Olen selväkuulija, vastaan kolmelle ekalle
Kommentit (23)
Olen raskaana, syntyykö lapseni terveenä?
Vierailija kirjoitti:
Sinulla on jokin epäterveellinen tapa, juotkohan riittävästi muuten puhdasta vettä päivittäin? Mutta lapsi syntyy terveenä ja ihana lapsi tulee olemaan, tuo paljon valoa ja iloa elämään. =) Jumala ja enkelit ovat läsnä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinulla on jokin epäterveellinen tapa, juotkohan riittävästi muuten puhdasta vettä päivittäin? Mutta lapsi syntyy terveenä ja ihana lapsi tulee olemaan, tuo paljon valoa ja iloa elämään. =) Jumala ja enkelit ovat läsnä.
Jaaha, no se tulee sitten olemaan aikamoinen ihme. Olen keski-ikäinen mies.
Vierailija kirjoitti:
Mitäpä kuuluu rakkaudessa?
Tässä ollaan nyt tällaisessa hiljaisessa vaiheessa, sinulla on läheisyydenkaipuu. Nykyinen tilanne kutsuu sinut kääntymään itseesi. Siirryt pian pois varjosta ja tulee uusia positiivisia virtauksia elämään. Kevät näyttää hyvältä sinulle, onnellisen rakkauden merkkejä enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäpä kuuluu rakkaudessa?
Tässä ollaan nyt tällaisessa hiljaisessa vaiheessa, sinulla on läheisyydenkaipuu. Nykyinen tilanne kutsuu sinut kääntymään itseesi. Siirryt pian pois varjosta ja tulee uusia positiivisia virtauksia elämään. Kevät näyttää hyvältä sinulle, onnellisen rakkauden merkkejä enemmän.
Kiitos
Vierailija kirjoitti:
Jätänkö?
Kuuntele sydämesi ääntä, vaikka pelko yrittäisi puskea läpi, älä anna sille valtaa. Muista, että pimeintä on juuri ennen auringonnousua. Ei täältä tule varsinaista kehotusta jättämään, enemmän mieti itse mitä tämä suhde antaa sinulle pidemmällä tähtäimellä ja mitkä ovat todelliset arvosi asian suhteen, millaista elämää haluat elää ja mahdollistaako nykyinen suhde sen.
Valehtelit, lupasit vastata kolmelle ekalle.
Hei haluun kuulla..kerro kaikki...
"Olen selväkuulija, vastaan kolmelle ekalle"
Ymmärsinkö oikein : olet ihmetellyt miksi kännisillä suu käy mutta mitään ei kuulu ?
Elliinan elämä kirjoitti:
Hei haluun kuulla..kerro kaikki...
Ota riski, tiedät mitä tehdä. Tämä on sinun merkkisi sen asian suhteen, minkä TIEDÄT sinun tulee tehdä ja myös kokeilla. Jännittävä uusi mahdollisuus on nurkan takana sinulle.
Vastasin neljälle :) Iloa, valoa ja rakkautta teille kaikille.
*kimeä pieru*
Mites tuota tulkitset?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaaha, no se tulee sitten olemaan aikamoinen ihme. Olen keski-ikäinen mies.
Nykyään miehetkin voivat synnyttää. Lue vaikka uutta Elämäntapatieto vai mikä lie se on oppikirjaa.
Kaiken