Miehen seksihalut
Kuinka usein miehet yleensä haluavat seksiä? Meillä ennen mies tyhjensi pussinsa lähes päivittäin. Nykyään ikää 50 ja seksiä 1-2 kertaa viikossa. Yleensä viikonloppu aamuisin kun on pienessä krapulassa. Ja aina sama juttu että nyt on viikon lastit ja mieli tekee kauheasti. No itse haluaisin seksiä vaikka joka päivä. Joten aina olen valmiina. Alkanut vain ihmettelemään tuota halujen vähenemistä ja miksi aina krapulassa. Arkena kuulemma liian väsynyt.
Kommentit (8)
Kerran tai pari viikossa on hyvä. Nuorena sitä jaksoi ja halusi vaikka pari kertaa päivässä, mutta 30 ikävuoden jälkeen miehen testosteronin tuotanto vähenee ja halut hiipuvat.
Minulla jos on viikon verran edellisestä kerrasta, niin alkaa ihan fyysisesti tulla paineen tuntua alavatsen ja jalkovälin alueelle. Sitten pitää joko päästä pukille tai hoitaa homma omin kätösin.
Vierailija kirjoitti:
No kai nyt käsihoitoihin edes jaksaa. Siis se mies. Krapulassa miehet tunnetusti haluavat, ja naisetkin.
Omien sanojensa mukaan ei jaksa. Ilmeisesti säästelee sitten minua varten kun tekee mieli ja jaksaa.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kai nyt käsihoitoihin edes jaksaa. Siis se mies. Krapulassa miehet tunnetusti haluavat, ja naisetkin.
Omien sanojensa mukaan ei jaksa. Ilmeisesti säästelee sitten minua varten kun tekee mieli ja jaksaa.
Ap
Sanoisin sitten itsekkääksi, sori.
Oma mies 58 ja ihan jokapäivä antaa mulle kaikilla tavoilla. Onneksi.
En oikeen tiedä kuinka usein. Vaimo on "päättänyt" puolestani että saan 1-2 kert kuukaudessa. Kesäaikaan Jopa useammin. Kun olen rautaisessa kondiksessa panisin mielellään helposti 5 kert /vk. jos saisin haluilleni vastakaikua. Himonusssia M 50
Oma mies vasta 34v ja viimeisten vuosien aikana seksi vähentynyt radikaalisti... Ennen melkein päivittäin ja nykyään hyvä jos edes kerran kuukaudessa! Nyt tässä sitten mietin kannattaako jäädä muuten hyvään suhteeseen, vai lähteä etsimään jotain uutta. Ollaan kumminkin oltu yhdessä yli 10v ja arki toimii hyvin! En vaan haluaisi olla melkein seksittömässä suhteessa lopun elämäni (itse 29v.) Ja kyllä, olen yrittänyt keskustella asiasta mutta vastaukseksi saan vaan että ei nyt jaksa...
Vierailija kirjoitti:
Oma mies vasta 34v ja viimeisten vuosien aikana seksi vähentynyt radikaalisti... Ennen melkein päivittäin ja nykyään hyvä jos edes kerran kuukaudessa! Nyt tässä sitten mietin kannattaako jäädä muuten hyvään suhteeseen, vai lähteä etsimään jotain uutta. Ollaan kumminkin oltu yhdessä yli 10v ja arki toimii hyvin! En vaan haluaisi olla melkein seksittömässä suhteessa lopun elämäni (itse 29v.) Ja kyllä, olen yrittänyt keskustella asiasta mutta vastaukseksi saan vaan että ei nyt jaksa...
Aina ei vaan jaksa. Väsyttää, on stressiä, muuta ajateltavaa kuin seksi jne. Yritä miettiä asiaa miehesi kannalta. Jos tilanne olisi toisinpäin, miten suhtautuisit?
Kuka sitä nyt samaa jaksaa nylkyttää vuodesta toiseen. Joka päivä tekisi mieli, jos mukana olisi vaihtelua 😀 Varmaan puolin jos toisin.