Kauppakassi? Tilaatko netin kautta ruokaa?
Olen ollut hyvin epäilevä, mutta jouduttani sairaslomalle, olen todennut, että onneksi kauppakassi on!
Ihanaa! Mun ei tarvitse rikkinäisen jalan kanssa lähteä haahuilemaan taksilla jonnekin!
Ei oo mainos, vaan ehdotus.
Kommentit (11)
Tilaan, kohta vuoden olen käyttänyt ruoan verkkokauppaa. Tosin en tilaa kotiinkuljetuksella vaan noudan ostokset noutopisteestä. Säästää kuljetusmaksun (toki keräilymaksu tulee).
Kohta 3 vuotta tilannut kerran viikossa.
Hinnat ovat tietenkin normaalia kalliimmat, ennen kuin oppii käyttämään sitä sovellusta.
N. 5 € tulee lisämaksua.
Alepa.
Käytetty nyt jo kohta vuoden. Todella kätevää, Citymarkettia käytämme ja kotiinkuljetus 9,90 eli ihan kohtuullinen. Yleensä tilaamme 1 krt/vko. Ainoa pieni miinus on, että ei ole ihan koko valikoimaa netissä.
Miksi? Kauppa tuossa puolen kilsan päässä. Käyn siellä joka päivä ja monesti monta kertaa päivässä.
Vierailija kirjoitti:
monesti monta kertaa päivässä.
MIksi ?
Vierailija kirjoitti:
Miksi? Kauppa tuossa puolen kilsan päässä. Käyn siellä joka päivä ja monesti monta kertaa päivässä.
yritätkö oikein tahallasi levittää tautia?
Vierailija kirjoitti:
Trolli vai urpo vaiko molempaa?
Vierailija kirjoitti:
Minulla on muutakin elämää kuin kaupassa käynti. Koronast huolimatta.
Kuka viitsii käydä kaupassa joka päivä? Ja vielä useamman kerran??
Käyn kaupassa koska täällä ei pysty tilaamaan.
En itse tilaa, mutta , koska kehitysvammaiselle siskolleni olen tehnyt tilaukset apunaan. On toiminut kyllä erinomaisesti.
Minkä hintainen ap. sinulle tuo on ?