Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

42-vuotiaana lapsi?

Vierailija
27.01.2021 |

Otsikossa se tulikin. Itseä mietityttää, että olenko liian vanha jo lapsen saamiseen. Menkat tulee suht säännöllisesti ja olen muutenkin ihan ok kunnossa. Koitan elää terveellisesti.
Onko muita myöhemmällä iällä raskaaksi tulleita tai raskaudesta haaveilevia? Minulla on yksi lapsi.

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
27.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tulet raskaaksi ja saat lapsen, niin mikäpä siinä.

Vl-naiset saa ihan normaalisti ton ikäisenä lapsia.

Vierailija
2/40 |
27.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on Vl-nainen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
27.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et, jos tuollaisia edes pohdit. Sen kyllä tietää, kun lapsiluku on täynnä. 

N42, lapsi 20

Vierailija
4/40 |
27.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tulin ihan spontaanisti raskaaksi 44-vuotiaana :)

Kaikki meni hyvin.

Vierailija
5/40 |
27.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän olevani hyvä vanhempi, koska olen rauhallinen. Elämän suunnitelmat on jo kasassa, minun ei tarvitse enää etsiä itseäni tai suuntaa elämälleni. Siinä mielessä asiat ovat hyvin.

Vierailija
6/40 |
27.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ryhdy toimeen, jos siltä tuntuu.

Vierailija
7/40 |
27.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sain neljännen 43-vuotiaana. Ihan hyvin meni raskaus ja nyt oli varaa ja maltoin pitää vapaitakin vähän pidempää. Isäkin oli tyytyväinen kun oli puoli vuotta vanhempainvapaalla kotona ennen kuin tyttö meni 2-vuotiaana päiväkotiin. 

Vierailija
8/40 |
27.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän kuopuksen syntyessä olin 41, hyvä ikä!

Vierailija
9/40 |
27.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäinen ja ainoa tuli 43-vuotiaana. Kaikki meni hyvin mutta suosittelen kuitenkin aiempaa ajankohtaa.

Vierailija
10/40 |
27.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ryhdy toimeen, jos siltä tuntuu.

Voisin hyvin kasvattaa toisenkin lapsen yksin. Suhdetta ei ole, mutta jos tulisin raskaaksi, pitäisin lapsen joka tapauksessa.

Vierailija
11/40 |
27.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä on Vl-nainen?

Olettaisin, että vanhoillis lestadiolaisuuteen viittaa.

Mutta siis tosiaan, ennen, kun ei ollut muuta ehkäisyä kuin pidättäytyminen seksistä, ihan normaalia oli, että lapsia syntyi päälle nelikymppisille ihan lunoonstaan. Nykyään on mahdollista avustaa luontoa.

Vierailija
12/40 |
27.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä on Vl-nainen?

Olettaisin, että vanhoillis lestadiolaisuuteen viittaa.

Mutta siis tosiaan, ennen, kun ei ollut muuta ehkäisyä kuin pidättäytyminen seksistä, ihan normaalia oli, että lapsia syntyi päälle nelikymppisille ihan lunoonstaan. Nykyään on mahdollista avustaa luontoa.

Sekin varmasti vaikuttaa, montako lasta on ennestään.

Vierailija
13/40 |
27.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen vanhaan lapsia tuli niin kauan kuin niitä tuli, ei iltatähden saaminen päälle nelikymppisenä mitään harvinaista ollut. Eniten päälle viisikymppiselle syntyneitä lapsia tuli toisen maailmansodan jälkeen.

Vierailija
14/40 |
27.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tarkoitat liian vanhalla, ap? Olet hedelmällisessä iässä. Mutta jos olet raihnainen... voit olla biologiseen ikääsi nähden liian vanha. On mahdollista, että nainen on jo kolmekymppisenäkin rapakunnossa ja toinen taas viisikymppisenäkin hyvässä kunnossa. Säännölliset kuukautiset viittaavat siihen, että voisit hyvin tulla äidiksi.

Vierailija
15/40 |
27.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvin voit hankkia lapsen. Sukulaiseni synnytti ainokaisensa 45 vuotiaana ja terve lapsi tuli.

Vierailija
16/40 |
27.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä tarkoitat liian vanhalla, ap? Olet hedelmällisessä iässä. Mutta jos olet raihnainen... voit olla biologiseen ikääsi nähden liian vanha. On mahdollista, että nainen on jo kolmekymppisenäkin rapakunnossa ja toinen taas viisikymppisenäkin hyvässä kunnossa. Säännölliset kuukautiset viittaavat siihen, että voisit hyvin tulla äidiksi.

Nainen on hedelmällisimmillään kaksikymppisenä. Ehkä ajatus tulee siitä. Jos tulisin nyt raskaaksi, olisin 60-vuotias, kun lapsi pääsisi ylioppilaaksi. Ei kai tuo nyt kovin paha ikä ole. Täytyisi vain pitää itsensä nuorekkaana. Nykyään ihmiset elävät pidempään ja pitkittynyttä nuoruutta.

Vierailija
17/40 |
27.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse tulin ihan spontaanisti raskaaksi 44-vuotiaana :)

Kaikki meni hyvin.

Kai se ny seksiä vaati...vai oliko pyhähenki liikkellä?

Vierailija
18/40 |
27.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ennen vanhaan lapsia tuli niin kauan kuin niitä tuli, ei iltatähden saaminen päälle nelikymppisenä mitään harvinaista ollut. Eniten päälle viisikymppiselle syntyneitä lapsia tuli toisen maailmansodan jälkeen.

Näitä kun muistelee niin hyvä olisi muistaa sen ajan ehkäisytilanne. Hyvin todennäköisesti olisi jääneet iltähdet tekemättä jos olisi ollut valittavissa.

Vierailija
19/40 |
27.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai. Luonto tietää sen, ei tarvitse kysyä.

Jos hedelmällinen, voi saada lapsen.

Vierailija
20/40 |
27.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sain nuorimmaisen 42-vuotiaana. Tulin helposti raskaaksi, ja odotusaika sujui hyvin niin kuin kaikki sen jälkeenkin. Lapsi on jo 18-v. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi neljä