Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voihan IIK!!! Nirhauma Chanelin kiiltonahkaisessa Reissuessa :(

Vierailija
28.01.2021 |

Mahtaakohan kukaan tietää keinoa kiiltonahan vaurioiden peittämiseen? Harmittaa tosi kovasti... :(

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
30.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka käyttää kiiltonahkaa:/ Ainekaan julkisesti..

Kiiltonahkainen käsilaukku on kätevä esimerkiksi sadesäitä ajatellen. Moka mulle sattui siinä, kun otin sen mukaani yli -15 asteen pakkasella. Siitä se ei tykännyt, vaan reagoi välittömästi nirhaumalla :(

Ap

Höpö, höpö.

Vierailija
22/25 |
30.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun on pakko jakaa tämä vinkki kaikille, joiden kiiltonahkaiseen asusteeseen tulee ikävä nirhauma ja etsitte netistä epätoivoisina tietoa. Eli siihen auttaa tavallinen punainen maito!!! Sain tämän vinkin mun kazakstanilaiselta ystävättäreltä ja suhtauduin siihen aluksi TODELLA epäillen. Sivelin kuitenkin mun laukun nirhaumaa maitoon kastetulla liinalla ja niin uskomattomalta kuin se kuulostaakin, se katosi. Sitä ei myöskään ole sen jälkeen enää näkynyt, vaikka olen suurin piirtein tutkinut mun laukkua suurennuslasin kanssa :)

t. Ikionnellinen Ap

Kiitos vinkistä! Kuulostaa kyllä vähän epäilyttävältä silti...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
30.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun on pakko jakaa tämä vinkki kaikille, joiden kiiltonahkaiseen asusteeseen tulee ikävä nirhauma ja etsitte netistä epätoivoisina tietoa. Eli siihen auttaa tavallinen punainen maito!!! Sain tämän vinkin mun kazakstanilaiselta ystävättäreltä ja suhtauduin siihen aluksi TODELLA epäillen. Sivelin kuitenkin mun laukun nirhaumaa maitoon kastetulla liinalla ja niin uskomattomalta kuin se kuulostaakin, se katosi. Sitä ei myöskään ole sen jälkeen enää näkynyt, vaikka olen suurin piirtein tutkinut mun laukkua suurennuslasin kanssa :)

t. Ikionnellinen Ap

Siis joo, eikö kuulostakin? :D Mullekin tuli ensimmäiseksi mieleen, että hän tahtoo mun pilaavan laukkuni lopullisesti :D Sitten ajattelin, ettei pieni tilkka maitoa voi mitenkään olla haitaksi, koska se tulee nahan pinnalle. Ilmeisesti samaa niksiä voi käyttää myös kiiltonahkaa oleville kengille. Eli ensin vauriokohtaan sivellään maitoa ja sen jälkeen se hangataan kevyesti puhtaaksi :)

Ap

Vierailija
24/25 |
30.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://images.app.goo.gl/fppbzTspVPKJTXEm6

No ei ole hääppöinen veska.

Vierailija
25/25 |
30.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t. Ikionnellinen Ap

Siis joo, eikö kuulostakin? :D Mullekin tuli ensimmäiseksi mieleen, että hän tahtoo mun pilaavan laukkuni lopullisesti :D Sitten ajattelin, ettei pieni tilkka maitoa voi mitenkään olla haitaksi, koska se tulee nahan pinnalle. Ilmeisesti samaa niksiä voi käyttää myös kiiltonahkaa oleville kengille. Eli ensin vauriokohtaan sivellään maitoa ja sen jälkeen se hangataan kevyesti puhtaaksi :)

Ap

Uskon sua! Ja kiva että sait laukun kuntoon 😊

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi viisi