Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kumpikohan tulee yhteiskunnalle kalliimmaksi; Maksaa minun syrjäytymiseni täysin eristäytyneenä kotiini seuraavan n. 50 vuoden ajan, vai maksaa tarvitsemani 5 000e hintainen oikomishoito?

Vierailija
28.01.2021 |

Olen viimeisen 14kk aikana poistunut kotoani vain kauppaan maskin kanssa kelo 23 jälkeen.

Kaikki muut ihmisten kohtaaminen tuottaa ahdistusta suuni tilanteen takia.

Sitä voi miettiä mikä tässä tilanteessa olisi järkevää...

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
28.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huokaus.  

Vierailija
2/13 |
28.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

mee kerää pulloja

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
28.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketään ei kiinnosta sinun hampaistosi, kun kaikilla pyörii mielessä oma selluliitti, kaljuuntuminen, jenkkakahvat, 15-vuotiaana tapahtunt kännimoka, joogatunnilla päässyt pieru, ketsuppitahra kauluspaidassa, hampaisiin jäänyt huulipuna jne.

Vierailija
4/13 |
28.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikomista sinulla tarvitsee ensisijaisesti päänuppi eikä hampaat.

Vierailija
5/13 |
28.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ketään ei kiinnosta sinun hampaistosi, kun kaikilla pyörii mielessä oma selluliitti, kaljuuntuminen, jenkkakahvat, 15-vuotiaana tapahtunt kännimoka, joogatunnilla päässyt pieru, ketsuppitahra kauluspaidassa, hampaisiin jäänyt huulipuna jne.

Ovatko muut olleet 14kk eristyksissä joogatunnilla päässeen pierun takia?

Vierailija
6/13 |
28.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teit tästä jo aloituksen. Lue sinne tulleet kommentit.

Vierailija
7/13 |
28.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletkos sä joskus ollut töissä?

Vierailija
8/13 |
28.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikomista sinulla tarvitsee ensisijaisesti päänuppi eikä hampaat.

Hammaslääkäri poistaa ongelman varmasti.

Psykologi ei poistaa ongelmaa, hän vain yrittää lievittää sen oiretta.

Vierailija
9/13 |
28.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eii nämäkään kiiinnosta enää sen jälkeeen kun näitä on jankattu tarpeeeksi kauan.

Vierailija
10/13 |
28.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hampaasi on niin karmeat niin miksi niitä ei oiottu kun olit lapsi? Mulla oli raudat 11- 12 vuotiaana ja nyt on ylhäällä suorat hampaat, alaleuassa ei niin täydelliset.

Vierailija
11/13 |
28.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos hampaasi on niin karmeat niin miksi niitä ei oiottu kun olit lapsi? Mulla oli raudat 11- 12 vuotiaana ja nyt on ylhäällä suorat hampaat, alaleuassa ei niin täydelliset.

Mulla oiottiin lapsena hampaita...Se on vain niin, että lapsena oiotut tarvitsevat usein hoitoa aikuisenakin

ap

Vierailija
12/13 |
28.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon sun verotettavat vuositulot oli viime vuonna? Siitä varmaan voidaan lähteä arvioimaan sitä, paljonko tämä potentiaalinen yhteiskunnan saama säästö on.

Vierailija
13/13 |
28.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän tuskasi. Minäkään en uskalla käydä töissä vanhalla Daciallani. Jos joku ostaisi minulle uuden Mersun, niin lähtisin heti tienaamaan veroeuroja valtiolle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kaksi