Missä menevät koululuokkiesi "suosituimmat" tyypit nykyään?
Ovatko niin menestyneitä kuin silloin olisi saattanut ajatella?
Kommentit (25)
Ei aavistustakaan. Eikä kiinnostakaan.
Olen 43-vuotias ja pari suosittua tyttöä on ainakin kuolleet syöpään, ei heillä mitään ihmeellistä menestystä elämässään ollut ennen sitä, aivan tavalliset ammatit. Yksi suosittu kärsii masennuksesta, käy kuitenkin töissä, mutta on onnettomassa liitossa. Suosituilla pojilla pyyhkii hyvin, ovat mukavia ja menestyneitä.
En tiedä, ei ole heidän elämänsä kiinnostanut. Muutaman muun kanssa pidämme yhteyttä.
Bodybuilderi. Nainen näyttää ihn mieheltä nykyään.
Ei mitään havaintoa, ei ole kiinnostanut yli 15 vuoteen heidän elämät. Omassa tarpeeksi huolehdittavaa, ja ihan menestynyt olen ja uraputkessa, vaikken koulussa mikään suosittu ollutkaan.
Miten suosituin määritellään?
Olivat esim. kiusaajia, koviksia, vai miten?
Lähes kaikki ovat käyneet amiksen ja/tai tulleet vanhemmiksi alle 25-vuotiaana, mikä on outoa, koska olin hikkeluokalla. Sanotaan, että sosioekonominen luokka periytyy vanhemmilta lapselle, mutta tämä ei kyllä koske omaa luokkaani. Lähes kaikki ovat alisuoriutuneet vanhempiinsa nähden.
Itse en ollut ns suosittu vaan enemmänkin sellainen ruma ankanpoikanen jonka ulkonäköä ja vaatteita vähän pilkattiinkin ja rumaksikin haukuttiin joskus. Mutta kun kasvoin aikuiseksi/lukioikäiseksi, puhkesin kukkaan, kävin silmäleikkauksessa, aloin meikkaamaan ja pukeutumaan tyylikkäästi. Väitän että näytän nykyään, lähes viisikymppisenä paljon paremmalta kuin nuo silloiset suositut ja kauniit tytöt! Ähäkutti.
10 jatkaa vielä. Nappasin kaupungin komeimman miehen itselleni, jääkiekkoilijan. Olemme yhä yhdessä ja tulemme toimeen oikein hyvin taloudellisesti. Tuntuu hyvältä, varsinkin kun ajattelee sitä kouluaikojen mitätöntä hiiriminää, joka asui kaupungin vuokratalossa. Niin se pienikin voi ponnistaa kouluaikojen suosittujen tyttöjen "ylitse".
Vierailija kirjoitti:
10 jatkaa vielä. Nappasin kaupungin komeimman miehen itselleni, jääkiekkoilijan. Olemme yhä yhdessä ja tulemme toimeen oikein hyvin taloudellisesti. Tuntuu hyvältä, varsinkin kun ajattelee sitä kouluaikojen mitätöntä hiiriminää, joka asui kaupungin vuokratalossa. Niin se pienikin voi ponnistaa kouluaikojen suosittujen tyttöjen "ylitse".
Ihan tosissasi tällaisia mietit? LOL.
Yllättävän hyvin ovat pärjänneet. Tämä ei sinänsä yllätä lukion osalta, koska olin hyvässä lukiossa, jossa suurimmalla osalla oli katse kohti yliopistoa. Peruskoulun osalta taas monet ovat saattaneet lähteä vaatimattomammin liikkeelle, mutta tähän ikään mennessä ovat työllään päässeet eteenpäin ja ihan hyviin positioihin. Mutta en ole ikinä ajatellut, että ne suosituimmat välttämättä pärjäisivät elämässään paremmin kuin vähemmän suositut. Pitäisi vaan löytää se oma ala ja toisenlaiset ihmiset sopii paremmin toisille aloille ja toiset toisille.
Yhdestä henkilöstä ihmettelen kyllä, että miten on päässyt siihen pisteeseen, missä nyt on. En tuntenut häntä kovin hyvin, mutta vaikutti todella bimbolta ja mietin, miten hän ikinä oli päässyt samaan lukioon. Nykyään hän on arvostetussa suomalaisessa firmassa hyvin korkealla. Enpä olisi uskonut.
En ole kuullut niistä mitään yli 20 vuoteen, en osallistu luokkakokouksiin.
Vierailija kirjoitti:
Itse en ollut ns suosittu vaan enemmänkin sellainen ruma ankanpoikanen jonka ulkonäköä ja vaatteita vähän pilkattiinkin ja rumaksikin haukuttiin joskus. Mutta kun kasvoin aikuiseksi/lukioikäiseksi, puhkesin kukkaan, kävin silmäleikkauksessa, aloin meikkaamaan ja pukeutumaan tyylikkäästi. Väitän että näytän nykyään, lähes viisikymppisenä paljon paremmalta kuin nuo silloiset suositut ja kauniit tytöt! Ähäkutti.
Ja ulkonäkö on se, joka on elämässä tärkein?
Millaiset ihmiset tällaisia miettii tai edes tietää? Kannattaa sieltä umpipussista joskus repäistä ja lähteä muualle. Itsellä ei ole mitään havaintoa ,mitä peruskoulu/ lukioaikaiset ihmiset tekevät. Lähdin 18 v. Opiskelemaan kauemmas ja en ole sen jälkeen jälkijäni haistellut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan tosissasi tällaisia mietit? LOL.
No en, kunhan aloin tuumimaan kun tällainen tuli vastaan.
10
Yksi kuoli, muut on hoitoalalla, kaikki jääneet pikkukylään asumaan. Olivat myös kiusaajia.
Yksinhuoltajaäitejä, autokauppiaita