Työnnöt yhdynnässä
Hei!
Miten te toiset miehet liikutte yhdynnässä ollessanne naisen sisällä? Myös naisten kommentit mieltymyksistä ovat tervetulleita. Itse pidän lyhyistä työnnöistä. Ehkä joka kymmenes on syvä työntö. Se vaikuttaa myös naiselle nautinnollisimmalle, kun tersta hieroo häpyhuulia ja G-pistettä. Se rentouttaa kosteuttaa ja rentouttaa emätintä ottamaan mies syvemmälle sisälle.
Rytmi muuttuu kiihotuksen lisääntyessä ja yhdynnän edetessä. Lyhyiden työntöjen määrä vähenee ja pitkiä alkaa tulla enemmän. Lopulta työnnöt alkavat työntyä mahdollisimman syvälle. Kohdunkaulan nipukan tunteminen saa sitten viiimein laskemaan koko lastin niin syvälle kuin mahdollista.
Miten muut koette liikkeet yhdynnän aikana ja eri vaiheissa?
M
Kommentit (37)
Vaihtelu virkistää. Välillä on kiva työnnellä pitkiä rauhallisia työntöjä aivan ovelta juurta myöden, kohdunkaulaan saakka, välillä taas nylkyttää puolvälissä, välillä vaan tuntea kun puoliso keikuttaa lanteitaan tai ratsastaa pidemmillä vedoilla. Kovassa kiimassa taas tulee työnneltyä nopeasti melko syvään. Spermat ruiskutan mieluiten niin syvälle kuin pääsee. Asento toki vaikuttaa myös, millaisia työntöjä teen. Peppuseksissä puoliso nauttii eniten sulkijalihaksen venytyksestä, joten sinne työntelen lyhyitä työntöjä ja otan välillä kullin ulos kokonaan, samalla klitorista kiihottaen, joskus laitan myös sormia emättimeen ja/tai anukseen kullin lisäksi samalla. Sitten kun alkaa olla orgasmi tuloillaan kummalle vaan, työntelen pitkiä vetoja juurta myöden ja myös pyllyyn tykkään laueta niin syvälle kuin pääsee.
Nautin hitaasta ja nautiskelevasta yhdynnästä. Kaikki ihanat emättimen kohdat ja kosteuden tuntee paremmin rauhallisesti ottaen. Siinä voi nauttia supistelevasta kivespussista, joka on kuin säkenöiviä kipinöitä valmistautuessaan antamaan kaikkensa ulos. Vaimoni tuntee, kun penis emättimessä paksuuntuu siemensyöksyn lähestyessä. Hänellä on tapana lähetyssaarnaaja-asennossa hieman ennen siemensyöksyn alkamista vetää alavartaloani lähemmäksi omaansa, jotta olen varmasti mahdollisimman syvällä.
Hän sanoo, että joka pisara siitä ihanasta spermasta kuuluu hänelle ja syvälle hänen sisälleen. Pian voihkaisemme molemmat hyvästä olosta. Minä tunnen sperman suihkuavan sykkeellä hänen sisällään ja hän sanoo nauttivansa samasta sykkeestä ja sen tuomasta lämpimästä ja märästä tulvahduksesta.
t-M
Kuinka kakkospuolella? Paukutetaanko rytmikkäästi pohjaan vain vai käydäänkö siinäkin terskan päällä kurkkaamassa yksisilmäistä ja sukelletaan takaisin lämpöön?
seksihullui kirjoitti:
Kuinka kakkospuolella? Paukutetaanko rytmikkäästi pohjaan vain vai käydäänkö siinäkin terskan päällä kurkkaamassa yksisilmäistä ja sukelletaan takaisin lämpöön?
Ylempänä kirjoitin jo, että koska puoliso pitää lähinnä sulkijalihaksensa venyttelystä, työntelen aluksi sinne lähinnä terskan verran tai vähän pidemmälle ja vedän välillö kokonaan ulos. Itseä kiihottaa myös työntyä sinne juurta myöden, joten orgasmin lähestyessä paukutan koko varren mitalla ja laukaisen spermat niin syvälle pyllyyn kuin pääsen. Tässäkin kuitenkin on vaihtelua, joskus oon pannu syvälle heti alusta, jos on kova kiima kummallakin päällä. Silloin puolisokin sitä haluaa.
Tänään aamulla ja aamupäivällä kun oltiin yhdynnässä, mies tosiaan pani lusikassa juuri sillai, että otti aina melkein ulos ja taas sisään, Se oli todella hyväntuntuista. Oikein kysyin sitten mitä teki, ja juu juuri noin.
Tämä siis senjälkeen kun itse sain.
Oli tarkoitus että tulen sitten päälle kun niin pyysi, mutta ei kerittykkään kun se tuntuikin yllättäen siis niin hyvälle että kapusi päälle, ja laukesikin nopsaan
Epäselvä selostus taisi olla. Mutta akti oli upea, tärisin pitkään, ja supisteli kauan.
yritän itse nykiä mahdollisimman nopeasti m'llit sisään että pääsee siitäkin
Vierailija kirjoitti:
yritän itse nykiä mahdollisimman nopeasti m'llit sisään että pääsee siitäkin
"Voi miten ihana rakastaja"!!
Antaa mennä virran mukana. Variaatioiden toisen reaktioiden perusteella. Jälkeen päin paha sanoa mitä tullut tehtyä. Välillä sekunteja kestäviä hitaita työntöjä huulilta pohjaan, välillä pientä hyväilyä pohjaa vasten, välillä eläimellistä naimista ja kaikkea siltä väliltä.
Tykkään useimmiten ja mieluiten melko kovista klassisista kyydeistä. Siis kivikova kanki, joka työnnöllä aivan pohjaan, alkuun hitaasti mutta loppua kohti kiihdyttäen.
N
Vaimo ei ole oikeastaan koskaan tykännyt puolisääreen naimisesta, eikä paljoa pitkistä vedoista. Voi olla, että osuneet kohdunkaulaan liian helposti. Hän halunnut aina, syvälle pohjaa asti. Lähärissä kietonut enimmäksen jalat ympärilleni ja hierottu häpyjä vastakkain ja lähinnä pyöritty tai keinuttu. Orgasmin lähestyessä rutistanut jaloilla ja pillulla, joten en ole pystynyt liikumaan olllenkaan. Päällä ollessa sama juttu, ei lukittu täysin. Jos on ollut armo seisokki, niin vaimo joutunut odottamaan että laukean, muuten on chillannut liikaa pillupohjaa.
M62
Alkuun sellaisilla pienillä työnnöillä niin että kutittelee vain emättimen pohjaa ja siitä sitten välillä vaihtelevilla intervalleilla niin, että osuu välillä selkärankaankin ja kun mun kanki on vähän käyräkin niin välillä sisäkautta kakkosen kautta ulos. Nainen on silloin vähän kuin makkaratikussa.
Tykkään , kun mies panee mua ihan eläimellisesti
N27
69:ssä alkaen hitaasta matoliikkeestä ja siitä sitten tahtia kiihdyttäen mielettömään vatkaukseen. Välillä tule vertain nenästä kun kolhitaan, mutta sitä ei kiimassa edes huomaa.
Otan sekunttarilla aikaa. Paras panonopeus on 60 työntöä minuutissa. Jos tulee kiire niin reservit riittää 97 työntöön minuutissa, mutta sitä ei jaksa paria minuuttia kauempaa. Vaimo ottaa aikaa ja hoitaa irjanpidon.
Minulla kohdunkaulan nipukka on noin puolessa välissä emätintä ja vasta sen takana alkaa tuntua hyvältä. Emättimen alkupää on ihan tunnoton. Aluksi pitää tosin edetä varovasti ja kiihottua tarpeeksi, että kohdunnipukka siirtyy pois tieltä ja penis pääsee pohjalle asti. Sen jälkeen saa ja pitää rynkyttää pohjaan niin että tuntuu ja kunnolla. Mikään muu seksi ei ole mistään kotoisin. No peppua en ole kokeillut. Sinänsä voisin kuvitella että siitä saisi kiksejä, koska kakkaaminen on tavattoman nautinnollista. Mutta en ole uskaltanut, koska vuodan verta jo kakatessa, vaikkei ole koskaan kova kakka.
Vierailija kirjoitti:
Minulla kohdunkaulan nipukka on noin puolessa välissä emätintä ja vasta sen takana alkaa tuntua hyvältä. Emättimen alkupää on ihan tunnoton. Aluksi pitää tosin edetä varovasti ja kiihottua tarpeeksi, että kohdunnipukka siirtyy pois tieltä ja penis pääsee pohjalle asti. Sen jälkeen saa ja pitää rynkyttää pohjaan niin että tuntuu ja kunnolla. Mikään muu seksi ei ole mistään kotoisin. No peppua en ole kokeillut. Sinänsä voisin kuvitella että siitä saisi kiksejä, koska kakkaaminen on tavattoman nautinnollista. Mutta en ole uskaltanut, koska vuodan verta jo kakatessa, vaikkei ole koskaan kova kakka.
Juuri tuosta syystä vaimoni halunnut kookkaan kaluni perälle asti ja se on myös pidetty siellä. Sillä estetty kohdunkaulan haavaumat ja tökkimiset. Nuorempana sattui jokusen kerran kun innostuin vähän liikaa ja olin varomaton. Sitten oli taas hetki pakollista taukoa.
M62
Mahdollisimman syvälle tuntuu parhaalta, niin että tulee painetta myös klitorikseen.
N
Vierailija kirjoitti:
Käy ihmeessä gynellä; miten kellään voi olla emättimen puolivälissä kohdunkaula?? mahdotonta, se on ain aemättimen pohjassa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käy ihmeessä gynellä; miten kellään voi olla emättimen puolivälissä kohdunkaula?? mahdotonta, se on ain aemättimen pohjassa!
Koska tämä ketju on kokonaisuudessaan sinun omaa yksinpuheluasi, tai vuoropuheluasi, omista fantasioistasi.
Ehkä se sitten helpottaa kun ja JOS koskaan pääset oikeasti pukille.
Riippuu asennosta, aktiin käytettävän ajan määrästä, kiihottuneisuuden tasosta, ja suorituspaikasta.
Jos otetaan pikaset niin reilulla liikkeellä saadaan nopsaan homma pakettiin.
Sitten taas jos naatitaan ajan kanssa niin aika lyhkäisillä rauhallisilla lykkäyksillä lähdetään liikkeelle. Välillä tulee kiusoiteltua seivästäen, eli kulli vedetään ulos ja taas sisään, tuosta vaimo tykkää. Välillä taas pitkää työntöä rivakalla tahdilla. Jos vaimo on ratsailla, voipi olla että varsinaista työntelyä ei edes suoriteta, vaan vaimo ottaa kalun tyveä myöten sisään ja pyörittelee vaan lantiotaan(hän laukeaa noin nopeasti ja kovaa). Toimivaksi konstiksi hänen kanssaan olen todennut myös työnnellä noin puolta vartta aika hiljaksiin sisään saarnaajassa ja samalla pyöritellä peukkua klitalla, tuolleen pääsen hyvään kontrolliin hänen orgasmistaan ja voin pitkitellä touhua mieleni mukaan.
Kuten sanottu riippuu niin monesta asiasta että tätä jaarittelua vois jatkaa koko päivän. Sanonpahan vaan että joka kerta on erilainen ja hyvä niin. Ja joka työntö on ollu kyllä ihan puhdasta nautintoa rakkaan vaimoni kanssa.
Jawohl, katkase.
M30