Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Slinda minipillerit, kuukautiset ei tule

Vierailija
28.01.2021 |

Olen lukenut Slinda minipillereistä keskustelua ja osalla kuukautiset on loppuneet kokonaan.

Olen syönyt Slindoja nyt noin 5 kk ja viimeisimmän laatan jälkeen kuukautiset eivät alkaneet. Eivät alkaneet siis lumetableteiden aikana, mutta nyt olen syönyt noin viikon seuraavasta liuskasta normi tabletteja. Kuukautisia ei näy vieläkään. Viimeksi vuoto alkoi kun olin syönyt lumetabletit ja lisäksi pari tavallista tablettia.

Onko muilla käynyt näin vaikka myös lumetabletit on syöty? Kannattaako tehdä raskaustesti varulta vai voinko luottaa siihen, että ehkäisyteho on säilynyt? Olen ottanut joskus pillerin vahingossa muutaman tunnin myöhässä, mutta kuitenkin joka päivä.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
28.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/14 |
28.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytä tekomunaa avaamiseen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
28.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmettä selität

Vierailija
4/14 |
28.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmettä selität

No kerran rööri tukossa.

Vierailija
5/14 |
28.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet raskaana.  Se on syy ettei kuukautiset tule.

Minipillerit eivät ole luotettavia.

Vierailija
6/14 |
28.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on eri merkkiset pillerit, mutta kuukautiset loppui siihen kun aloin niitä syödä. Gynekologi sanoi että niin saattaa käydä, joten on kai melko yleistä.

Vierailija
7/14 |
28.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet raskaana.  Se on syy ettei kuukautiset tule.

Minipillerit eivät ole luotettavia.

Käsittääkseni ovat yhtä luotettavia kuin muutkin pillerit. Ja slindojen pitäisi estää ovulaatio, toisin kuin muiden minien. Mietin vain, että kuinka yleistä on, että minipillerit lopettaa kuukautiset, että kannattaako tehdä varulta testi.

-Ap

Vierailija
8/14 |
28.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annatko heittää rojut sisälle?

Vierailija
9/14 |
28.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Annatko heittää rojut sisälle?

Mistä teitä pervoja ilmestyy, mene ylilaudalle.

Vierailija
10/14 |
02.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
11/14 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo no mulla on taas silleen et aluksi ei ollut menkkoja ja sit kun unohdin 1 pillerin menkat on ollut normaalista ja siis siitä on 6vk ja harrastin suojaamatonta seksiä ja olen tehnyt testit jotka oli negat.

Vierailija
12/14 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostan vanhaa ketjua jos tästä mun kokemuksesta on jollekkin apuja.

Oon syönyt slindoja nyt monta vuotta ja kuukautiset on jääneet kokonaan pois kun oon syönyt pillerit ilman lumepillereiden taukoja. Nyt sitten viime liuskan jälkeen pidin sen lumepillereiden neljän päivän tauon ja aloitin sitten uuden liuskan, tämän neljän päivän aikana kuukautiset eivät alkaneet.

Kerkesin syödä uudesta liuskasta 11 päivää kunnes menkat/tiputtelu alkoi. Melkoinen viive siis saattaa olla että vuoto alkaa.

Vierailija
13/14 |
27.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite oon nyt ollu 2kk ilman eikä menkkoja kuulu vieläkään. Alavatsa kipuilee. 2 vuotta slindoja söin, kuukautiset loppui ku seinään heti aloituksesta. Lääkäri meinas, että pitäisi yrittää edes yhdet kuukautiset/vuosi saada tulemaan. Meinasi, että kohdun limakalvo ohentunut niin, ettei lumepillerien tauko riitä. En vaan tiiä kauanko joutuu menkkoja odottelemaan vielä. Hormonaalisia muutoksia on kyllä mm. Hiusten nopea rasvoittuminen ja isot kipeät finnit leuassa. Taidan aloittaa slindat uudestaan menkattomuudesta riippumatta. 

Vierailija
14/14 |
27.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on Slindoilla ollut menkat pois jo yli 2,5 vuotta, eli muutaman kuukauden ajan aloituksen jälkeen tiputteli miten sattuu ja sen jälkeen ei ole menkkoja näkynyt.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kolme