Mikä sinussa ärsyttää puolisoasi?
Kommentit (23)
Vierailija kirjoitti:
Jättää astioita joka paikkaan eikä muutenkaan siivoa jälkiään, tuhlaa rahaa eikä tee aina kovi järkeviä talouden hallinnan päätöksiä.. Myöhästelee AINA ja hukkaa tavaroitaan ja avaimiaan jne.
Hitto luin väärin. :D Minussa puolisoani varmaan ärsyttää nipotus ja äkäisyys😀
Että naisena otan tilani. En tarkoita, että olisin ylipainoinen, vaan että en pyri tekeytymään pienemmäksi kuin olen, jolloin näkyvyyteni ärsyttää. Puheääneni on hänen mielestään liian kova ja otan liikaa tilaa haltuuni. En väistä miehiä. Kohtaan heidät kasvokkain. Kehonkieleni on päättäväinen, ei sovinnollinen jalat ristissä nurkassa istuen suu kiinni ja katse alaviistoon.
Kellokalleilen = "mihin aikaan herätän sut?, "mihin aikaan syödään / lähdetään / saunotaan".
Vähän hirttänyt kiinni.
Ja onhan niitä: paperipinoni ja askartelumaailmani aina karkaa käsistä ja pöydiltä
Mulla jää kaapin ovi aina auki kun käyn kaapilla. Joskus (lue:hyvin usein) ollut tilanteita, että keittiössä (lue:koko kämpässä) on kaikki kaapinovet auki. Keittiö remppa hieman helpotti tilannetta kun ala kaappien tilalle tuli laatikostot.
Vaihtelevasti masennus, neuroottisuus ja kykenemättömyys olla sponttaani.
Vierailija kirjoitti:
Mulla jää kaapin ovi aina auki kun käyn kaapilla. Joskus (lue:hyvin usein) ollut tilanteita, että keittiössä (lue:koko kämpässä) on kaikki kaapinovet auki. Keittiö remppa hieman helpotti tilannetta kun ala kaappien tilalle tuli laatikostot.
Älkää ärsyyntykö kun puhelin pätkii yhdyssanoja erilleen. Keittiöremppa ja alakaapit.
Vierailija kirjoitti:
Että naisena otan tilani. En tarkoita, että olisin ylipainoinen, vaan että en pyri tekeytymään pienemmäksi kuin olen, jolloin näkyvyyteni ärsyttää. Puheääneni on hänen mielestään liian kova ja otan liikaa tilaa haltuuni. En väistä miehiä. Kohtaan heidät kasvokkain. Kehonkieleni on päättäväinen, ei sovinnollinen jalat ristissä nurkassa istuen suu kiinni ja katse alaviistoon.
Miksi minusta tästä tuli mieleen, että nyt joku ajattelee vähän stereotyyppisesti muista naisista?🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älkää ärsyyntykö kun puhelin pätkii yhdyssanoja erilleen. Keittiöremppa ja alakaapit.
Ärsyynnyn. Sillä se on ominaisuus, jonka voi ottaa pois käytöstä.
Mulla on ikävä tapa alkaa kännissä jauhamaan vanhoja juttuja. Ymmärrän hyvin että se ärsyttää mun miestä, kun itsekin saan siitä morkkiiksen. En tiedä mikä pakkomielle mulla oikein on 😔
Se kun käytän kanjabista silloin kun haluan, enkä silloin kun "saan luvan".
Aiemmin ilmoitin ystävällisesti, että olen polttanut/ aion polttaa, mutta toistuvien mussuttamisien jälkeen teen sitä häpeilemättömästi salaa. Olen jäänyt monta kertaa kiinnikin ja joka kerta tällöin maininnut, että siksi näin, kun en voi asiasta ilman mussutusta sanoakaan.
Parempi puolisko tietää kanjabiksen olevan elämäni rakkaus, joten ymmärrän toki, että hopeasija ei tuo parhaita mahdollisia kiksejä.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on ikävä tapa alkaa kännissä jauhamaan vanhoja juttuja. Ymmärrän hyvin että se ärsyttää mun miestä, kun itsekin saan siitä morkkiiksen. En tiedä mikä pakkomielle mulla oikein on 😔
Alkoholistin merkki. Kun viinasta ei tule kiva ja hauska olo viinaa on tullut juotua liikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alkoholistin merkki. Kun viinasta ei tule kiva ja hauska olo viinaa on tullut juotua liikaa.
Sellainen analyysi sieltä! 😂
Voisko olla ennemminkin jotain selvittämättömiä ärsykkeitä parisuhteessa.
Mikä ei ärsyttäisi?Kaikki ärsyttää.
Tapamme olla parisuhteessa eroavat toisistaan melko perustavanlaatuisesti;
Mies on mielestäni liian tarvitseva ja minä hänen mielestään liian etäinen ja itsenäinen. Olen huono sanoittamaan kiintymyksen tunteitani ja puhumaan tunteista ylipäänsä. Kaipaan paljon tilaa ja vapautta, hän huomiota ja yhdessäoloa.
Tämän lisäksi ajoittainen ehdottomuuteni ja tapani vallata keittiö.
Puhun kuulemma välillä liian kovaa. Hän on hiljaa kuiskailevasta perheestä, jossa tuntuu että välillä tahallaan puhuvat liian hiljaa. Puhun ihan normaalilla äänellä, kukaan muu ei koskaan ole maininnut samasta asiasta minulle.
Jos esim. kaapinovi jäi hetkeksi auki kun teen jotain ja hän kolautti siihen jalan, pitää pitkään kertoa että ei ole kiva kun noin jätetään auki ja sitten sattuu. Että noin voi käydä huonosti. Ei ole kiva. Joo kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Tapamme olla parisuhteessa eroavat toisistaan melko perustavanlaatuisesti;
Mies on mielestäni liian tarvitseva ja minä hänen mielestään liian etäinen ja itsenäinen. Olen huono sanoittamaan kiintymyksen tunteitani ja puhumaan tunteista ylipäänsä. Kaipaan paljon tilaa ja vapautta, hän huomiota ja yhdessäoloa.Tämän lisäksi ajoittainen ehdottomuuteni ja tapani vallata keittiö.
Sama täällä. Olen mainiosti yksin viihtyvä introvertti ja puoliso sosiaalinen perhonen. En ole halivaa ja pusuttelevaa tyyppiä, hän tykkää että huomioidaan lääppimällä jatkuvasti. Sitten hänen silittely alkaa ärsyttää kun en jaksa että kokoajan pitää koskea. Mutta ihan mainiosti meillä menee, molemmat tiedostetaan toisemme vajavaisuudet.
Jättää astioita joka paikkaan eikä muutenkaan siivoa jälkiään, tuhlaa rahaa eikä tee aina kovi järkeviä talouden hallinnan päätöksiä.. Myöhästelee AINA ja hukkaa tavaroitaan ja avaimiaan jne.