Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi uusi lääkeresepti ei näy omakannassa?

Vierailija
28.01.2021 |

Miksi uusi lääkeresepti ei näy omakannassa? Otanko yhteyttä terveyskeskukseen? Lääkäri määräsi uuden lääkkeen viime viikolla.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
28.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkäriltä unohtui enteri

Vierailija
2/6 |
28.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä tk:ssa sanottiin että omakannassa on jotain viikon viive. Itse kävin labrassa maanantaina ja tarkastin huvikseen tänään omakannan, mutta ei näy mitään tietoa,

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
28.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä tk:ssa sanottiin että omakannassa on jotain viikon viive. Itse kävin labrassa maanantaina ja tarkastin huvikseen tänään omakannan, mutta ei näy mitään tietoa,

Kyllä minulla näky tänään eilen uusittu resepti, joten toi ei ainakaan reseptin kohdalla pidä paikkaansa.

Vierailija
4/6 |
28.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla itse lääkärikäynnistä näkyy teksti, mutta ei reseptejä.

Ap.

Vierailija
5/6 |
28.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minulla näky tänään eilen uusittu resepti, joten toi ei ainakaan reseptin kohdalla pidä paikkaansa.

Voi riippua tk:sta? Meillä ollaan kivikaudella vielä vissiin, ei ole esim. omahoito-palvelua ollenkaan, vain tuo valtakunnallinen kanta. Jossa minulla ei siis näy mitään.

Vierailija
6/6 |
28.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

samantien omakantaan tulee resepti kun painaa entteriä.

Ei ole tasan mitään viivettä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän neljä