Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Todistinkohan itsemurhan ja miten asian voisi selvittää

Vierailija
29.01.2021 |

Tosi kamala tapahtuma on seurannut vuosia ja palaa aina välillä kummittelemaan. Mietin, olisiko minulla mitään keinoa saada asialle vahvistus / selvyys. Toivon, ettei se olisi näin, mutta ilmeisesti todistin henkilön itsemurhan. Kävelin esiteininä naapurustossa kohti kotia ilta-aikaan. Hiljainen omakotialue, oli jo hämärää ja käännyin kotikadulle. Kulmatontilla olevasta talosta kuului juuri sen kohdalla ollessani hyvin kovaääninen pamaus, kuin ampuma-ase olisi lauennut. Sitten taas aivan hiljaista. Lähdin juoksemaan säikähtäneenä kotiin. Jälkeenpäin kuulin, että talossa asunut, itseäni joitakin vuosia vanhempi nuori on tehnyt itsemurhan. Jäin miettimään, oliko se juuri tuo ilta ja tuo ääni. Kammottava ajatus ja kammottava kokemus kantaa mukanaan. Haluaisin saada jonkinlaisen "päätöksen" asialle. Ymmärtääkö kukaan tätä ajatusta? En tiedä mistä minä voisin asiaa kysyä, en kai mistään..

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saattoihan se niinkin olla. Teit kuitenkin ihan oikein. Mihinkään tilanteisiin missä on oletetusti ampuma-ase paikalla ei pidä mennä. Toisekseen pamauksia nyt kuuluu ja jos kaikki soittelisi jokaisesta niin poliisit ei muuta tekisikään kuin juoksisi tarkastamassa niitä. Et voinut tietää tai osata kuvitella mistä se johtui, joten kaikki ok.

Vierailija
2/3 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen, että tätä ei voi saada enää selville. Ainoa "päätös", minkä voit tälle asialle saada, on pysyvä epävarmuus asiasta. Valitettavasti. Aina kaikki elämässä ei selviä lopullisesti. Mutta epävarmuuden ja keskeneräisyydenkin kanssa voi oppia elämään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä kuulit sen. Hänen elämänsä päättyi ja sinun jatkuu. Hänen ei ole enää paha olla ja hän varmasti toivoisi sinun irrottautuvan miettimästä tilannetta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kaksi