Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työnnöt yhdynnässä

Vierailija
28.01.2021 |

Hei!

Miten te toiset miehet liikutte yhdynnässä ollessanne naisen sisällä? Myös naisten kommentit mieltymyksistä ovat tervetulleita. Itse pidän lyhyistä työnnöistä. Ehkä joka kymmenes on syvä työntö. Se vaikuttaa myös naiselle nautinnollisimmalle, kun tersta hieroo häpyhuulia ja G-pistettä. Se rentouttaa kosteuttaa ja rentouttaa emätintä ottamaan mies syvemmälle sisälle.

Rytmi muuttuu kiihotuksen lisääntyessä ja yhdynnän edetessä. Lyhyiden työntöjen määrä vähenee ja pitkiä alkaa tulla enemmän. Lopulta työnnöt alkavat työntyä mahdollisimman syvälle. Kohdunkaulan nipukan tunteminen saa sitten viiimein laskemaan koko lastin niin syvälle kuin mahdollista.

Miten muut koette liikkeet yhdynnän aikana ja eri vaiheissa?

M

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla kohdunkaulan nipukka on noin puolessa välissä emätintä ja vasta sen takana alkaa tuntua hyvältä. Emättimen alkupää on ihan tunnoton. Aluksi pitää tosin edetä varovasti ja kiihottua tarpeeksi, että kohdunnipukka siirtyy pois tieltä ja penis pääsee pohjalle asti. Sen jälkeen saa ja pitää rynkyttää pohjaan niin että tuntuu ja kunnolla. Mikään muu seksi ei ole mistään kotoisin. No peppua en ole kokeillut. Sinänsä voisin kuvitella että siitä saisi kiksejä, koska kakkaaminen on tavattoman nautinnollista. Mutta en ole uskaltanut, koska vuodan verta jo kakatessa, vaikkei ole koskaan kova kakka.

Käy ihmeessä gynellä; miten kellään voi olla emättimen  puolivälissä kohdunkaula?? mahdotonta, se on ain aemättimen pohjassa!

Koska tämä ketju on kokonaisuudessaan sinun omaa yksinpuheluasi, tai vuoropuheluasi, omista fantasioistasi.

Ehkä se sitten helpottaa kun ja JOS koskaan pääset oikeasti pukille.

No en vissii ikänäpääse, kun olen ihan nainen!

Vierailija
22/37 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla kohdunkaulan nipukka on noin puolessa välissä emätintä ja vasta sen takana alkaa tuntua hyvältä. Emättimen alkupää on ihan tunnoton. Aluksi pitää tosin edetä varovasti ja kiihottua tarpeeksi, että kohdunnipukka siirtyy pois tieltä ja penis pääsee pohjalle asti. Sen jälkeen saa ja pitää rynkyttää pohjaan niin että tuntuu ja kunnolla. Mikään muu seksi ei ole mistään kotoisin. No peppua en ole kokeillut. Sinänsä voisin kuvitella että siitä saisi kiksejä, koska kakkaaminen on tavattoman nautinnollista. Mutta en ole uskaltanut, koska vuodan verta jo kakatessa, vaikkei ole koskaan kova kakka.

Käy ihmeessä gynellä; miten kellään voi olla emättimen  puolivälissä kohdunkaula?? mahdotonta, se on ain aemättimen pohjassa!

Koska tämä ketju on kokonaisuudessaan sinun omaa yksinpuheluasi, tai vuoropuheluasi, omista fantasioistasi.

Ehkä se sitten helpottaa kun ja JOS koskaan pääset oikeasti pukille.

Kun nyt satun oleman nainen. Mutta pääseehän naisetkin pukille. onneksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun vaimo nousee aina pukille mun päälle ja sovittaa kaluni tyveä myöten painaen vielä voimalla että menee varmasti koko mitaltaan. Sormettaessa kun kurotan kahdella sormella yletän keskisormella kohdunkaulaan 9cm syvyydessä. Kaluni menee siitä ohi reilut 10cm kun ei sisäänkään mene. Eli jonnekin loput kalusta menee.

Vierailija
24/37 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy sanoa, että erikoisia emättimiä. Mutta jos on ok niin hyvä niin.

Oma emätin on siis sellainen, että siellä pohjassa on se kohdunsuu..eikä ihan sormin sinne kyllä yllä.

Tai sitten minä olenkin erikoinen.

Vierailija
25/37 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emättimien syvyys vaihtelee 7 ja 13cm välissä.

Vierailija
26/37 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Emättimien syvyys vaihtelee 7 ja 13cm välissä.

Kellä on Pinocchion nenän pituiset sormet?

Vierailija
27/37 |
30.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähänkin ketjuun on ilmestynyt viisastelijoita, jotka järkevän sanomisen puutteessa ovat päättäneet vetää homman läskiksi. Kyllä sillä peniksen käytöllä on väliä molempien nautinnon kannalta. Herrasmies tuntee kyllä työntyessään sisälle, onko kumppanin emätin tarpeeksi märkä ja kiihottunut. Emätintä samoin kun penistä valmistellaan pienillä työnnöillä, kunnes nainen on valmis ottamaan kaiken sisälleen ja mies antaa kaiken suihkuta ulos. 

Lyhyet työnnöt ovat hyviä häpyhuulten hyväilyyn terskalla ja kun vähän syvemmälle työnnytään, niin naisen G-pisteen hyväilyyn erityisesti terskan reunalla. Aina välillä sitten pitkä syvä työntö, kunnes tosiaan syvät työnnöt lisääntyvät, ulottuen aina pohjaan saakka. Sperman kuuluu syöksyä sitten kohdunkaulalle. 

Seksi on ihana asia. :)

Vierailija
28/37 |
30.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

ON ihana asia; mutta, naisena haluan sen kiihoituksen ENNEN kuin kalu työntyy sisään.. ja usein myös sen orgasminkin. En voi ymmärtää miestä, joka tosta vaan työntyy  - tosin en antas niin tapahtuakkaan; en ole nukke jolle tehdään mitä mies haluaa! Olen toinen osapuoli seksissä, ja minulla omat halut, ja ne otettava huomioon, tai homma ei edes ala. Ei se kalu ole se joka yksin määrää.

Juurikin näin!

29/37 |
30.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tähänkin ketjuun on ilmestynyt viisastelijoita, jotka järkevän sanomisen puutteessa ovat päättäneet vetää homman läskiksi. Kyllä sillä peniksen käytöllä on väliä molempien nautinnon kannalta. Herrasmies tuntee kyllä työntyessään sisälle, onko kumppanin emätin tarpeeksi märkä ja kiihottunut. Emätintä samoin kun penistä valmistellaan pienillä työnnöillä, kunnes nainen on valmis ottamaan kaiken sisälleen ja mies antaa kaiken suihkuta ulos. 

Lyhyet työnnöt ovat hyviä häpyhuulten hyväilyyn terskalla ja kun vähän syvemmälle työnnytään, niin naisen G-pisteen hyväilyyn erityisesti terskan reunalla. Aina välillä sitten pitkä syvä työntö, kunnes tosiaan syvät työnnöt lisääntyvät, ulottuen aina pohjaan saakka. Sperman kuuluu syöksyä sitten kohdunkaulalle. 

Seksi on ihana asia. :)

Et puhu klitoriksesta mitään.. häpyhuulista vaan. Kas. Taidat olla niitä miehiä, joille merkkaa vain jotkut häppärit ja niiden pituus tai muu. Just.

Vierailija
30/37 |
30.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama kun en kortsun kanssa tunne muutenkaan mitään. M33

Vierailija
31/37 |
30.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha kansanviisaus sanoo: "Naiselle on oltava hellä, mutta vi.ulle, sille on annettava kyytiä!""

Vierailija
32/37 |
30.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on vaimon kanssa seksi tiimityötä niin , että kumpikin tekee osuutensa. Työntö ja vastavaiheessa teemme niin, että minä huuden pano, jolloin vaimo osaa olla valmiina ja huutaa lauta, jolloin synronoidusti minä työnnän ja vaimo pitää vastaan. Sitten kun huudan orkku tulee vaimon ottaa nopeasti suihinottoasento. Yleensä ehtiikin ennenkuin mälli lentää. Oleme molemmat hyvin tyytyväisiä seksielämäämme, kun olemme yhdessä tarkkaan sopineet mitä teemme.

Vierailija
33/37 |
30.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ON ihana asia; mutta, naisena haluan sen kiihoituksen ENNEN kuin kalu työntyy sisään.. ja usein myös sen orgasminkin. En voi ymmärtää miestä, joka tosta vaan työntyy  - tosin en antas niin tapahtuakkaan; en ole nukke jolle tehdään mitä mies haluaa! Olen toinen osapuoli seksissä, ja minulla omat halut, ja ne otettava huomioon, tai homma ei edes ala. Ei se kalu ole se joka yksin määrää.

Juurikin näin!

Mitäs sitten kun 90% naisia on raiskausfantasioita, joita haluaisivat kumppaninsa kanssa kokeilla

Vierailija
34/37 |
23.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jawohl, katkase.

Vierailija
35/37 |
24.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otakumpu kirjoitti:

Otan sekunttarilla aikaa. Paras panonopeus on 60 työntöä minuutissa. Jos tulee kiire niin reservit riittää 97 työntöön minuutissa, mutta sitä ei jaksa paria minuuttia kauempaa. Vaimo ottaa aikaa ja hoitaa irjanpidon.

Kolmistaan? Irjan kanssa?

Vierailija
36/37 |
24.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, kyllä.

Vierailija
37/37 |
30.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse liikun naiseni sisällä hitaasti ihan siitä syystä että laukean helposti jos rakastelen nopeasti. Välillä työnnän kaluni ihan pohjaan ja pidän sen siellä ja samalla pyöritän lantiotani. Sitten taas väliin hitaita ja syviä työntöjä... Onneksi myös vaimoni nauttii hitaasta rakastelusta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kolme