Nainen , mikä on sinussa seksikkäintä?
Kommentit (30)
Pieni kokoni 53 kg ja 156 cm sekä kiinteä kroppa kun urheilen paljon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kapea vyötärö, pyöreä takapuoli ja 155 cm pituus :)
Lyhyt, sirorakenteinen ja tiukka pieni vartalo on kyllä tosi seksikästä.
Pitkä nainen ei voi olla ikinä sillä tavalla seksikäs kuin vaikkapa Sinkkuelämän Carrien tyyppisen pienen, siron ja timmin kropan omaavat lyhyet naiset.Itse ihailen kauniita, hoikkia, pienikokoisia ja lyhyitä (alle 160cm) naisia.
Tuntuu, että heillä on myös useammin sellainen tiukka pyöreä pylly kuin pidemmillä naisilla.T: 175cm nainen
Minä olen tuollainen petite-koon nainen ja ihailen itse pitkiä naisia, joilla on pitkät seksikkäät sääret. Itse en ole mielestäni seksikäs, vaan ehkä söpö tai sievä. Sellainen ballerinatyyppi. En sillä tavalla upea kuin joku pitkä nainen on. Nainen kai harvoin on tyytyväinen ulkonäköönsä.
Varmaan se, että teen omalle miehelleni aloitteita ja innostun helposti. Mies harvoin pystyy vastustamaan paljasta vartaloani ja pulleita rintojani, kun pujahdan hänen peittonsa alle.
Vierailija kirjoitti:
Kiinteä juoksijan kroppa hyvän mallisella pepulla.
N46
Jos oot mun työkaveri, niin pakko yhtyä tuohon peppu kommenttiin👍
Rintani ja naisellinen peppuni. Varattu työkaverini usein katselee minua sillä silmällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ettekö saa miestä hulluksi yhdellä katseella?
Mietin vaan, kun luettelette pelkkää tissiä ja pyllyä.Mikä sinua harmittaa? Kerro mieluummin, mikä sinussa on seksikkäintä.
Ei minua harmita mikään, vaan ihmettelen kun vastaukset on lähinnä yksittäisiä ruumiinosia kuten peppu ja tissit, eikä muuta.
Ei myöskään mitään käytökseen ja olemukseen liittyvää - paitsi vastaaja nro 17 tekee tässä poikkeuksen.Eikö orgasmiherkkyys sinusta liity käytökseen ja olemukseen?
Minusta taas on outoa, että sinä kiinnität seksikkyyden siihen, mitä jollekulle random miehelle tapahtuu, katsoessa tai muuten.
Aloitusviestissä kysytään nimenomaan mikä saa MIEHET kuumaksi
Kauniit silikonirinnat ja reisivako ja kehuttu perse
Kiinteät b-kupin rinnat, kapea vyötärö ja muodokas peräsin
Kysyin tätä äsken mieheltäni , ja vastasi että se, että olen niin intohimoinen, joka päivä. Se sytyttää hänetkin yhä vieläkin.