Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En jaksa enää puolison rutiineja!

Vierailija
27.01.2021 |

Ajattelin että vuosien kuluessa saavutetaan yhteinen näkemys, mitä tehdään jne.. Mutta hänen rutiininsa vaan pahenee. Ei voi poiketa kohta mistään. Samat kommentit asioihin (keskustelu ei johda oikeen mihinkään), sama kävelylenkki, samat treenit, samat ruuat. Minä haluaisin joskus jotain ihan muuta!! Ja haluan siis pariskuntana, yksin saan tietenkin tehdä mitä ja miten haluan. Pitääkö tätä kestää?

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
27.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä pitää vain kestää jos haluat sen toisen kanssa olla. Toista ei voi muuttaa. Toinen voi joskus haluta itse muuttua mutta ilman omaa halua ei mitään muutosta kannata odottaa.

Vierailija
2/37 |
27.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä vierellä vaan kuihtuu itse täysin ja uupuukin. Kun itse haluaisi ELÄÄ!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
27.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö puoliso suostu jos ehdotat esim uuteen ravintolaan menemistä tai yhdessä lenkkeilyä uudessa paikassa?

Vierailija
4/37 |
27.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä vierellä vaan kuihtuu itse täysin ja uupuukin. Kun itse haluaisi ELÄÄ!

Sen kun elät sitten. Sori, kukaan ei saa täydellistä maailmaa, jossa kaikki asiat ja toiset ihmiset olisivat sellaisia kuin sinä itsevaltias haluat. 

Elämä on sarja jatkuvia kompromisseja ja valintoja. Jos et enää halua peesailla puolisoasi, niin tee ihan niin kuin itseäsi huvittaa. Jos seuraus on jatkuva kakkamyrsky, niin heitä se ulos elämästäsi.

Vierailija
5/37 |
27.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kestä tai eroa. Suomessa kumpikin vaihtoehto on ihan luvallinen.

Vierailija
6/37 |
27.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä hän on sanonut, kun tästä on keskusteltu?

Vierailija
7/37 |
27.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluaa olla autistikirjon henkilön kanssa, niin pitää kestää. 

Vierailija
8/37 |
27.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko sitten jossain nyrkin ja hellan välissä kotiarestissa rajoittavassa vankilassa, jota miehen sorto ja alistaminen aitaa?

Vierailija
9/37 |
27.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No etkö sinä voi tehdä ihan muuta? Ei kai teidän tarvitse tehdä samoja asioita koko ajan?

Vierailija
10/37 |
27.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kestettävä tai erottava. Miehesi ei tuosta muuksi muutu.

Vierailija
11/37 |
27.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä sen taas näkee miksi pettäminen on niin yleistä. Ihmisellä vaan on niitä erilaisia tarpeita, joita ei tyydytetä sen yhden ihmisen kanssa.

Vierailija
12/37 |
27.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolisosi ei osaa yhtään joustaa eikä tulla vastaan.. Pitäähän puolisonkin joutua joskus tekemään kompromisseja etkä sinä aina vaan.. Eikö miestä kiinnosta mistä sä tykkäät, saako hän aina päättää teidän treenit, ruuat, kävelylenkit? Muuten saat olla yksin.

Vierailija
13/37 |
27.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lenkillä pitää tulla tietty kilometrimäärä täyteen. Ravintolaruokiin suhtautuu erittäin ynseästi, että ne ei kuitenkaan ole sen arvoisia eikä hyviä. Ennakkoluuloja joka asiaan. En ole nyrkin ja hellan välissä, todellakin teen itselleni eri ruuat, käyn yksin lenkillä, teen yksin kaiken, mitä keksin. Olo on aika yksinäinen. Ehkä on erottava, sitä tässä pyörittelen joka päivä. Puolison ehdoilla menty 10v, jospa se jo riittää.

Vierailija
14/37 |
27.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti voitko sanoa että et halua aina samaa..

Vierailija
15/37 |
27.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo olen sanonut, mutta puolisolla on aina joku syy miksi haluaa tehdä aina kuten ennenkin. Varsinkin alkuaikoina minun mielikseni muutti rutiinejaan ja se oli kivaa. Pikkuhiljaa taas palaa takaisin vanhoihin rutiineihin. Nyt kun näitä on kirjottanut, niin onhan tuo päivänselvää, ettei se minua edes tarvitse.

Vierailija
16/37 |
27.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

jss

Vierailija
17/37 |
27.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Assperger. Tiedän tunteen.

Vierailija
18/37 |
27.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän, että ap on turhautunut ja ihmettelee, menikö yhteen ihan väärän ihmisen kanssa. Muistan lukeneeni ihan vastaavaa yhden hellareiden lehden kysymyspalstalta.

Siinä nuori aviovaimo kertoi ajatuksistaan pian häiden jälkeen; miten hän kokee että mies on pelkästään ärsyttävä ja tapojensa orja. Sanoi, ettei kestä edes olla keittiössä yhtaikaa, kun mies ryystää kahvia ja mussuttaa pullaa.

En muista, mitä ohjeita hän sai. Kirkassilmäisillä hellareillahan ero ei ole vaihtoehto.

Johonkin miehessäsi olet kumminkin ihastunut ja rakastunut. Yritä palauttaa mieleesi niitä aikoja, kun koit näitä hyviä tunteita hänen kanssaan. Yritä myös elää ja toimia hänen kanssaan niin kuin ensirakkauden aikaan. Miehesi voi aluksi ihmetellä tätä, mutta tuskin panee hanttiin. 😉

Vierailija
19/37 |
27.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah... kauanko olette olleet yhdessä? Voin sanoa, että ei tuo varmaan vuosien myötä ainakaan helpota.

Meillä toimii loistavasti se, että kumpikin häärää ja harrastaa omia juttujaan. Eli mitä jos mies tekis omien rutiiniensa mukaan ja sinä taas kehität omat juttusi. Ei tämän tarvitse automaattisesti eroa tarkoittaa. Kaikki on neuvoteltavissa.

Vierailija
20/37 |
27.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap kertoo, että on peesannut miestään jo 10(!) vuotta.

Olisi pitänyt herätä paljon aiemmin. Tai pikemmin: asioita ei olisi saanut alunperinkään päästää tuohon jamaan.

Nyt mies on palannut omaan poikamiesaikaansa.

Menkää nyt edes yhdessä lomalle jonnekin pois kotoa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan seitsemän