Mitä teette, jos tunnette turhautumista ja vihaa jotain ihmistä kohtaan
Kommentit (71)
Harjoitan mustaa magiaa. En välttämättä satuta, pelkkä lamauttaminen riittää. Tarkoittaa siis sitä, että henkilö alkaa itse pikkuhiljaa vältellä mua tai käytös muuttuu jotenkin "tahmeaksi" lähelläni. Olen huomannut, että tila ei ole pysyvä. Rituaali pitää toistaa, kun kaikki alkaa palata normaaliksi.
Viha on voimakas tunne. Vihaan oikeastaan vain paria ihmistä. Nämä ovat syyllistyneet rikoksiin.
Halveksun monen ihmisen tekoja, mutten ihmistä itseään. Moni on oman lapsuudessa saamansa kasvatuksen uhri, eikä ymmärrä toimivansa väärin. Heitä on vaikea vihata tai halveksua. lähinnä säälin.
Olen opettanut seuraavaa lapsilleni.
Missä vaan ovatkin töissä ryhmässä.
Sanotaan vaikka kahdeksan henkilön ryhmä.
Hyvin saattaa tulla toimeen kolmen-neljän kanssa, neutraalisti parin kanssa, ja sitten saattaa olla kun kissa ja koira yhden, kahden kanssa.
Ja myös että työelämässä tulee kuitenkin olla asiallinen kaikkia kohtaan.
Vierailija kirjoitti:
Hyvin saattaa tulla toimeen kolmen-neljän kanssa, neutraalisti parin kanssa, ja sitten saattaa olla kun kissa ja koira yhden, kahden kanssa.
Siis että ei ole väärin tai epätavallista että näin on.
Mutta asiallinen, viileä käytös työpaikalla on valttia.
Ei mitään kissa-koira hippasia.
Vierailija kirjoitti:
Näin se menee.
Ja sitten keskitytään niihin kolmeen-neljään, toivotetaan pari tervetulleeksi ja tullaan toimeen niiden yhden-kahden kanssa. Antaa niiden kaikkien muiden kannatella niin, että selviytyy niistä yhdestä-kahdesta kunnialla. Otetaan tarvittaessa etäisyyttä, mutta hoidetaan asiat asioina.
Vanhanaikaista, mutta ah niin toimivaa.
Tutkiskelisin omia tunteitani, sillä ymmärtäisin, että ongelma on vain minun päässäni.
Jokainen vastaa itse omista tunteistaan.
Olen esihenkilö 40 henkilölle. Valtaosan kanssa tulen hyvin toimeen, mutta muutama henkilö ärsyttää aivan suunnattomasti. En vihaa tai halveksu, mutta ärsytys saa hampaani vihlomaan.
Olen näitä ihmisiä kohtaan viileän asiallinen, olen tekemisissä sen mitä on pakko ja yritän olla näyttämättä ärsytystäni. Hoen itselleni että kaikkien kanssa on tultava toimeen.
Yksityiselämässä olen karsinut äidistä lähtien kaikki ihmiset, joita halveksin - tai jotka ovat tehneet selväksi että minä olen inhottava tai halveksuttava.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On ihan puistattavaa kuinka yksinkertaisia ja vähä-älyisiä ihmisiä on olemassa.
Tämäkin ketju osoittaa sen.
1. Aloittaja kertoo että kokee vihaa jotain ihmistä kohtaan.
2. Toinen kertoo, että se on ihan normaali tunne ja sellaisia ihmisiä on olemassa, jotka aiheuttavat halveksunnan ja vihan tunteita. Heitä tulee vältellä ja jättää omaan arvoonsa.
3. Vähä-älyiset alkavat repiä pelihousujaan, eivätkä hyväksy sitä, että toisia ihmisiä pistää vihaksi inhottavasti käyttäytyvät ihmiset.
Ihan oikeasti hei kaikki vähä-älyiset ihmiset! Ette voi tosissanne vaatia, että saatte sikailla ja käyttäytyä iljettävästi ja röyhkeästi, ja muiden pitäisi vain rakastaa ja palvoa teitä siitä huolimatta.
Jos ette osaa käyttäytyä, ei teidän pidä inistä siitä, kun toisilla on vihan tunteita teitä kohtaan.
Ihan on oma vikanne!
Jos ette osaa käyttäytyä, ei teidän pidä inistä siitä, kun toisilla on vihan tun
Moittii toisia iljettävästä käytöksestä ja samaan hengenvetoon haukkuu muita vähä-älyisiksi. Mitä haukkuminen mielestäsi on jos ei iljettävää käytöstä?
Miksi koet että SINUA on haukuttu vähä-älyiseksi?
Siksikö kun tiedät että noissa teksteissä puhutaan sinunlaisista ihmisistä?
Oletpa nolo!
Sinulla ei olisi mitään syytä itkeä ja repiä pe*settäsi, mikäli olisit normaali ihminen.
Normaalit ihmiset eivät koe että he olisivat noita vähä-älyisiä, koska normaalit ihmiset käyttäytyvät hyvin.
Sinä tiedät itsekin ettet ole mikään pidetty ihminen ja nyt yrität syyttää muita ihmisiä omasta skeidastasi.
Ei onnistu.
Jos et osaa käyttäytyä ja olla normaali, ei sinun tule kitistä siitä, että sinua pidetään halveksittavana ja vähä-älyisenä.
Yllä näkyy narsismin ilmentymä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos tyyppi on työpaikalta, ihmettelen miten voi olla noin vahva tunne, viha, ihmistä kohtaan. Jos on lähi esimies tai samassa tiimissä, yritä siirtyä muualle organisaatiossa.
Jos et pysty ja henkilö käyttäytyy sua kohtaan asiattomasti tai kaataa hommansa sun niskaan, sun täytyy selvittää asia hänen ja /tai esimiehen kanssa. Hän ei välttämättä ole täysin tietoinen siitä miltä käyttäytymisensä vaikuttaa.
Jos vihaat häntä vain siksi että hän ei ole samanlainen kuin sinä, tavalla tai toisella, kannattaa kasvaa ihmisenä.
Niin. Ainahan asiat ei kuitenkaan mene niin, että asiat vaan selvitetään esimiehen kanssa.
Jos se olisi noin yksinkertaista, niin kouluissakin asiat vaan selvitettäisiin ja kukaan ei kiusaisi ketään.
Asiat aina vaan selvitettäisiin ja ratkottaisiin.
Kukaan ei olisi oikeasti pääviallinen, vaan olisi vain pikkuisen höpsöjä ihmisiä, jotka tietämättömyyttään käyttätyisivät röyhkeästi ja väärin.
Unelma höttömaailmassa työpaikoilla asiat selvitetään ja yhdessä sitten nauretaan niille kommelluksille.
Oikeassa elämässä on häiriintyneitä ja luonnevikaisia ihmisiä. Oikeassa elämässä on ihan sietämättömiä kieroja piruja ja heidän päänsä silittelijöitä.
Jos omalle kohdalle ei ole sattunut sellaista tapausta, niin ei kannata lässyttää, ja kuvitella ettei muille ole voinut sattua.
Tämä on kyllä totta. Työpaikoilla on ihmisiä jotka ajavat omaa etuaan niin kovasti että tönivät muita mennessään ja siitä syntyy kaaosta ihmisten väleihin. Esimiehet ovat usein täysin sokeita tälle, koska yleensä ne kiipijät ovat manipuloineet esimiehet ns. ystävikseen.
Vierailija kirjoitti:
Olen esihenkilö 40 henkilölle. Valtaosan kanssa tulen hyvin toimeen, mutta muutama henkilö ärsyttää aivan suunnattomasti. En vihaa tai halveksu, mutta ärsytys saa hampaani vihlomaan.
Olen näitä ihmisiä kohtaan viileän asiallinen, olen tekemisissä sen mitä on pakko ja yritän olla näyttämättä ärsytystäni. Hoen itselleni että kaikkien kanssa on tultava toimeen.
Yksityiselämässä olen karsinut äidistä lähtien kaikki ihmiset, joita halveksin - tai jotka ovat tehneet selväksi että minä olen inhottava tai halveksuttava.
Tuo ei ole kovin rakentavaa, yrittäisit nähdä heidän hyvät puolensa ja maailmaa heidän silmin.
Kirjoitan vauva palstalle, aloitan jutun "miksi jotkut ihmiset on vihattavia ja turhauttavia"