Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pia Nykäsellä on taas vaivoja

Vierailija
29.01.2021 |

Ja vuosikaudet on sairaslomalla. Hymyssä taas valittaa.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä kuulu tämä asia vauvapalstalle. Huono aloitus.

Vierailija
2/5 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinkuin Juha Tapio laulaa: en sun kipuas voi tietää. Kiva että itselläsi ei ole mitää sairautta, joka vaikuttaa jokapäiväiseen elämään. Mulla on ja voin hyvin kuvitella Pian tuskan, kun tuntuu elämän valuvan kivuissa ja huonossa olossa hukkaan. Ei kukaan ole vapaaehtoisesti vaivainen. Kukaan ei tätä halua. Ja harva terve osaa arvostaa terveyttään, jollei sitä ole joskus menettänyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niinkuin Juha Tapio laulaa: en sun kipuas voi tietää. Kiva että itselläsi ei ole mitää sairautta, joka vaikuttaa jokapäiväiseen elämään. Mulla on ja voin hyvin kuvitella Pian tuskan, kun tuntuu elämän valuvan kivuissa ja huonossa olossa hukkaan. Ei kukaan ole vapaaehtoisesti vaivainen. Kukaan ei tätä halua. Ja harva terve osaa arvostaa terveyttään, jollei sitä ole joskus menettänyt.

Kyllä minulla on useitakin sairauksia ja särkyjä

Ap

Vierailija
4/5 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaisella on..iäkäs jo.Hymy nyt tekee jutun vaikka mistä myydäkseen..

Vierailija
5/5 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minulla on useitakin sairauksia ja särkyjä

Ap

Muista sitten aina olla hymyilemättä, ettei kukaan vaan luule, ettet ole oikeasti kipeä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän seitsemän