Mitä tapahtuisi töillesi, jos tänään kaatuisit ja joutuisit teholle kolmeksi viikoksi vegetatiiviseen tilaan?
Oletko työpaikallasi korvaamaton? Menisikö firma nurin? Vai jaettaisiinko työt ja jatkettaisiin ilman sinua?
Kommentit (34)
Nykyiset projektit joutuisivat jäihin. Jos olisin pitempään työkyvytön, niin jaettaisiin hommat muille. Vaikea sanoa, kauanko odottaisivat ennen kuin jakaisivat hommat, mutta varmaan enemmän kuin kolme viikkoa.
Nykyiset projektit joutuisivat jäihin. Jos olisin pitempään työkyvytön, niin jaettaisiin hommat muille. Vaikea sanoa, kauanko odottaisivat ennen kuin jakaisivat hommat, mutta varmaan enemmän kuin kolme viikkoa.
Ap: Kukaan ei ole korvaamaton, eivätkä työt tekemällä lopu...
^ anteeksi tuplapostaus, tekniikka pätkii.
Perjantain dedis auheuttaisi ongelman kun nytkin on siinä ja siinä saadaanko valmiiksi. Ensiviikosta eteenpäin saataisiin varmaan hommat jaettua niin että onnistuisi. Muutama uusi ihminen joutuisi kyllä ottamaan enemmän vastuuta kuin ennen, mutta ei se välttämättä olisi huono asia.
Viikko karanteenia takana. Kukaan ei ole edes viestiä pistänyt. Päättele siitä.
Ei mua kiinnostaisi siinä tilanteessa mitä töissä tapahtuisi ja varsinkaan työasiat muutenkaan.
Joku muu tekisi juoksevat hommat, muutama vähemmän kiireellinen juttu jotka on vain minun vastuulla kasaantuisi.
Työt odottelisi siellä kesää, talviunta nukkuen, kuten aina 🎢🎠🎡😍
Seuraavien kolmen viikon aikana on joitakin sellaisia töitä, jotka kaatuisivat kollegoiden harteille. Loput odottaisivat paluutani monien kolmen viikon aikana kertyvien uusien töiden ohella.
No ei kai oikein mitään. Kukaan ei tekisi töitäni, ja ne odottaisivat minua. Voi olla puolen vuoden päästä eroa ei edes huomaisi. Toisaalta jos olisin kolme kuukautta poissa, niin satojen tuhansien eurojen projektit viivästyisivät. Suunnittelutyötä, tehokkuus vaikeasti mitattavaa.
Ei luultavasti tuntuisi juuri missään yrityksellä, mutta laatu laskisi hetkellisesti kuin lehmän häntä niissä kohteissa, missä minä ruukaan pyöriä. Osaajat kun eivät tunnetusti sijaitse vuokrafirmojen leivissä kovinkaan usein, niin joku tulisi sieltä korvaajaksi ja pomo saisi vähän aikaa repiä harmaita hiuksiaan stressin kourissa, kunnes tilaukset tasaantuisivat sellaisiksi, että alkuperäisellä osaajaporukalla pärjätään. En ole millään tasolla korvaamaton, vaikka hyvä tekijä tiedänkin olevani. Siksi tällä alalla on todella vaikeaa saada haluamaansa palkkaa, koska aina voidaan korvata, olit kuinka hyvä tahansa.
Pomo kiroilisi kun joutuisi itse tekemään duunia eikä vaan puhumaan läpiä päähänsä.
Asiakas ärsyyntyisi että joutuisi selittämään juurta jaksaen mitä tarvitsee mutta muuten kaikki varmaan sujuisi ihan jees.
Joku tekisi ne. Jokainen on korvattavissa.