Mitä tehdä kun olen naiseton mies enkä kestä elämää ilman naista?
En vain kestä naisetonta elämää, kaikki ympärilläni pariutuu ja perheellistyy.
Miksi minä en voi naista saada?
Olen lihaksikas, 185cm, komea
Kommentit (41)
Vierailija kirjoitti:
Oletko kokeillut Tinderistä vähän rumempia naisia? Oletko tutkaillut ulkomaan markkinoita? Oletko varma että tarvitset edes naista? Seksinukella ja virtuaalilaseilla pystyy jo korvaamaan ainakin seksin aika hyvin nykyään.
Miksi pitäisi lähestyä mielestään rumia naisia?
Miten tuollainen voi olla kestävää pitkässä juoksussa?
Kyllä se terapia on kohdallasi paras ratkaisu.
Jokuhan tuossa ei täsmää. Lihaksikas, komea, 185cm? Äitisikö nuo "faktat" sinulle kertoi?
Pumpattava barbara on hyvä, jos et ole liian terävä.
Maksulliset.
Ei kannata väkisin juosta naisten perässä. Rahallinen järjestely se avioliittokin enimmäkseen on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko kokeillut Tinderistä vähän rumempia naisia? Oletko tutkaillut ulkomaan markkinoita? Oletko varma että tarvitset edes naista? Seksinukella ja virtuaalilaseilla pystyy jo korvaamaan ainakin seksin aika hyvin nykyään.
Miten tuollainen voi olla kestävää pitkässä juoksussa?
No jompikumpi on aina rumempi osapuoli suhteessa. Harvemmin molemmat ovat esim. tasan 7.1 ulkonäöltään. Miten suhteet nyt sitten yleensä pysyvät pystyssä, kun kaikki ihmiset rupsahtavat?
Vaikutat vaaralliselta. "En kestä elämää ilman naista". Mitäs sitten jos nainen haluaakin erota? Et siis todennäköisesti kestä sitäkään. Mitä siis ajattelit tehdä?
Muita pois liberaaleista Pohjoismaista. Ei ole sinun syy, että olet yksin. Se on Pohjoismainen kulttuuri.
Jos olet on pitkä ja lihaksikas, niin sinulla riittää vientiä satavarmasti Pohjoismaiden ulkopuolella.
Onnea matkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten tuollainen voi olla kestävää pitkässä juoksussa?No jompikumpi on aina rumempi osapuoli suhteessa. Harvemmin molemmat ovat esim. tasan 7.1 ulkonäöltään. Miten suhteet nyt sitten yleensä pysyvät pystyssä, kun kaikki ihmiset rupsahtavat?
Missä ihmeen burgerikerhossa te noita ulkonäköasteikkoja kehittelette?
Erikoista meininkiä.
Ap, maistuuko alko?
Minä tutustuin kaltaiseesi mieheen. Ihana tyyppi kaikin puolin. Hauska, sydämellinen, positiivinen ja ymmärsi minun kummallisuuttani.
Kuulin juttuja että alkoholi maistui. Olin pettynyt mutta ajattelin että katsotaan vielä. Mitä enemmän vietettiin aikaa yhdessä sitä enemmän tajusin kuinka tärkeä juttu alkoholi hänelle oli. Pitkiksi venyneet illat, krapulat aamulla, kaverit jotka houkuttelivat juomaan... silmät kirkkaina kuitenkin koitti minulle näytellä jotain muuta.
Toivon ettei ap sinulla ole samaa taipumusta, uskon että kanssasisariani on paljon.
AP on omien sanojensa mukaan pitkä, lihaksikas ja komea
1) Nuo on kriteereitä, joita te miehet arvostatte, ei naiset, poislukien pituus
2) Komea- miehet yliarvioi oman ulkonäkönsä ja yrittåvät omaa tasoasn huomattavasti ylempänä olevia naisia
3) Luonne. Mitä se kertoo miehestä, joka lähes päivittäin ainakin 7seasn kertaan viikossa veivailee tästä aiheesta ketjuja av- palstalla? Mitä se kertoo luonteesta, kun alkaa kettuilu, kun ap:lle esitetään kysymyksiä tai kriittisiä kommentteja?
Vierailija kirjoitti:
Muita pois liberaaleista Pohjoismaista. Ei ole sinun syy, että olet yksin. Se on Pohjoismainen kulttuuri.
Jos olet on pitkä ja lihaksikas, niin sinulla riittää vientiä satavarmasti Pohjoismaiden ulkopuolella.
Onnea matkaan.
Samaa suosittelen sinulle ja muille palstan ulisojamiehillr.
Mene terapiaan.
Onko nainen joku hyödyke jonka tarkoituksena on tehdä sinusta onkellinen? Jos et itse kykene tekemään itsestäsi onnellusta, niin miten sitten joku toinen ihminen pystyisi?
Hanki harrastus, jossa voit kehittyä oikein hyväksi.
Onkohan nuo naiset vaan yliarvostettuja? Kannattaa keskittyä muihin sisältöä elämään tuoviin asioihin. Ei naista loppujenlopuksi tarvitse kuin seksiin. Elämä on helpompaa kun päätökset menemisistä ja kaikista asioista voi tehdä yksin. Seksiä taas voi järjestää tavalla jos toisella ja nuoria parikymppisiä naisia etsii sugardaddyjä, joten mahdollisuus sinkkumiehellä on järjestää vaikka joka viikonpäivälle oma heilansa. Sielunkumppanin löytämiselle tietty kantsii olla avoin mut ei naisen löytömisestä kannata mitään pakkopullaa tehdä. Näillä eväin!
Vierailija kirjoitti:
Mene terapiaan.
Onko nainen joku hyödyke jonka tarkoituksena on tehdä sinusta onkellinen? Jos et itse kykene tekemään itsestäsi onnellusta, niin miten sitten joku toinen ihminen pystyisi?
Kyllä feministisessä nyky Suomessa nainen on aika monelle enemmän rasite kuin hyödyke.
Exä valittaa tuota samaa kanssa jatkuvasti. En tajua. Eikö muuta keksi? Mihin se naista tarvitsee? En minäkään tarvitse miestä mihinkään. Hankkisi harrastuksen ja kehittävää tekemistä niin ei tarvitse tyhjänpäiväisiä ongelmia haalia elämäänsä.
Ruik ruik. Voisitte ainakin keksiä jonkin harrastuksen ainaisen palstalla ruikuttamisen sijaan.
En ikinä välittäisi edes puhua ihmisen kanssa
joka ilmoittaa olevansa kaunis/komea.
Hän on niin tyhmä, ettei tajua edes että se asia on muiden ratkaistavissa, enkä voi sietää tyhmiä ihmisiä.
Itserakkauskaan ei ole viehättävä piirre.
Todella jurpo pitää olla, jos ei älyä että kusipää jää yksin vaikka kuinka olisi lihakset enkä pidä jurpoistakaan.