Kellään kokemuksia Oneplus-puhelimista?
Tarvitsisin siis uuden puhelimen ja olen kovasti koittanut etsiä sopivia vaihtoehtoja, koska parasta olisi, että puhelimen yksityisyydensuoja olisi edes hieman parempi kuin useimmissa älypuhelimissa on. Ilmeisesti tuossa Oneplussassa pystyy sentään jossain määrin sitä hallitsemaan itse.
Kommentit (13)
Minä tykkään, mies ei. Huippuhyvä kamera mm.
Minulla on nyt toinen OnePlus käytössä (OnePlus 8). Ei mitään valittamista. Loistava kamera, ei ylimääräisiä sovelluksia.
Aiempi OnePlus oli käytössä melkein 5 vuotta. Oli pakko vaihtaa, kun Android vanheni niin, että pankkisovellukset eivät enää toimineet tietoturvasyistä.
Vierailija kirjoitti:
Miehelläni on. Ei tykkää, sekava, omituinen. Ehkä tarkoitettu pelihulluille eikä normaaleille ihmisille.
Aikoo ottaa jonkun muun, kunhan hajoaa.
höpöhöpö ei osaa vaan käyttää!
Mulla on jo toinen oneplus,toinen oli "perintökalleus ja jo kolmatta akkua ois huutanut niin ostin uuden.
Ihan ok peli,ei tule juurikaan haittasoittoja,saa estolistat,joskus jopa näkyy mahdollinen "häiriösoitto2
Ois vaan pitänyt ostaa parempi versio,tässä on huono kamera
Ja hei sun ukolle viestiä,olen kohta 70v,se siitä osaamattomuudesta ja sekavuudesta,ei ole,opetelkoon käyttämään
Itsellä on ollut pari vuotta OnePlus 6T. Paras puhelin mitä mulla on ollut. Ei mitään vikaa.
Älytön puhelin, läppäri, navigaattori/paikannin ja kamera erikseen, niin tietosuoja toimii paremmin?
Suosittelen lämpimästi. Itsellä jo toinen OnePlus käytössä, 7t tällä hetkellä. Tosi hyvä kamera ja muutenkin toimii sujuvasti.
Jos haluat yksityisyydensuojaa puhelimelta niin katso lineagelle yhteensopiva malli ja mene sillä
Olen ollut tyytyväinen uuteen OnePlus 12 puhelimeeni. Tää pikalataus on arjen luksusta ja tehoa piisaa kaikkeen. Hyvät kamerat näin entisenä Huawein omistajana voin kertoa.
Mulla myös toinen menossa, joku nord 5 tms. Tietosuojista en osaa sanoa mutta ihan hyvä kapine, samantapainen kuin Samsung mielestäni. Ostin lähinnä siksi että hieman halvempi kuin vastaava samppa
OnePlus puhelimet oli 8 sarjaan saakka hyviä. Sen jälkeisissä malleissa usein bugeja ja päivitysten myötä vaan huononee ja itsekkin olen useaan otteeseen joutunut vetämään koko laitteen tehdasasetuksille.
One plus 12 etukamera on mielestäni luokattoman huono.
Kuva näyttää samealta ja filtteröidyltä vaikka ei ole filtteriä.
Latausnopeudesta iso plussa.
Miehelläni on. Ei tykkää, sekava, omituinen. Ehkä tarkoitettu pelihulluille eikä normaaleille ihmisille.
Aikoo ottaa jonkun muun, kunhan hajoaa.