Onko teidän mielestä ok kusettaa koiraa toisten omakotitalon pihaan?
Me asutaan omakotitalo alueella ja minusta ei ole yhtään kiva tulla kotiin kun talon edusta on töynnä koiran kusta!
Keltaista vanaa ja koiran jälkiä on koko nurmikon edusta täynnä kun ajan auton pihaan. Parit paskatkin ollut.
Voinko laittaa kyltin että omistaja, älä anna koirasi kusta tai paskoa tähän, tien päässä 50m eteenpäin on metsää, mene sinne.
Kommentit (27)
Ei ole ok. Laita vaan kyltti, tai jos tiedät kuka se on käy juttelemassa asiasta.
Laita kyltti, monilla on se ruikkivan koiran kuva ja ruksi päällä.
Voit laittaa kyltin, mutta ei välttämättä tehoa. Ne on samat tyypit jotka heittää maskit ja karkkipaperit maahan ja antaa lastensa mellastaa kaupoissa jotka ei välitä koiransa tekosista.
Hyi hemmetti. Ei ole ok. Kyllä koira oppii pidättämään, jos ei mikään pitkä matka ole, asuinalueen ulkopuolelle. Varsinkin pientaloalueella on mielestäni kohteliasta olla päästämättä koiraa asioilleen. Itsellä ei onneksi ole katualuetta kuin 100 metriä.
Ei ole ok. Kun minulla oli vielä koira, niin en antanut tämän tehdä tarpeitaan kenenkään pihan suuhun, saati pihalle. Jos mallasi kakka- tai pissapaikkaa edellä mainittuihin paikkoihin, kiristin vauhtia että tekisi vasta kun päästään soveliaammalle kohdalle.
Naapuri päästää koiransa toisinaan irti, ja nämä käyvät pihallamme p*skalla ja k*sella. Ja joo, olen sanonut asiasta mutta ovat silleen "ei oikein voida estää".... Ja en kehtaa alkaa rajuihin toimiin, muuten mukavia ihmisiä ja koiratkin asiallisia. Annan kuitenkin lähdöt pihastamme jos satun näkemään, mutta usein ovat käyneet kun olen töissä.
Ei oo ok, oma piha on yksityisaluetta ja se on rangaistava teko. Laita vähän ulostuslääkettä lihapulliin, koira taatusti paskoo sisälle.
Aika äkkiä loppui, kun siihen portinpieleen jätin muutaman lihapullan ja yhden pihan puolelle. Ulkoiluttajat luulee niitä myrkytetyiksi.
Ei ole ok ja ihan sama minkä talon piha, niin ei ole hyvä kusettaa pihoille tai talojen läheisyyteen
Vierailija kirjoitti:
Ei oo ok, oma piha on yksityisaluetta ja se on rangaistava teko. Laita vähän ulostuslääkettä lihapulliin, koira taatusti paskoo sisälle.
Väärin. Koira ei ole syyllinen tapahtuneeseen, koiraa ei pidä kiusaaman.
Laita kamera kuvaamaan ja selvitä kuka asialla. Sitten käyt kuseksimassa sen tontille ja postilaatiikkoon.
Vierailija kirjoitti:
Nitro lihapullassa saa ihmeitä aikaan.
Ja te pershirviöt voitte painua hevonkuuseen.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole ok. Kun minulla oli vielä koira, niin en antanut tämän tehdä tarpeitaan kenenkään pihan suuhun, saati pihalle. Jos mallasi kakka- tai pissapaikkaa edellä mainittuihin paikkoihin, kiristin vauhtia että tekisi vasta kun päästään soveliaammalle kohdalle.
Naapuri päästää koiransa toisinaan irti, ja nämä käyvät pihallamme p*skalla ja k*sella. Ja joo, olen sanonut asiasta mutta ovat silleen "ei oikein voida estää".... Ja en kehtaa alkaa rajuihin toimiin, muuten mukavia ihmisiä ja koiratkin asiallisia. Annan kuitenkin lähdöt pihastamme jos satun näkemään, mutta usein ovat käyneet kun olen töissä.
Eikös ne koirat kuulu pitää kiinni tuommoisella alueella? Moukka naapureita sinulla.
No mikä jottei. Samalla pallollahan tässä eletään.
Omistajalle sanokaa mitä vaan, mutta eläinparkaa älkää alkako kiusata. Se on täysin viaton osapuoli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nitro lihapullassa saa ihmeitä aikaan.
Ja te pershirviöt voitte painua hevonkuuseen.
Miksi koirasi pääsee muiden pihoihin syömään lihapullia?
Aivan yksi lysti koiralla jos omistaja on aivoton. Maailmasta ei koirat lopu eikä tyhmät koirien omistajat.
Tien puoli ei ole sinun pihaasi. Jos pihan ja tien välissä kulkee esimerkiksi oja, niin tontin raja menee jossain siellä ojan pohjalla. Tien puoleinen penkka on kunnan puolta ja siihen saa pissata. Kakattaa ei tietenkään saa, jos on kyseessä hoidettu piennar. Pöheiköksi jätetyille reunoille saa kakattaa, sinnehän ne kakat heinien ja ruohojen sekaan pulahtaa näkymättömiin. Tosin penkanhoito näkyy vain kesäisin, enkä itse ainakaan jätä talvella hangelle kakkaläjiä, vaikka kesäisin en kakkoja keräisikään jostain tietystä paikasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikös ne koirat kuulu pitää kiinni tuommoisella alueella? Moukka naapureita sinulla.
Asutaan maalla. Ei ihan vierekkäin, mutta näköetäisyydellä. Muita naapureita ei lähellä olekaan. Mutta siis joo, moukkamaistahan tuo on.
Vierailija kirjoitti:
Laita kyltti, monilla on se ruikkivan koiran kuva ja ruksi päällä.
Meillä on mutta ei auta. Useamman kerran ollut ruikut ja isot kakat suoraan makuuhuoneen ikkunan alla.
Ei ole ok. Onko sinusta ok tehdä samaa kerrostalon pihaan?