Mitä lastenvaatetta et ole ikinä oppinut ymmärtämään? :)
Kommentit (59)
siis jotain 70-senttisiä. mihin niitä tarvitaan? meillä on vaippa ja sitten pitkät päällä.
pitsipersesukkahousuja sekä Etelä-Europassa suosittuja vauvojen juhlamekkoja (eivät edes näytä hyvältä).
Myös villainen kypärälakki ei voi olla mukava (suostuisitko itse käyttämään sellaista ulkoillessa?).
Kaupat ovat väärällään tyttöjen vaatteita, joiden tarkoituksena on vain " myydä" lapsi sille, joka häntä katsoo, esim. nämä " Cutie" -teksteillä varustetut topit ja paidat. Yöks.
Varmaan tuntuu mukavalta vauvasta se huppu kun köllii selällään?
se pötkölakki, jossa on epämääräisen muotoinen aukko naamalle, on outo
Body on ainoa toimiva ratkaisu.
Suomessa pidin lapsilla collegepukuja. Sitten muutin Belgiaan, jossa perinteinen collegepuku on kotivaate ja ulos mennään kangashousuissa. Enää en siis ymmärrä, miksi lapsille pitää pistää pelkkää collegea päälle. Onhan nuo kangashousutkin jalassa mukavat.
Vierailija:
Body on ainoa toimiva ratkaisu.Suomessa pidin lapsilla collegepukuja. Sitten muutin Belgiaan, jossa perinteinen collegepuku on kotivaate ja ulos mennään kangashousuissa. Enää en siis ymmärrä, miksi lapsille pitää pistää pelkkää collegea päälle. Onhan nuo kangashousutkin jalassa mukavat.
kukaan ei osannut kertoa mikä ON nuttu, miten se eroaa esim paidasta, joten nuttuja ei ollut ja lapsi on voinut hyvin, nyt jo koulussa....
1. lapsella pidettiin bodeja mutta 2:lla lähes pelkästään paitoja hihattoman aluspaidan kanssa. Ei nouse kainaloon ja käyttöikä paljon pidempi kuin bodyilla.
lakkatakin suosiota???? Ainakin se musta on tosi järkky!
ei, college ei ole kangasta, se on neulosta.
Puuvilla tuntuu kylmältä ja märältä kastuessaan (esim. hiki), villa ei. Ainakin Ruskovillan villainen kypärämyssy on niin ohutkin, että suojaa mukavasti mutta ei takuulla paina mistään.
Siis tätä lähinnä tyttövauvoille laitettavaa koristetta, näkee amerikkalaisissa ohjelmissa. Mun äiti toi sellaisen mun tytölle jostain ulkomailta. Ihan kamala, epämukava, ei pysy.
Vierailija:
ei, college ei ole kangasta, se on neulosta.
Mitä on neulos ellei kangasta?
Sain niitä lahjaksi (+ä-pakkauksesta) " kun ovat niin käteviä" enkä käyttänyt kertaakaan.
Sehän on ihan huippukätevä hattu sateella.