Nainen. Miten käyttäydyt jos kiinnostava mies ei vilkaisekkaan sinuun?
Kommentit (35)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos välttelee, niin aattelen et on varmaan kiinnostunu. :D kukaan joka ei oo kiinnostunu, ei välttele tahallisesti. :D
Paitsi jos inhoaa. Itse esimerkiksi välttelen erästä työkaveria parhaani mukaan, koska en kestä sitä ollenkaan. Toivottavasti ei kuvittele että olisin kiinnostunut...
Uskoisko tuota?
-työkaveri
Paitsi jos inhoaa. Itse esimerkiksi välttelen erästä työkaveria parhaani mukaan, koska en kestä sitä ollenkaan. Toivottavasti ei kuvittele että olisin kiinnostunut...
-Onko yhtä huonoluonteinen kut muut työkaverit tai sinä, vai mikset kestä?? :DD
Ajattelen ettei ole kiinnostunut ja aika nopeasti omakin kiinnostus sitten katoaa. Ihastun yleensäkin ihmisiin, jotka ovat jollain tavalla osoittaneet olevansa kiinnostuneita
Tiedän valita korkeamman hameen ja verkkosukkahousut seuraavalle tapaamiselle.
Vierailija kirjoitti:
-Onko yhtä huonoluonteinen kut muut työkaverit tai sinä, vai mikset kestä?? :DD
Turhaan yrität piikitellä, kaikki nyt vain ei pidä kaikista ja sillä hyvä. Palveluksen teen meille molemmille kun en kerran jaksa kuunnella.
Miten kysymyksesi liittyy aiheeseen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos välttelee, niin aattelen et on varmaan kiinnostunu. :D kukaan joka ei oo kiinnostunu, ei välttele tahallisesti. :D
Uskoisko tuota?
-työkaveri
Ei varmaan kannata nettipalstalta omia mitään itselle.
Asettelen tissit paremmin esille, ehkä hän ei ole vielä huomannut niitä.
Tuo tilanne tarkoittaa kahta eri vaihtoehtoa:
-Välttelee, koska ei ole yhtään kiinnostunut eikä halua antaa yhtään toivoa vastapuolelle
-Nimenomaan on kiinnostunut., mut syystä tai toisesta välttelee. Ei pysty olemaan luonnollinen ihastuksen seurassa, menee puihin tai saattaa olla varattu.
Jätän rauhaan. Toisin kuin miehet.
Annan hänen olla rauhassa enkä osoita enää kiinnostusta häntä kohtaan.
Ajattelen, että ei se taida olla kiinnostunut. Asia tietysti harmittaa ja kiukuttaa jonkun aikaa, mutta ei voi mitään. Semmoista elämä on ja jostakin löytyy sopiva kumppani. Jos miestä ei kiinnosta niin silloinhan se ei ole sulle sopiva kumppani niin mitä sitä enempää harmittelemaan. Sopiva mieshän nimittäin kiinnostuu takaisin.
Vierailija kirjoitti:
En mä sentään niin ruma ole, että kenenkään pitäisi vältellä mun katsomista. Ja yritän pitää oman kiinnostukseni aina salassa, etenkin jos huomaan, ettei toista kiinnosta yhtään. Parhaani mukaan välttelen henkilöä tuollaisessa tilanteessa.
Naiset tulkitsevat katsomisen ahdisteluksi jos se tulee väärältä henkilöltä.
Öö, en mitään? Mitä ihmettä odotat minun siinä tilanteessa tekevän? Tuo on kuitenkin tyyliin yli 90% tilanteista mitä elämässä tulee.