaan alennu siihen, että annan jonkun nuolla minua. Ja nää kuvaukset, huh huh...
Jos olet noin miesvihamielinen, mitä ihmettä teet täällä seksipalstalla. Takakireille femakoille on omat osionsa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se ken pillua nuolee,
kurkkusyöpään kuolee.
Tarjotkaa sitä myrkkymahlaa myös narttunne suuhun,
ei jatku matka aurinkoon kuuhun
Vaan mullan alle tie poloisen viepi,
kera kurkkusyövän.Syö pääs, rolli!
En ymmärrä miksi faktoista ei saa puhua. Naiselle annattava suuseksi moninkertaistaaa riskin saada suu- ja/tai kurkkusyöpä.
En ymmärrä miksi terveysriskistä ei saa puhua.
Keskustele syövästä jossain muualla. Tämä ketju käsittelee pillun nuolemista. Meillä ainakin vietetään tänään taas pillunnuolemisperjantaita. Vaimo saa illalla kunnon kielikylvyn :P
Tämä ketju käsittelee piparin nuolemista, johon liitty erinomaisen suuri riski sairastua kurkkusyöpään.
Annahan provopetteri jo olla. Keskitytään varsinaiseen aiiheeseen eli pilluun
Annahan jokaisen tuoda oma näkökulma asiaan äläkä rajoita keskustelua PellePetteri.
Eiköhän tuo näkökulma tullut jo kaikille selväksi. Ei pilata hyvää ketjua tällaisella typerällä nokittelulla.
Herättelin vaimon aamulla rauhallisella kielikylvyllä. Tuli myös rauhaksiin naitua hetki, mutta en mennyt loppuun asti. Illalla sitten kun on töitten jälkeen paremmin aikaa rentoutua ja nauttia toisistamme.
M30
Vierailija kirjoitti:
Herättelin vaimon aamulla rauhallisella kielikylvyllä. Tuli myös rauhaksiin naitua hetki, mutta en mennyt loppuun asti. Illalla sitten kun on töitten jälkeen paremmin aikaa rentoutua ja nauttia toisistamme.
M30
Olen kade, tuo olisi unelma. Oma mies nuolee ehkä 3 kertaa vuodessa :I
N30
Todellakin tänään nuollaan ja kunnolla.
Tilattu on saako nähdä onko eukko kiplee tms
Saahan sitä nuollaa muulloinkin kuin perjantaisin, vastaanottajan todellakin kiva olla.
Vierailija kirjoitti:
Saahan sitä nuollaa muulloinkin kuin perjantaisin, vastaanottajan todellakin kiva olla.
Tottakai, mutta meillä perjantaisin ei tehdä mitään muuta. Perjantaisin mennään täysin vaimon ehdoilla.
Mistä tuollaisia miehiä löytää? Tekis mieli heivata oma pihtariäijä helvettiin. Ei tipu edes suuseksiä tai sormia, jos häntä itseään ei haluta.
Seksiäkiiiiitos kirjoitti:
Mistä tuollaisia miehiä löytää? Tekis mieli heivata oma pihtariäijä helvettiin. Ei tipu edes suuseksiä tai sormia, jos häntä itseään ei haluta.
Heivaa se! Itse sain just!
Perjantai on kyllä p***seestä. Ettekö käsitä, että oikea päivä tälle harrastukselle on lauantai! (Oli taas yksi niitä aamuja, joita voi muistella dementikkona senioritalossa, kun ei ota enää eteen eikä taakse:-)
Nuolisin , mutta tyttöystävä ei siitä perusta eli en osaa sanoa. Itsellä olisi intoa vaikka joka pv suorittaa sessio kielellä
Ratkaisu kurkkusyöpää vastaan:
https://laakeinfo.fi/Medicine.aspx?m=&d=10205826&i=MSD_GARDASIL+9_GARDA…
No niin, se olis taas perjantai ja vielä Vappuaatto!
Tänään nuollaan kauan ja halukkaasti. Puuttuu enää se nuoltava...
Ei oo...nyt on jälkinuolentalauantai. Tiedoksi.
Ehdotan ketjun nimen muuttamista pimpannuolemislauantaiksi