Pahin krapulaa?
Missä olit? Millä hankit? Tuliko töppäiltyä? Millä selvisit?
Omalla kohdalla n. 16-vuotiaana risteilyllä karmealla sokeriliköörillä hankittu darra. Koskaan ei sen jälkeen ole tarvinnut juoda mitään makeita alkoholeja.
Kommentit (2)
Se kun ei muista mistään mitään ja monta päivää oli matkoilla. Joku toinen oli kännissä kengissäni. Se joku toinen muistaa ja minä en. Se että välillä minuus palasi ja muistaa kuvia tai lyhyitä videoita yhden persoonan näkökulmasta. Sitten minuus katoaa taas jonnekin lomalle. Olin lomalla jossain. Pelkässä pimeydessä. Minut oli sysätty syrjään minuudesta. Otin lomaa itsestäni.
Näen vierelläni nilkat, kuuluu kikattelua. Näen edessäni perseen. Suussa on karvoja ja jotain vessapaperin suikaleita. Perse haisee. Taisin panna. Kondomi oli jäänyt paikalleen. Huomasin kun kusen paine lennätti sen tiehensä ja ryöppysi kaikkialle. Kävelin stereoille ja yritin sammuttaa jumputusta, mutta tekno olikin verenpaineeni.
Hajumuistissa on perse, perse haisee huulillani ja muistissani, kun avaan krapulamuistin tänä päivänäkin, se haisee. Eihän se lähtenyt saippuallakaan. 3011 N on täynnä tuntemattomien numeroita. Numero löytyy huulipunalla peilikaapista. En soita kenellekään niistä.
Tunnen häpeää vaikken muista, koska joku toinen oli kengissäni ja olin lomalla minuudestani. Hän piti hauskaa ja jätti häpeän kämpälleni.
Kaverit kertoo mitä tein ja miten sammalsin erilaisella äänellä ja eriskummallisella tyylillä pitkin kaupunkia. Olin lomalla ne päivät, joku muu mies oli kengissäni.
Kukaan ei nähnyt kun olin pois ja kukaan ei huomannut toista miestä kengissäni :(
En muista tarkalleen, mutta varmaan joku 3 viikon pirtuputki, mitä ryyditetty pirillä, pilvellä ja bentsoilla (jotka tietty oli loppu krapulan ja laskujen iskiessä). Pelko on lievä sana kuvaamaan, paniikki ei kerro kaikkea.
Siitä olosta on tehty soundtrack: